de rode schoentjes

Amy loopt hier trots rond te dansen op haar nieuwe rode schoentjes.



Moest gelijk ook aan de efteling denken:





de roooooode schoentjes



http://www.youtube.com/watch?v=HPFZcQJ-NBw&feature=related



Jeugdsentiment :wink:



Zovele dagtochtjes richting de Efteling in de zomer.



Waar gingen jullie vroeger naar toe?

rode schoentjes van efetling kende ik niet tot vorig jaar ik naar de efteling ging.



Waar gingen wij vroeger heen? hm met het gezin meen ik niet vaak weg tot nooit, wel met schol,maar ja als je woonachtig bent in het hoge noorden ging je niet zo heel ver weg, appelscha wel emmen dierentuin , sprrokjeshof slagharen



maar jeugdsentiment weet ik me zo niet te herrineren waaraan

:inlove:

Wat een mooie rode schoentjes!

Lopen ze lekker?

Heb zo zitten twijfelen om ze te kopen. :wink:

En antwoord op je vraag:



Sprookjeshof, Dierentuin Emmen, Drouwenerzand :think: .

Wij waren niet zo’n pretpark gangers, en natuurlijk net als Bianca uit het noorden en ik groeide op met een alleenstaande bijstands moeder.

Wij waren meer van de fietstochtjes naar bijv. de zandvlakte in Schipborg/Zeegse.

En we woonden zo’n beetje naast Sprookjeshof. Dus ik kreeg elk jaar een abonnement :thumbup: .

Leuke schoentjes ja!!!

@Marite wrote:

:inlove:

Wat een mooie rode schoentjes!

Lopen ze lekker?

Heb zo zitten twijfelen om ze te kopen. :wink:




Het zijn natuurlijk niet heel stevige schoentjes, maar ze hebben wel een redelijk stevige zool. En ze zijn natuurlijk uberqute. Ach, voor die 5 euro is ze er in deze zomermaandjes toch de prinses mee :inlove:

Wij gingen bijna elke zondag naar de Efteling! :inlove: Toen was het nog vooral speeltuin. Met abbonnement kostte dat toendertijd geen drol, ochtendje spelen, 's middags een frietje als lunch en genoten volop. Maarre…de rode schoentjes vond en vind ik 1 van de saaiste sprookjes haha! Maar de schoentjes zijn beeldig!!

@Marite wrote:

:inlove:

Wat een mooie rode schoentjes!

Lopen ze lekker?

Heb zo zitten twijfelen om ze te kopen. :wink:




Ik heb ze terug gestuurd erg slecht voor kleine voetjes geen stevigheid in te vinden :thumbdown:

ze zien er wel leuk uit , maar daar is alles mee gezegt.

als je kindje wat ouder is zou het kunnen maar niet bij de leeftijd van mijn dochtertje.



De rode schoentjes als sprookje , ja leuk, stond er als kind altijd bij te kijken, en denk eens aan de wizard of oz :inlove: the ruby slippers :inlove:

Opgegroeid in Scheveningen we woonden (me moeder woont er nog steeds) 5 minuten van het strand.

Dus we waren altijd op het strand te vinden, eigenlijk gingen we nooit echt weg op vakantie.



M’n vader bleef leiver thuis en aan pretparken had ie helemaal een bloedhekel.

Wel gingen we bijna ieder jaar naar blijdorp. en met school hebben we ook wel alle pretparken bezocht.



Mijn oudere broer is trouwens een keertje met z’n hoofd tussen het hekje van de rode schoentjes vast komen te zitten.

Het heeft nog heel wat voeten in aarde bewogen om hem weer los te krijgen.

Dit heeft zich wel al dik 30 jaar geleden afgespeeld hoor.



Nu snappen jullie ook meteen waarom die arme vader van mij niet naar pretparken wilde :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

Opgegroeid in Scheveningen we woonden (me moeder woont er nog steeds) 5 minuten van het strand.

Dus we waren altijd op het strand te vinden, eigenlijk gingen we nooit echt weg op vakantie.



M’n vader bleef leiver thuis en aan pretparken had ie helemaal een bloedhekel.

Wel gingen we bijna ieder jaar naar blijdorp. en met school hebben we ook wel alle pretparken bezocht.



Mijn oudere broer is trouwens een keertje met z’n hoofd tussen het hekje van de rode schoentjes vast komen te zitten.

Het heeft nog heel wat voeten in aarde bewogen om hem weer los te krijgen.

Dit heeft zich wel al dik 30 jaar geleden afgespeeld hoor.



Nu snappen jullie ook meteen waarom die arme vader van mij niet naar pretparken wilde :lol:




:mrgreen: :mrgreen: