Hallo allemaal,
Over twee weken wordt Isabel vijf! Ze mag dan voor het eerst de klassen rond met twee kindjes. Maar… wat zal ik haar meegeven voor de juffen en meesters? Wat doen jullie?
Als ik google kom ik op de meest uiteenlopende creatieve dingen (soepstengels en zakjes soep in leuke traktatiezakjes en zo) maar eigenlijk wilde ik het voor de juffen en meesters gewoon simpel houden. Een schaal met verschillende bonbonnetjes of van die minireepjes of zo… zou dat wat zijn? :think:
Zelf krijgen de juffen en meesters hetzelfde als de kinderen. Ik vind het vreemd om iets anders te trakteren
ik zou ook hetzelfde doen als wat je ook aan de kids geeft
hier is het juist altijd iets anders. De kinderen krijgen een of andere verantwoorde versierde snack, juffen en meesters zelfgebakken cake oid.
't Moet in elk geval iets anders worden… 'k vind het een beetje gek om ook voor hen feestvarkentjes met een schatkistje erin te knutselen…
@Lune wrote:
hier is het juist altijd iets anders. De kinderen krijgen een of andere verantwoorde versierde snack, juffen en meesters zelfgebakken cake oid.
Ik doe dan wel… is het voor de kindjes verantwoord… dan voor de meesters en juffen… als de kindjes iets ‘lekkers’ krijgen (ik hoor mezelf zo zeggen tegen de kinderen dat groente ook lekker is :lol: ) dan mogen de mesters en juffen dat ook.
Vorig jaar was het hier voor ons voor het eerst en de oudste wou cakejes trakteren… voor de kindjes hadden we daar met fondant een 5 op gemaakt en voor de meesters en juffen? Ook cakejes en ipv een rondje fondant een beetje gesmolten chocola erover (leuk om te prutsen met een kleuter :mrgreen: ) en daar een 5’je in gedrukt.
Vaak zie je hier dat er een doosje merci/bonbons mee is voor de juffen en meesters.
Ik doe altijd gewoon chocolaatjes of van die celebrations ofzoiets…
Laatste keer was ik het vergeten :oops: heb ik een schaaltje met snoepjes erbij gezet en koekjes 8)
Geen idee of dit op school van lasse ook nog de gewoonte is :think: Het is best een grote school namelijk. En groeien die leerkrachten dat niet dicht?
Dat die gewoonte uberhaupt nog bestaat :shock:
@Bella wrote:
Geen idee of dit op school van lasse ook nog de gewoonte is :think: Het is best een grote school namelijk. En groeien die leerkrachten dat niet dicht?
Dat die gewoonte uberhaupt nog bestaat :shock:
Mijn stageschool is ook vrij groot, en daar mogen ze dan in hun eigen bouw (ob, mb of bb) ronddelen en bij de andere bouwen 1 klas uitkiezen. Meestal merci of zeevruchtjes. Boterkoek, cake… Niet gezond in ieder geval
soesjes
Een boekenbon voor de schoolbieb doen ze hier :thumbup:
gewoon hetzelfde als de kinderen, anders een appeltje! valt ook altijd in de smaak bij de lijnende juffen! soms heb ik wel vier koeken op mijn bureau, dat is toch wel een beetje teveel van het goede!
ik zou denk ik gaan voor zn zakje cup a soep weer eens wat anders dan koek of dergelijke.
Een bos tulpen o.i.d kopen, kaartje eraan en deze uit laten delen.
veel plezier!
ennn…wat is het geworden?