De trap en de bank...

Afgelopen dinsdag kwam ik thuis van mijn werk. Mijn ouders hadden, zoals gebruikelijk op dinsdag, voor Chris gezorgd, en lieten mij vol trots zien wat Chris nu weer kon…!! Hij kon ineens zelf de trap op…!! Gelukkig hadden we al een tijdje geleden een traphek geinstalleerd… Het is wel erg handig dat hij zelf de trap op kan… Mijn moeder en ik hebben allebei ontzettend last van ons rug, dus dat scheelt weer sjouwen he…



Vanavond zat ik op de bank, achter m’n laptop… En ineens zit Chris naast me… :shock: Ik snapte er geen fluit van, want hoe kwam hij nou ineens op de bank terecht… Ik zet 'm terug op de grond en kijken wat hij doet… Hij klimt gewoon weer op de bank… Hij trekt zijn knietje op, legt dat op de bank en hijst zichzelf zo verder de bank op…



Die kleine grote jongen wordt met de dag handiger… :inlove:



(alleen nu nog hem leren dat ie achteruit er weer af moet… hij doet nog alles “head first”… :roll: )

OOh Yo, ik had je gezicht wel willen zien toen je opeens zag dat Chris naast je zat! :mrgreen:



Geweldig! Echt zo’n ventje die eerst eens alles goed bekijkt en dan opeens besluit om het zelf ook te gaan doen :inlove:

Jaa… Hij is ook zooo bijdehand… Hij heeft 1 keer gezien hoe ik de tv aan- of uitzet… Dus doet meneer nu om de haverklap de tv aan… :roll: Hij zit ook al weken te prutsen aan het slotje van het traphekje… Hij heeft 1 keer per ongeluk gezien hoe ik dat deed…



En vanmiddag, pakte hij de sleutelbos van Frank van de eettafel, liep ermee naar de voordeur en probeerde een sleutel in het slot te doen… :shock: :inlove:

Verbazend he, hoe zulke kleine hulpelozen wezentjes veranderen in van die ondernemende, leergierige en verschrikkelijk :wink: slimmen mensjes.

Ik blijf me daar telkens over verbazen als ik Luca weer iets nieuws zie doen, heel bijzonder.

whaaaaaaaaaaaaaaahahhahaa

jaja het rustige leventje is voorbij yo hahah

het is nu de ik-loop-achter-chris-aan periode hahah

Oja, en hij gooit ook alles in de vuilnisbak… :roll: Ziet hij mij natuurlijk regelmatig doen… We hebben zo’n ding met een deksel waar je op moet slaan om 'm open te krijgen… Dus hij doet ook alles in de vuilnisbak… Mep op het deksel en erin gooien… Ben regelmatig zijn Zootjes kwijt, speelgoed, zijn rietjesbeter, Koekies voerbak… :doh:

hahahaha prachtig!!!

whaaaaaaahahhaa

hij is mama al goed aan het helpen hihi

Nieuwsflits…!!!



Het heeft een dagje “trainen” gekost, maar meneer gaat nu netjes achteruit de bank af… :stuck_out_tongue:

:clap: Dat zal een hoop bulten schelen! :inlove:

jippieeeeeeeeee :dance:



nu kun je wat rustiger blijven zitten :mrgreen:

Eh… is het Chris syndroom soms besmettelijk??



Vanmorgen zat ik rustig mijn ogen uit te wrijven op de bank en Kars lag over de vloer te schuiven, beetje de stoel omver proberen te duwen etc. Een doorsnee begin van de dag.

Opeens kijk ik naar hem, valt mijn mond open van verbazing, want hij is gaan ZITTEN! Hoe hij dat nou gedaan heeft ik weet het niet, dacht eerst dat ik hem zelf had neergezet… :roll:



Maar goed, ik denk dat Kars een beetje fan is van Chris ofzo :inlove:

Het is soms net of je jezelf een spiegel voor houdt met die kleintjes. :mrgreen:

Alles wat papa en mama doen doen zij ook. Ik vind het zo leuk om te zien altijd.

Ja Yo…Chrisje wordt heel snel een Chris :-*

Hier nog zo’n handige vent,

trap klimmen, bank klimmen, van mama’s en papa’s bed afklimmen :thumbup: ! Knap he?!



:-*