de Knapper

Ik zag net op TV een leuk programma.



De knapper: een meisje in een kapsalon. Vandaag kwam er een rechter in de kapsalon. Hij zag er zo streng uit vond hij. Dus dat grietje met schminck aan de slag en ondertussen vroeg ze die man de oren van zijn hoofd over zijn beroep.

Wat een leuk en leerzaam programma voor de kids!



Op zappelin ned 3

Ik heb het ook gezien. Echt leuk :thumbup: Charmante man trouwens en leuk dat ie zich leent voor zo’n programma

Ik vond het ook wel grappig en mijn kinderen ook :wink:

Heb het ook gezien en vond het een erg leuk programma !

wij hebben het ook gezien de kids vonden het leuk :smiley:

Ja was leuk he! Mijn zoon van 2 en een beetje vond het ook erg leuk, maar wel een beetje gek hoor, meisje zit die meneer te verven mama, en ster op hoofd te plakken :mrgreen:

jaa esmay vond het ook heel erg leuk!!

Ik vond het ook een erg leuk programma. Ik heb vanmorgen gekeken

toen zoon net opgehaald was voor school, en dochter nog in bed lag :lol:

Tygo vind het ook heel leuk.

Vooral het liedje, hij vraagt steeds of ik het wil zingen :shock:

Ik kom niet verder als, De knapper maakt je knapper :mrgreen:

Niet eerder gezien maar aan jullie reacties te lezen toch maar eens opzetten voor Nathalie dan :smiley:

vandaag was ook leuk; met een politieagent :slight_smile: .

Of hij ook ‘politiekinderen’ had :mrgreen: .

Ik had het ook gezien leuk :thumbup:





Maar ze geven bij zappelin verkeerde info, er was een stukje over zeepaardjes dat het vrouwtje de paardjes baard, sorry zappelin, maar het is toch echt het mannetje :mrgreen:

Ik vind het concept hardstikke leuk , maar WAAROM WAAROM WAAROM



moet het nou altijd negatief eindigen , dat vind ik nou zo zónde :wall: Waarom kunnen die mensen niet gewoon leuk hun dingetje doen en dan blij weggaan?!! :roll:



Mijn zoon vond het hardstikke leuk, maar is elke keer geschrokken en timide aan het eind. Hij snapt dat toch niet.



Ik vind dat echt een HELE dikke :hand:



en overbodig ook, want het is leuk genoeg zónder die flauwekul aan het eind

Ik denk dat dat pedagogisch bedoeld is. :wink:

sorry maar ik vind er niets aan… Dave trouwens ook niet :mrgreen:

die zei gelijk “die niet” oftewel dat is niet leuk doe maar een andere zender :lol: :lol:

Ik vind het ook niet erg pedagogisch moet ik eerlijk zeggen

@Jubbes wrote:

Ik vind het concept hardstikke leuk , maar WAAROM WAAROM WAAROM



moet het nou altijd negatief eindigen , dat vind ik nou zo zónde :wall: Waarom kunnen die mensen niet gewoon leuk hun dingetje doen en dan blij weggaan?!! :roll:



Mijn zoon vond het hardstikke leuk, maar is elke keer geschrokken en timide aan het eind. Hij snapt dat toch niet.



Ik vind dat echt een HELE dikke :hand:



en overbodig ook, want het is leuk genoeg zónder die flauwekul aan het eind




Volgens mij is het idee gewoon dat ze willen laten zien dat hij niet serieus genomen wordt in zijn functie als hij er ‘leuk’ uit ziet.

En dat hij daarom er wel zo streng/ in uniform uit moet zien.

En dat vind ik wel ok duidelijk gemaakt zo :slight_smile: .

Ja dat snap ik , maar dat kun je dan op op een "normale"manier doen zonder slaan met tassen, uitscheldpartijen en ben benieuwd wat ze morgen weer voor idioots verzinnen!



Ik vind er geen pedagogische toestand aan, Moet mijn zoon daar iets van leren? uitschelden en slaan??? heeel vreemd zulke pedagogiek