De stemmen van de Tweenies.....

Ik wilde zonnet even mijn handen vrij hebben om me op te kunnen frissen dus heb ik de kinderen even voor de tv geplaatst.

Anders kijken ze of naar baby tv of naar nick jr maar ons kaartje voor digitaal ligt boven en daarom heb ik zappelin opgezet.

Toen kwamen de tweenies voorbij en mischien is het al eens eerder voorbijgekomen in een topic, maar klopt het nou dat ik Jef voorbij hoorde komen?

En boots van Dora en volgens mij hoorde ik ook het vriendinnetje van Fifi?

Nou ja iig Thijmen vindt het allemaal geweldig :inlove:

Jef (bartho braat) is Max, dat klopt! De rest zouk zo niet durven zeggen, maar zou goed kunnen kloppen! :mrgreen:

Klopt helemaal!

idd, dat klopt haha, al kijk ik geen tweenies :mrgreen:

Het viel mij pas ook op dat de reus of de wolf (ik weet het ff niet meer) van de sprookjesboom dezelfde is als grote smurf!!

Ik dacht vanmorgen ieniemienie (huh hoe schrijf je dat eigenlijk :? ?) te horen bij koekeloere, volgens mij is piertje dezelfde als ieniemienie.

ja…inimini is ook piertje…

Ze hebben vast maar een klein stemmenbestand.

Klopt inderdaad ja.

En volgens mij is Fee ook de vriendin (Nina) van beugelbekkie.

Maar je hoort inderdaad vaak dezelfde stemmen terug.

Die stem van dat jongetje van Farly odd parents (oid) is de stem van 1 van de dames van Sesamstraat. Weet even d’r naam niet meer.

En zo dacht ik laatst de stem van SpongeBob te herkennen, maar weet het nu even niet meer…

* Bella: 1e seizoen: Brigitte Nijman, overige: Lizemijn Libgott

• Doodles: Reinder van der Naald
  • Fizz: Anneke Beukman
  • Jake: Dieter Jansen
  • Judy: Karin van As
  • Max: 1e seizoen: Rik Hoogendoorn, overige: Bartho Braat
  • Milo: Dennis Kivit

Nou ik vind het maar gek hoor.

Thijmen heeft het helemaal ontdekt en wilde vanochtend weer tweenies kijken.

Ik keek niet maar hoorde het wel en daar zat dus in mijn verbeelind Jef Alberts te praten tegen Boots :lol:

@Anneke wrote:

Die stem van dat jongetje van Farly odd parents (oid) is de stem van 1 van de dames van Sesamstraat. Weet even d’r naam niet meer.

Klopt, dat is Lot. Die hoor je heel vaak voorbij komen (haar stem dan).

Die stem van Nina uit Beugelbekkie hoor je heel vaak, die wordt heel veel gebruikt.

De stem van Frans van Deursen hoor je ook heel vaak. Ook vaak in reclames en tekenfilms, en nu speelt hij ook in `de Hoofdprijs´.

@Jenni wrote:

Die stem van Nina uit Beugelbekkie hoor je heel vaak, die wordt heel veel gebruikt.

Verbeeld ik me dat nou of is dat wel de stem van Angela Schijf?

Ja…heb het opgezocht:

In de Engelstalige versie wordt de stem van Sharon ingesproken door de bekende Amerikaanse actrice Alicia Silverstone. In de Nederlandse nasynchronisatie is de eer voorbehouden aan Angela Schijf die hier bekend werd met haar rollen in onder andere Goede tijden, slechte tijden, Costa! én Meiden van De Wit.

Ja, Angela Schijf’s stem hoor je ook vaak. Zij is idd Sharon uit beugelbekkie

Angela Schijf is Beugelbekkie zelf ja, Sharon.

Nina is die roodharige.

En dat andere vriendinnetje van Beugelbekkie met die donkere haren heeft ook een veel voorkomende tekenfilm stem.

Net zoals de stem van de roodharige (Sam) van Totally spies.

Goh, het lijkt wel of ik vaak naar tekenfilms kijk… :shifty: