De Tomaten-poll

In een ander

topic

kwam naar voren dat er wel heel veel zwangere tomatenverslinders zijn.

Even een poll om te zien of er meer tomatofielen zijn :wink:

haha goed idee!

nu willen we de waarheid ook boven tafel hebben he

heb trouwens net mn tweede tomaatje en een bak tomatensoep achter de kiezen :lol:

toch wel zinvol om te weten of de tomaat de nieuwe augurk is he :wink:

heb vanmorgen de voorraad aangevuld :oops:

hier zijn het druiven… druiven en nog eens druiven… had ik bij vorige zwangerschap ook… ventje heeft er gisteren weer lekker mee genomen…

tomaten gaan er ook wel in, maar niet meer of minder dan voor zwangerschap

Ik vidn tomaten heerlijk, maar krijg er last van…

@Flieniemama wrote:

Ik vidn tomaten heerlijk, maar krijg er last van…

dat telt niet :mrgreen:

Ik krijg er maagzuur van maar de verslaving blijft :wink:

eerst :sick: nu nog :sick: :mrgreen:

Ik vind het nog steeds niks 8)

watermeloen daarentegen :mrgreen:

Mijn favo eten voor mn zwangerschap en mijn favo eten tijdens mijn zwangerschap :wink:

Oh, enne de stelling dat tomatenliefhebbers meisjes krijgen gaat bij mij niet op! :mrgreen:

vind tomaten echt zo smerig, en dat is niet veranderd nu ik zwanger ben :wink:

Als ik alleen de geur al ruik… :sick:

ik vindt ze nog steeds :sick:

Ik vind ze nog steeds niet lekker!

Doe mij maar hele zure groene appels :drool:

:lol: voor me zwangerschap :sick: en nu?.. nog steeds :sick: :lol:

oeh nou ik heb net weer een bordje tomaat leeg, lekker in plakjes met een gesnippert olijfje erop en een frisse dressing, naast mn warme eten

jammie :lol:

:sick: dat vond ik ze, dat vind ik ze nog steeds en dat zal ik ze waarschijnlijk altijd vinden… :smiley: :smiley:

hahahaha…

Ik heb bij alle3 tomaten verslonden, met name die snoeptomaatjes en bere veel trostomaten op brood met kaas en mosterd :drool:

En mijn andere verslaving was perenijsjes :angel:

normaal eten we echt zoveel tomaten niet, dus bij mij was het wel zwangerschapsgerelateerd…(mooi woord voor scrabble)

Ik vond ze tijdens de zwangerschap van Sam werkelijk overheerlijk. Terwijl ik eigenlijk alleen van verse tomaten houd. Maar toen, cup a soup tomaat, blikjes tomaten soep ( zelfs koud :sick: ) tomaten sandwich spread, smeerkaas met tomaat of wittebrood met jonge kaas en tomaat. In dat laatste kan ik nu zo wel weer trek krijgen trouwens, maar de rest sla ik nu even over :angel:

Tomaat at ik niet meer of minder dan normaal toen ik zwanger was. Er was eigenlijk niets wat ik ineens extreem lekker of vies vond.

Er zit wel veel zout in tomaten trouwens, dus als je een hoge bloeddruk hebt zou ik het niet te veel eten.

Ikm lust nogsteeds tomaten,maar ben er nu niet verslaafd aan.

Heb nu wel een patat manie,die probeer ik dus ook te onderdrukken.(anders groei ik nog dicht).

heeeeeerlijk