de Paffs

weet iemand of dat nog wordt uitgezonden

normaal zondag’s avond maar zie het niet meer staan in de gids

ik zie de pfaffs nog wel vaker meen ik net door de week smiddags , dat zijn de herhalingen :think:

De nieuwe afleveringen werden zondagavond (laat) uitgezonden.

Vorige week zat ik te kijken, en toen kwam ineens boven in beeld dat na die uitzending er nog een uitzending zou komen (rond de klok van 1. Dat was de laatste van dit seizoen. Ik ben helaas op de bank in slaap gevallen :oops:

en hoe is het nou verder gegaan met die roddel dat Kelly het had aangelegd met d’r zwager??

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Hoi



ik zat dus vorige week zondag te kijken en na die late aflevering zou de laatste aflevering komebn :frowning:



Dus ik vrees dat er verlopig geen nieuwe afleveringen meer komen, meen dat er in beldgie ook niet meer gefilmt werd nmet name door het schandaal dat kelly het met nicolai gedaan zou hebben :?

Ooooh dat heb ik nou helemaal gemist zeg Kelly en Nicolai… daar gaat de familie! Ik heb ook eigenlijk nooit begrepen wat ze zo leuk vindt aan die Sam, vindt dat nog echt zo’n puber, heb ook altijd het idee dat ie veeeeel jonger is dan haar maar dat zal vast wel mee vallen…

Sam is 5 jaar ouder dan Kelly dacht ik.



Maar weet iemand mischien uit Belgie wat er nu waar is van die roddel?



Volgens de site van de pfaffs komen ze straks gewoon weer op tv dacht ik.

heb ergens wel gelezen dat er nog gefilmt gaat worden rond om linsey’s bevalling van dochter fay maar hoe of wat weet ik niet

dat ik weet gaan ze vanaf begin komend jaar weer filmen…



hoop dat het programma voorlopig nog niet gaat stoppen, want vind het heel leuk!



kan me eigenlijk niet voorstellen dat het echt waar is van kelly en nicolai… :think:

k heb ergens gelezen dat het wel waar is, en dat ze daarom (tijdelijk) gestopt zijn met filmen.

Tja, Sam is inderdaad vaak een kleuter (en lui), en ik vind Debby ook niet altijd bepaald hartelijk overkomen.

Maar je weet natuurlijk niet hoe ze buiten de camera’s om zijn.

Volgens mij is er niks waar van die hele roddel hoor. De reden dat ze gestopt zijn met filmen, is omdat de kijkcijfers van de Pfaffs steeds meer tegenvielen in België. Daarom hebben ze een tijdelijke stop ingelast.

(Dit heb ik tenminste begrepen van een Pfaffs-Hyve).