ik ben 2weke geleden gestopt
ma voordat ik ogesteld werd en pa dagen ervoor had ik okal klachten…zou het dan ergens anders mee te maken hebben?
off.?? wel raar
geen idee wat je bedoelt? :think: :eh: :shifty:
Wat ik denk dat je bedoeld is dat je 2 weken geleden bent gestopt met de pil, maar de laatste keer dat je ongi was al zwangerschapsklachten had?
Als je die klachten idd had voordat je ongesteld was, dan lijkt het mij dat je niet zwanger bent. Je bent tenslotte ongi geworden.
Aan de andere kant, zegt dat niet altijd wat. Heb je die klachten nog steeds? Wat voor klachten eigenlijk?
Maar als je denkt dat je zwanger bent, kun je natuurlijk altijd een test doen, dan weet je het zeker. Of bij de huisarts om raad vragen.
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
nee ik heb ze nog steeds
savonds worden z erger
ik word er gek van
gister avond ging ikzowat door de grond…
heb er elke dag last van
kan moeilijk slapen…
vind het raar
ik word de 21 ongi
of niet
euhm beetje waarig vindt ik persoonlijk hoe je het verteld.
Maar ik denk dat het homonen zijn, als je pas gestopt bent met de pil kan dat volledig je hormoonhuishouding op kop zetten.
Je kunt je heel anders voelen en savonds is dat soms ms wat heftiger kwa gevoel om dat je meer russt hebt denk ik hoor.
mocht je je echt zwanger voelen kan het zijn dat je er te vele mee bezig bent ook, t kan ook dat je zwanger bent maar ja doe dan een test of vraag het de ha.
Nu is het moeilijk zeggen en denken wat er in je lichaam zich afspeelt en voldoet.
Maar mijn gevoel en mening…hormonen ontweningsverschijnselen en het aanpassen van je lichaam hieranan
zou kunnen wat je zegt denk ik ook hoor
ma een test is te vroeg he
en heb die al gedaan
savonds en veel gedronken daarvoor…
ach ik zie wel hoe het loopt
thx
een test kun je hoe dan ook met weinig drinken doen en sochtends
maar testen is nu ook niet nodig verkeerde periode.
kwestie van afachten denk ik, moeijlijk maar wel het enigste juiste
succes
ja daarom ook
tnx