de phil & teds 'dubbeldekker', is het wat ?

Ik moet straks twee kindjes vervoeren die 15 maanden schelen, draagzak is geen goede optie, een wagen waar ze achter elkaar zitten vind ik te lang, en bovendien niet mooi als ik eerlijk ben :? .

de wagen waarbij ze naast elkaar zitten vind ik echt te groot, wat een bakbeest, en kan bij ons de draai niet maken in de gang.

Dus de phil & teds waarbij de baby onderin ligt lijkt me de beste oplossing, en je kan hem ook ombouwen naar een 1 persoons wagen. Maarr, ik heb er in de praktijk geen ervaring mee, dus zou heeeeeel erg graag willen horen of er iemand wel zo’n ding heeft. Ik kreeg van iemand al de opmerking; je legt je kindje toch niet in het mandje :shock: . Is dat zo zielig dat ze daar onderin liggen ?? even een afbeelding, ik kan er geen vinden met de baby onderin, maar voor het idee dan.

Ik heb deze niet genomen omdat onderste kindje de hele tijd tegen de rug aan moet kijken en vrij laag op de grond ‘hangt’ en omdat ik bij de proefrit continue tegen de achterkant van de kar aanliep. Heel vervelend.



Ik heb dus wel een achterelkaar kar genomen en heb hem pas net :oops:

weggegooid…



Was er helemaal gek van…

Wij hebben de P&T, maar een oude versie (Kiwi explorer, maar weet niet of elke wagen zo heet van hun :oops: )



Ik ben er erg blij mee, vind het een ideaal ding! EN ja, de jongste kijkt tegen de rug van de oudste aan, maar dat vond ik juist niet zo verkeerd: met een paar maanden hoeft hij nog niet de wijde wereld in te kijken, en was dit juist wel lekker afgeschermd. En toen ie wat ouder was, ging hij voorin zitten omdat de oudste dan wél lange stukken kan lopen. (En dan had ik het achterzitje juist als opslagruimte, ideaal voor boodschappen, haha)



Heb geen foto met zitje, maar wel met nestje:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=71718



Kijk ook even hier :slight_smile:



Wij hebben de P&T hier en ben er erg blij mee. Hij is niet zo soepel als de Urban Jungle (enkele) die we hebben, maar is echt een uitkomst voor onze 2 dames :thumbup: