de verloskundigenpraktijk

Waarom is dit programma helemaal niet meer op tv? Of iets van de kraamafdeling enzo? Is het helemaal uit de lucht? Zo nu en dan heb jenog wel de herhalingen, maar waarom geen nieuwe programma’s doen? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Ik weet dat ze hier vorig jaar wel opnames hebben gemaakt voor de verloskundigenpraktijk, maar dat is nooit uitgezonden. Had te maken met de uitzendrechten oid, was geloof ik wat gedoe tussen net 5 en sbs. Hoe het precies zat weet ik niet, maar jammer is het wel!

er zijn momenteel wel herhalingen voor!





ik vind het ook jammer dat er geen nieuwe afleveringen meer uitgezonden worden momenteel…

herhalingen?? Waar??



**spit direct tv gids door, heeft duidelijk iets gemist :shifty: **

sochtends (behalve op zondag) van (soms iets eerder)half 9 tot half 10 op sbs6

je en elke werkdag op rtl duitsland om half 11

En op zondag van 8 uur tot 9 uur s’morgens op rtl 4!!!

Ja die miste ik ook al…

Maar eh zondag ochtend dan liggen we nog lekker te :zzz: :mrgreen:

Heb het van de week nog gezien hoor… dat zullen dan wel die herhalingen zijn. Mijn man vind het helemaal niets, maar mijn zoontje van de week vond het reuze interessant en wilde er meteen een brusje bij! :lol: Heb hem gezegd dat we daar nog maar even mee wachten.



Liefs, Broekie

Ik heb woensdag zo’n aflevering zitten kijken. Maar er was een tegelzetter bezig in m’n badkamer. Komt hij net tijdens het ‘ik pers het kind eruit’ moment binnen. Die man stond een beetje vreemd naar het scherm te kijken. Haha… ik in een deuk.

Maar ik wil gewoon weer op woensdagavond om half 9 de vk praktijk kijken en niet op tijdstippen dat ik aan het werk beeeeeeen Wheeeeeeeeeeeeeeh!!! Ik ga sbs es mailen… gigi