Dan ben je zwanger en kijk je eens rond wat er in zo’n babykamer moet komen. In bijna iedere babykamer zie je ze boven de bedjes hangen: de klamboe!
Leuk, dacht ik toen, en wat handig tegen muggen, want daar hebben we altijd veel last van hier.
Het ging al die tijd goed, maar nu we gisteren begonnen zijn met uitbakeren uit de bakerzakken, zie ik wat Juul ervan vindt…
De klamboe hing in z’n geheel midden in haar bedje. (tsja, met die handjes vrij, kun je veel meer doen… :roll: )
Maar goed, blijft de klamboe bij anderen dan wel goed hangen, of halen jullie 'm er ook maar weer af? Het lijkt mij best gevaarlijk zo; stel dat ze erin verstrikt raakt…
hier is ie al een tijdje bij het bed vandaan
hij hangt nu over de commode (zo blijft ie tenminste stil liggen bij het aan en uitkleden hahahaha)
thomas had em ook al half in zijn bedje en was al helemaal nat van het gesabbel, nee ik houd er ook niet van, dus huppa weg dr mee
…ik heb idd ook ooit wel eens vernomen dat die dingen niet veilig zijn.
Meer weet ik er niet van, ik heb deze iig niet. Het helpt niet voor jou, maar wij hebben gelukkig horren voor de ramen laten plaatsen, ideaal.
Misschien is het wel een idee om zo’n hor te kopen die je zelf op het raam kan plakken mbv soort plakband, ik had er zo een ooit eens bij Xenos gekocht.
Succes, groetjes van Mij
Hier ook een klamboe, en soms trekt ze die nog wel eens door de spijlen heen (of bedoel je dat hij van het plafond komt? :think: ). Ik vind het niet zo heel gevaarlijk, aangezien dat ding uit gaatjes-stof bestaat, en ze er zelf ook onderuit kan komen als het moet. Een doekje van haar hoofd trekken lukt haar ook, dan zal dit haar ook lukken.
Nee, ze trekt 'm over de rand van het bedje heen en dan hangt hij gewoon recht naar beneden in bed. Ik ben niet bang dat hij over haar gezicht heen hangt, maar dat ze er letterlijk in verstrikt raakt.
Anyway, ik haal 'm er toch af, want op deze manier doet ie zijn werk toch niet.
En een hor voor ons slaapkamerraam wordt een beetje lastig, want we hebben tuimelramen.
Yeline heeft nog steeds een klamboe boven haar bed en ze blijft er nog steeds af gelukkig.
Hier hing de klamboe voor de show , toen ik haar op een dag naar bedje bracht en zij meteen met die kleine grijpgrage handjes de klamboe door de spijltjes wilde trekken heb ik hem ala minuut verwijderd hij hing stevig maar ik ga dus geen risico`s nemen dan maar geen klamboe en komt ie over 3 maand boven het bedje van me kleine manneke te hangen :inlove:.
Ik heb een horsysteem in me raamkozijn dus voor de muggen hebben we het niet nodig.
Gewoon weg halen dus Cynthia als jij het niet vertrouwd!
Je hebt ook horren speciaal voor tuimelramen!
Ik hing de klamboe steeds zo op, dat ze er niet bij kon. En toen ze ging rollen en er zo toch bij kon, en hem door de tralies pakte en erop ging sabbelen ging hij meteen weer terug naar zolder.
Hier hangt de klamboe ook nog, maar ik heb hem nu wel zo gehangen dat ze er niet zo gemakkelijk bij kan… Ze heeft hem namelijk al een paar keer te pakken gehad door de spijlen van het bed, dus ik zit ook wel een beetje te twijfelen. Hij hangt hier wel meer voor de sier eigenlijk, maar ik vind het zo’n kaal gezicht zonder… :think:
Trouwens, Cynthia, bedoel je met tuimelramen van die schuine (Velux) dakramen? Die hebben wij namelijk ook, en wij hebben hier gewoon van die plak/klittenbandhorren voor geplakt. Kostte 1,79 euro bij de Xenos en werkt perfect! :thumbup:
Bij Yara met maand 6 weg gehaald.
Nu in de nieuwe kamer heeft ze er weer 1 voor de sier hangen en daar kan ze maar moeilijk bij!
Wij hebben ook een klamboe boven het bed.
Benthe ligt nog steeds vrij in haar bed en doet er helemaal niets mee.
achter het bedje hebben we hem ook strak gespannen dus aan diekent kan ze hem ook niet pakken en de rest hangt aan de uiteinden van het bedje …
Kan ze ook niet bij …
Hier geen klamboe meer boven haar bedje. Persoonlijk vind ik ze dus wel levensgevaarlijk, ja er zitten gaatjes in waardoor ze kunnen ademen maar ik heb Nathalie een tijdje terug aangetroffen al slapend met de klamboe verschillende keren om haar hals gewikkeld. Nee hier komt hij er niet meer boven, ik ben me toen echt rot geschrokken.
Hier de klamboe altijd!!
Ik heb een hele lange en kan daardoor helemaal onder de pootjes van het ledikantje door. Dus Kim kon hem nooit in haar ledikantje trekken en haar zusje straks ook niet!!
@Joepie wrote:
Hier de klamboe altijd!!
Ik heb een hele lange en kan daardoor helemaal onder de pootjes van het ledikantje door. Dus Kim kon hem nooit in haar ledikantje trekken en haar zusje straks ook niet!!
Zo heb ik de klamboe nu ook sinds 2 weken ideaal.
Inderdaad, zo heb ik hem nu ook gehangen! :thumbup:
hier ook !! de klamboe sins vandaag onder de poten van het bed!