De rietjes zijn te hier te koop bij de Etos, bij het Kruidvat hebben ze die rietjes niet.
Ik vind het op zich wel een handig ding, maar ze zijn echt niet helemaal anti-lek. Als we weg gaan die ik ze altijd in een plastic zakje omdat ze lekken. Ik heb er 4 en ze lekken alle 4, dus het licht niet aan de beker.
doe je hem niet de vol??
hij mag 3/4 gevuld worden, anders gaat hij idd lekken i.v.m. de binnendruk
De rietjes zijn te hier te koop bij de Etos, bij het Kruidvat hebben ze die rietjes niet.
Ik vind het op zich wel een handig ding, maar ze zijn echt niet helemaal anti-lek. Als we weg gaan die ik ze altijd in een plastic zakje omdat ze lekken. Ik heb er 4 en ze lekken alle 4, dus het licht niet aan de beker.
Hier de ook eerder genoemde rietjesbeker van prenatal, idd 2,99 en lekt hier echt niet! Ligt vaak gewoon met rietje naar buiten opstekop of op zijn zij en er ligt nooit water onder. Heerlijk ding en kost geen drol. Tuitbekers vind ik ook ruk :thumbdown:
Hier ook de nuby bekers. Ze kunnen er sinds een week of 3 goed uit drinken en ik vind ze ideaal, alleen doe ik ze vaak te vol waardoor ze dus wel lekker :oops:
Ik heb trouwens deze versie
Maar in die ring aan de onderkant blijft bij mij viezigheid zitten, hebben anderen dat ook? :think:
Hier de rietjesbeker van Tupperware, deze is antilek als je er geen rietje in hebt Er kunnen gewone rietjes in.
En schudden of op zn kop houden hóór je niet met bekers te doen. Jara drinkt al vanaf 8 maanden uit een gewone beker: ze weet niet beter dan dat ze moet zitten als ze drinkt, de beker recht moet houden en moet wegzetten als ze klaar is.
op aanraden van jullie hier op t forum,heb ik ook de rietjesbeker van nuby gekocht…maar als hij klaar is met drinken blijft er altijd wat in het rietje zitten.Das best we"l “veel”.Als je dicht doet en je wil m weer open doen,ligt er nog overal drinken.Wij hebben laminaat,dus je ziet de melk bijv oberal liggen.
Ik heb een paar dagen terug de rietjesbeker van de Hema gekocht. Volgens mij is het geen antilekbeker, maar zolang ze er geen hele rare dingen mee doet, zoals hem op z’n kop op het blad van de kinderstoel drukken, gaat het goed. En die rare dingen hoort ze er natuurlijk niet mee te doen, dus ja…
Hier ook de nuby, het enige wat er idd wel eens uitkomt is wat er boven het ventiel zit. En dan meestal als dochterlief m dicht en dan weer open doet, dat gaat nog niet zo met beleid. Wist ook niet dat je nieuwe rietjes ervoor had, mn dochter heeft ook al het ventiel kapot gebeten door erop te kauwen als ze ermee loopt.
Die rietjesbekers van de prenatal niet lekken??? Er zit in die bekers helemaal geen ventiel, dus als je in de beker knijpt komt er gewoon een straal uit! Heb m dus welgeteld 2x gebruikt en toen meteen weggegooid.
In de rietjesbeker van de Hema zit ook geen ventiel, maar in principe lekt die dus niet. Ook niet als je er in knijpt, tenzij de luchtdruk in de beker niet goed is, dan wel (dan komt het er ook vanzelf uit ;)).
Mag ik je vragen hoelang je op dit antwoord van Nuby hebt moeten wachten? Ik heb ze ook ooit eens een mail gestuurd; duurde 3 !! maanden voordat ze antwoorden. Echt slechte service.
Nuby reserverietjes zijn helaas niet overal te krijgen. B-dump heeft ze geloof ik wel en op internet zijn er diverse webwinkels. Wel opletten want de 1 rekent verzendkosten als pakket (bijna 7 euro) en een ander enveloppe-kosten (2,50 of zo) Dat scheelt je bijna 1 rietje!