De legging... VRAAG!



Waarom hebben de damesleggings van o.a de Hema in vredesnaam 2 stiksels over de billen ??? Dat is toch niet nodig ???

Echt :wall: … Ik draag sexy strings maar met zo’n achterhaalde spanbroek heb ik het gevoel alsof ik een luier draag :shock: :wall:



Waarom niet één naad voor en één naad achter ?



:think:

Ik heb echt geen flauw idee…

Ook nog nooit over nagedacht eigenlijk :smiley:



Maar ik kan er wel altijd aan zien wat de voor- en achterkant is, hahahahahahhaah :mrgreen:

(bij panty’s dan bedoel ik eigenlijk)

Ik denk dat er anders geen goede ronding voor de billen in te maken is.

@Zeemeermin wrote:

Hahaha, kan maar 1 ding bedenken…

zodat je weet wat de voor- en achterkant is. Maar sexy, nee… dat is het niet :mrgreen: !




Zo heb ik het als klein meisje van mijn moeder geleerd. Verder nooit bij nagedacht (maar heb dan ook geen sexy-string billen :oops:). Overigens nu 1 van Miss Etam aan, die heeft ook 2 naden achter.

en als je rot naden hebt dan kunnen ze nog flink gaan irriteren als je een string draagt ook :silenced:

@Karin2 wrote:



Waarom hebben de damesleggings van o.a de Hema in vredesnaam 2 stiksels over de billen ??? Dat is toch niet nodig ???

Echt :wall: … Ik draag sexy strings maar met zo’n achterhaalde spanbroek heb ik het gevoel alsof ik een luier draag :shock: :wall:



Waarom niet één naad voor en één naad achter ?



:think:




anders krijg je een fluisterbroekje ??? :mrgreen:

Waarom heb je een voor en achterkant nodig bij een legging/maillot ?

Dat heeft een panty toch ook niet ?



Ik denk dat ik maar niets nieuw op de markt ga brengen. Legging stay ups :smiley:

@Karin2 wrote:

Waarom heb je een voor en achterkant nodig bij een legging/maillot ?

Dat heeft een panty toch ook niet ?



Ik denk dat ik maar niets nieuw op de markt ga brengen. Legging stay ups :smiley:






Hahaha nou je het zegt…maarja,ik draag ook zeer zelden pantys hahaha.

Maar een panty/legging is toch sowieso een a-sexueel kledingstuk?

Wat je er ook onder draagt… :angel:

Geen last van draag nooit een string. De leggings van only hebben overigens gewoon 1 naad hoor voor en achter :wink:

@Zeemeermin wrote:

Hahaha, kan maar 1 ding bedenken…

zodat je weet wat de voor- en achterkant is. Maar sexy, nee… dat is het niet :mrgreen: !






Dat is bij de kindermaillot ook hahahaha!

Ik heb de leggings van de Esprit. Met maar een naat, zoals je wilt. Ook zit er een de binnenkant van de benen van je legging maar een naat, dat vindt ik ook mooier dan aan beide kanten van de benen een naat. En, de kleur blijft mooi!

Ik draag heel vaak leggings en heb nog nooit een naad over mn billen gehad hoor… :think:



Enne… bij jonge slanke zweedse meisjes kan een legging heeeuuul sexy zijn hoor… :wink:

Ik heb ook alleen maar leggings met één naad aan de achterkant (en een merkje, dan weet je ook wat de voor- en achterkant is ;)).

Misschien is het zelfkennis van de hema en weten ze dat met hun materiaal je eerder uit je legging scheurt op de kontnaad :angel: .



Ik heb ook een Hema legging en ik vraag me elke keer weer af waar ik mijn kont moet laten :wink: .

Esprit en Only legging: :thumbup: .

Hahaha, kan maar 1 ding bedenken…

zodat je weet wat de voor- en achterkant is. Maar sexy, nee… dat is het niet :mrgreen: !