De slechtste dag?

Wat is jullie slechtste dag van de week???



Die van mij is donderdagochtend. Dan zijn de kinderen heel zeurderig en pieperig…Heel vervelend. Ik raak daardoor geergerd, wat zij aanvoelen en nog meer gaan zuigen…(donderdag is de dag na 3 dagen kdv.)…



Op 2 staat zondag, dan voel ik mij altijd zo weeig…

marlous vooral deze donderdag als de kids vrij zijn :?



vindt de maandag en de woensdag de lastigste dagen.



dikke knuffel :hug:

maandag…afkicken van t weekend…bleh

Dinsdag. De eerste dag na het weekend. (Hebben op zo-ma weekend) :zzz:

:eh: Ik heb geen slechtste dag geloof ik :oops:

Iig niet per se dat 1 dag altijd ruk is :think:

Als ik moet kiezen dan is het denk ik…dinsdag…werk nu alleen nog maandag en dinsdag ben ik vaak wat futloos ofzo :lol:

De vrijdagochtend met stip op 1! Moe na een hele week school is Indy vaak niet te genieten. Dat reageert ze af op Kes die ook moe is van een hele week gastkinderen over de vloer. Gevolg is 2 dreinende, huilende en klierende kinderen. Gelukkig gaat Kes op vrijdagmiddag naar de psz, dat breekt de dag lekker :mrgreen:

maandag…



begin van de week, vindik erg en dan moeten ze kinderne naar school 's middags en deoudste moet dan zwemmen na school en das altijd een strijd



celes

Ik heb geen vaste slechtste dag !

Donderdag, leuk dat het dan weekend is voor mij, maar Tijn is dan meestal sjaggie. Hij moet smorgens naar de gastouder en om 13:00 naar de PSZ…Veel spelen en zonder slapen, met als gevolg, rond etenstijd een heel vervelende Tijn :roll: :roll:



Nu ligt ie in bed want het is geen PSZ vandaag en tijdens mijn verlof gaat ie ook niet naar de gastouder toe!

donderdag, is mijn meest hectische dag,

emma schoolzwemmen, willemijn direct na school zwemles. zelf werken tot 1500 altijd vliegen dan

thuis om 16.40, dan koken en eten en dan de kids om 1800 weer inladen, naar jan brengen en dan zelf of wat boodschappen doen en dan naar t werk of meteen naar het werk tot ongeveer 2200 22.30 thuis en dan ben ik blij dat die dag weer voorbij is

@Marlous wrote:

Wat is jullie slechtste dag van de week???



Die van mij is donderdagochtend. Dan zijn de kinderen heel zeurderig en pieperig…Heel vervelend. Ik raak daardoor geergerd, wat zij aanvoelen en nog meer gaan zuigen…(donderdag is de dag na 3 dagen kdv.)…



Op 2 staat zondag, dan voel ik mij altijd zo weeig…




deze donderdag is zo rot niet voor je Lous! :angel:

@ruud wrote:

@Marlous wrote:
Wat is jullie slechtste dag van de week???



Die van mij is donderdagochtend. Dan zijn de kinderen heel zeurderig en pieperig…Heel vervelend. Ik raak daardoor geergerd, wat zij aanvoelen en nog meer gaan zuigen…(donderdag is de dag na 3 dagen kdv.)…



Op 2 staat zondag, dan voel ik mij altijd zo weeig…




deze donderdag is zo rot niet voor je Lous! :angel:




Oh nee??



Ik zit al de hele dag in het gehuil… :?

Dan ga ik hem binnen nu en een uur “verbeteren” wedden.



De trekking voor de kalenderactie en de Vandale actie is gedaan. Ik ga het zo plaatsen. :wink:



Dus ik heb voorkennis! :mrgreen:

Hier met stip de maandag…



De kinderen zijn dan altijd uit hun doen door de weekendse bezigheden en Aniek is dan smiddags weer van de psz en niet te genieten.

Heb ze op maandag ook altijd om half zeven al op bed. Doe ik dat niet dan vlieg ik ze aan (bij wijze dan he :shifty: , niet meteen de k bescherming bellen) :mrgreen:

Donderdagochtend…



Met Joost in de auto naar mijn werk. Joost moet dan wakker gemaakt worden met als gevolg dat hij een kort lontje heeft en niet bij me weg wil. Huilen als ik hem in de auto van opa zet en mama met een verhitte kop achter haar burootje :roll:

  1. !

De zondagavond en de maandag! En dat heeft idd puur te maken met het feit dat het weekend dan weer om is en ik weer 5 hele dagen werken voor de boeg heb…



Het heerlijkste momentvande week zijn dan ook de vrijdagavond (rond 19:00 uur als mijn schatjes lekker op bed liggen) en de zaterdagochtend!