De juf zeurt

Peter verzuchtte gisteren toen we op school kwamen en hij de klas ingluurde… “sjucht, oh nee he, die nieuwe juffie is er weer” Dus ik vroeg wat er mis was met de nieuwe juffie, waarop Peter antwoordde “niks hoor mama, maar ze zeurt zo!” Ik snapte er niets van en vroeg door en toen kwam het hoge woord eruit.

Peter heeft een allerschattigst kruintje net aan het begin van zijn haar boven zijn voorhoofd, echt zo’n krulletje. Zijn haar is altijd heel kort, maar ik zit altijd aan zijn kruintje en dat vind hij zo-zo maar ja, ik ben mama.

Maar nou bleek nieuwe juffie ook een zwak voor zijn kruintje te hebben en naast dat ze er dus ook steeds even aan moet zitten had ze ook gezegd dat ze zijn kruintje zo “schattig” vond… :lol:

DAT moet je niet zeggen tegen een jongen die stoer wil zijn en zijn kruintje “stom” vind.

Dus vind hij het “gezeur”

Heb juf maar even discreet gezegd dat ze alleen aan zijn kruintje moet refereren als zijnde stoer en erfstuk van zijn grote vriend, opa… die heeft hetzelfde kruintje namelijk.

Heb echt dubbel gelegen… juffie zeurt :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hij is natuurlijk ook stoer en helemaaaaal niet schattig

:lol: :lol: :inlove:

Geweldig! :lol: :inlove:

zal zijn kruintje effe showen en denk eraan… t is stoer he… niet schattig :inlove:

sorry dan ben ik ook een zeur, tis lieeffff :inlove: