DE OPLOSSING voor vrouwen met PCOS!!!!!!!

beste meiden.



ik ben een hele tijd niet meer geweest op het forum omdat ik nu geen kinderwens heb en het te druk heb met mijn dochtertje. MAAR, ik heb niet stil gezeten betreft googlen over pcos wat ik dus ook heb. er zijn de laatste tijd veel onderzoeken geweest betreft het stofje inositol.



bij 87% van de vrouwen heeft dit gelijdt tot een normale hormoonhuishouding en een regelmatige cyclus en een eisprong waar veel vrouwen dus ook zonder clomid ect… zwanger zijn geworden!!!



maar goed , eerst zien dan geloven. ik ben een maand of 3 geleden begonnen met het VOEDINGS SUPPLEMENT , D CHIRO INOSITOL…

na 2 mnd gebruikt (2 potjes) werd ik in de 9e a 10e wk ongesteld.



en doordat er met de nieuwe bestelling van d chiro inositol iets is fout gegaan heb ik 4 wk zonder gezeten , ik balen natuurlijk want ik dacht kan ik weer van voorafaan beginnen. dus ben ik na 4 wk met het 3 e potje d chiro inositol begonnen.



en de laatste menstratie was 25/26 sept en 30 okt BEN IK WEER ONGESTELD GEWORDEN.dat is dus na ongeveer iets langer dan een maandje. nou dat is mij nog nooit gebeurd!

ik ben echt super blij met dit product en ik merkte halverwege okt dat ik idd een eisprong had doordat het slijm draderig was. en de menstruatie was mijn bevestiging. ik ben nu met het 4e potje begonnen en ik zou het dus ongeveer eind november weer moeten worden.



ik ben zooooo blij dat dit stofje zo,n goed effect heeft op vrouwen met pcos. eindelijk kan je alles op een natuurlijke manier laten verlopen zonder dat je steeds naar het zhuis moet voor onderzoeken ect.



dus meiden ik raad jullie dit heel erg aan om het te proberen. voor meer informatie en bestellingen verwijs ik jullie naar deze link hieronder.



link verwijderd beheer



en mocht het na een aantal maanden toch niet baten bij een van jullie dan krijgen jullie gewoon je geld terug!! :dance:



en de meiden die het wel gaan gebruiken of het al gebruiken, daarmee zou ik hier graag op de hoogte gehouden willen worden in deze topic!

in afwachting op jullie reacties.



gr

Ik heb 3 maanden lang de PCOS-Solutions (DCI) geslikt, maar helaas geen eisprong. Was er in eerste instantie ook razend enthousiast over, er staan namelijk overal positieve uitslagen hiervan (DCI en PCOS) op internet en uit diverse studies, maar na ruim 3 maand heb ik het opgegeven (vanwege geen resultaat en de hoge kosten).



Jammer, had hier echt ontzettend mijn hoop op gevestigd. Een homeopathisch middel speciaal voor PCOS, met ook nog eens overal zulke goede uitslagen. Mijn geluk kon niet op, aangezien dit ook nog het laatste middel was waarmee ik het wilde proberen. Helaas heeft het hier dus niets uitgehaald qua eisprong. Wel eenmalig een cyclus van 38 dagen gehad hiermee, maar dus zonder eisprong. Inmiddels zit ik op dag 45 zonder eisprong of teken van ongi…

:frowning:

als er zon geweldige oplossing was zouden er dan niet meer mensen van weten



ik gebruik momenteel ook iets om te zorgen dat ik me beter voel en dat mijn lichaam gaat werken zoals het moet



maar dat middel is aan de mens te zien dat het werkt en maakt dus mond op mond reclame

en nauwelijks online



ik dus ook niet

hallo,



dit product is iets van de laatste jaar. ik google regelmatig ivm pcos en eerder kon ik hier niets over vinden. vandaar dat er miss nog niet veel over te vinden is.bij mij werkt het tot nu toe wel goed. en ik hoop andere vrouwen hiermee te helpen. baadt het niet schaad het niet zeg ik dan maar. en wie weet werkt het bij veel vrouwen wel heel goed. en je krijgt je geld terug mocht het niet werken.



maar je moet het natuurlijk wel de tijd geven. en miss is 3mnd net te kort. en gezonde voeding en beweging is belangrijk. zoals aangetoond werkt het bij 87% van de vrouwen.



ik hoop op meerdere goede reacties.

toch bedankt voor het lezen.



gr

@hollowglade wrote:

als er zon geweldige oplossing was zouden er dan niet meer mensen van weten



ik gebruik momenteel ook iets om te zorgen dat ik me beter voel en dat mijn lichaam gaat werken zoals het moet



maar dat middel is aan de mens te zien dat het werkt en maakt dus mond op mond reclame

en nauwelijks online



ik dus ook niet




mag ik weten welk product u gebruikt? :slight_smile:

Ik denk dat zulk soort middelen voor de een wel werken en voor de ander niet. Het zal er ook van afhangen in welke mate je PCOS hebt. Bij mij hebben homeopatische middelen nooit gewerkt.



Als het echt bij iedereen zou aanslaan, dan zouden artsen het ook voorschrijven. Want het is veel minder belastend en goedkoper dan elke maand aan de hormonen. Dus eerlijk gezegd geloof ik er niet in dat dit middel op grote schaal voor vrouwen werkt. Maar wel fijn dat het voor jou wel een uitkomst is!

@jody wrote:

@hollowglade wrote:
als er zon geweldige oplossing was zouden er dan niet meer mensen van weten



ik gebruik momenteel ook iets om te zorgen dat ik me beter voel en dat mijn lichaam gaat werken zoals het moet



maar dat middel is aan de mens te zien dat het werkt en maakt dus mond op mond reclame

en nauwelijks online



ik dus ook niet




mag ik weten welk product u gebruikt? :slight_smile:




als je er oprecht in geintreseerd bent kan je me pben dan kan ik contactgegevens van iemand die er alles over kan vertellen



mijn ouders betalen het nu voor ons om ons te helpen

ik vind t sjiek voor de vrouwen waar t bij helpt, maar ook ben erg sceptisch wat betreft deze dingen…ik sluit me bij Jippie aan, als t echt zoo goed werkt waarom geven de artsen dit dan niet aan de geregistreerde patienten…zoooveel beter dan clomid etc.

Ik begin er gewoonweg niet aan…waarom om de zoveelste teleurstelling te voorkomen.

Maar nogmaals sjiek als t bij dames wel goed helpt.

@Natascha1975 wrote:

ik vind t sjiek voor de vrouwen waar t bij helpt, maar ook ben erg sceptisch wat betreft deze dingen…ik sluit me bij Jippie aan, als t echt zoo goed werkt waarom geven de artsen dit dan niet aan de geregistreerde patienten…zoooveel beter dan clomid etc.

Ik begin er gewoonweg niet aan…waarom om de zoveelste teleurstelling te voorkomen.

Maar nogmaals sjiek als t bij dames wel goed helpt.




daar hebben jullie helemaal gelijk in. en dat had ik dus ook en daarom heb ik het eerst zelf geprobeerd voordat ik mijn mond open zou doen. en bij mij heeft het tot nu toe gewerkt. nu is het afwachten op de volgende maanden. :wink: , wie niet waagt die niet wint. ik hoop gewoon dat het bij meerdere vrouwen hier wel zal werken. en zoals ik al eerder zei. je krijgt je geld terug als het na een aantal maanden nog niet werkt.

pcos is gewoon lastig en daarom zal ik alles uit de kast halen wat mogelijk is.

maar ik houd jullie op de hoogte :pray:

Waar staat dan dat je je geld terugkrijgt als het niet werkt ? :angel:



Overigens hoeft vruchtbaar slijm niet op een ei perse te wijzen he ?

Ik heb als PCO’ser ook vruchtbaar slijm gehad (van de week zelfs nog) maar dus echt geen ei gehad (weet ik door temperaturen). :frowning:

Sterker nog, ben vandaag ongesteld geworden… na 49 dagen…

Dus niet om lullig te zijn, maar je vruchtbaar slijm waarvan jij dacht dat het een ei was, hoeft dus geen ei perse te zijn he ? :oops:

Ik heb inderdaad ook altijd last van afscheiding en slijmverlies door de PCOS. Bij mij duidt het niet op een eisprong, het komt puur doordat mijn hormonen uit balans zijn.

dat ik mijn geld terug zou krijgen heeft zei mij zelf verteld. dan moest ik een niet goed geld terug formulier invullen via haar. toen er iets fout was gegaan met de 2e bestelling heb ik zelfs een extra pot gratis gekregen.



en ik ken mijn lichaam erg goed en ik weet dat het een ei is geweest idd ook door bijv tempraturen en mijn lichaam was heel anders als normaal ect… en precies 2 wk later ben ik ongi geworden en ook wel toevallig dat ik dan aan de dci zit. er heeft bij mij nog nooit een maand tussen gezeten , hooguit min 2 mnd en dat was al kort voor mij doen. maar goed.



jammer dat sommigen het niet willen proberen want wie weet werkt het wel al is het alleen om je hormonen in balans te brengen.



ik ga jullie op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen.



gr

Ik ben bijna geneigd weer 3 potten te bestellen haha. Toch maar niet doen, heb inmiddels álles geprobeerd zo’n beetje wel, en stond van de week nog met een pot Teunisbloemoliecapsules van 1300 mg in min hand… Maar moet gewoon accepteren dat het bij mij gewoon niet zal werken. :frowning: Keer op keer die teleurstellingen dat iets wééér niet werkt. Nee, ik moet me beheersen tot aan we met Clomid mogen beginnen (binnen nu en 6 maand hopelijk).



Heb er al kapitalen aan uitgegeven, van Teunisbloemolie, zwanger-worden pillen, ovulavit, efamol PMP, monnikspeper en DCI. En niets werkt hier en op een gegeven moment moet je jezelf ook een halt toeroepen denk ik… :frowning:

hoi selena



bij mij werkte het de eerste 2 mnd ook niet. maar ik moest mijn lichaam de tijd geven om eraan te wennen. na die 2 mnd dci heb ik 4 wk zonder gezeten waarvan ik in de 9e a 10e week ongi werd. daarna ben ik weer begonnen met dci en ongeveer een maandje later ben ik weer ongi geworden. nu is het afwachten tot eind van de maand begin volgende maand.



ik begrijp jou ook heel goed hoor? ga dan maar aan de clomid. miss kan je toch een van deze middelen gebruiken wat jij aangaf in combi met clomid. miss heeft het een heel goed effect.



gr

Was benieuwd hoe het ondertussen is, gebruik jet het nog steeds ?



Hier schiet het allemaal nog altijd geen biet op… :roll: Word het wachten onderhand zat, 13 januari mogen we eindelijk naar het Gemini…

ik heb met het spul wat ik gebruik hele goede resultaten geboekt tot nu toe



mijn man en ik gebruiken het beide



hebben nu 1 icsi met het spul achter de rug en het verschil zonder is gigantisch

de duur van de behandeling is veel korter duurde eerder 3 weken of langer spuiten nu maar 2



de eitjes waren veeel beter van kwaliteit

heb zelfs eitjes in de vriezer nu



manlief had veeel beter zaad niet meer maar wel beter



het resultaat zullen we met de kerst weten

ook was de vorige behandeling voor mij heeel zwaar ik was heel erg ziek en heb weken moete herstellen

nu had ik alleen veel pijn omdat ik veeel eitjes had groeien en voel me nu heel erg goed

Ik heb sinds ik DCI van Ovabalance.eu slik een veel kortere en regelmatigere cyclus.

Na een paar weken merkte ik al eerste verschillen zoals dat ik minder trek had in zoet. Ook heb ik veel minder van wisselende stemmingen.