hai hai
ben ik ook weer, had om een of andere reden niet bericht gekregen dat er weer was gepost na mijn berichtje, maar moest eerst bijlezen zoveel was er alweer geschreven, leuk!!
Krabje wat grappig dat onze cyclus gelijk lijkt op te gaan deze keer, nu maar hopen dat dat voor ons beiden goed nieuws brengt deze maand! je had al wat verschijnselen las ik…spannend…
ik durf zelf inmiddels nergens meer op te hopen, is toch al de 7e ronde… dus ik weet niet meer waar ik wel/niet op moet letten. Probeer mezelf juist nu vooral wijs te maken dat het toch wel niet weer raak zal zijn…uit een soort zelfbescherming denk. Ik vertel mijn hubbie ook maar niets meer wat ik voel want die gaat er meteen helemaal mee aan de haal. hebben jullie mannen dat ook?
en allemaal huizenperikkelen lees ik! leuk en ook weer spannend natuurlijk! ik hoop dat iedereen voor oud&nieuw weet waar die aan toe is! succes!!!
He linkie heb je gegevens voor mij, dan kan ik jou ook in de lijst zetten
Groetjes
o ja zal nog even mijn gegevens doorgeven, ik wil natuurlijk ook heeeel graag bij jullie op het lijstje (hopelijk niet voor lang…hi hi…)
ik ben 2 oktober jarig (1976) dus nu 29
ben gestopt in mei dit jaar
zou ons eerste kindje worden
NOD dag is denk ik 24 november
we waren tegelijk aan het typen net, jippie ik kom er ook bij!!!
Oke.
Deel 5 is geopend!!!