de jongens veranderen

ja tis niet zo extreem als vaker wordt gezien dat klopt:). ene kant blij van. tis zooo sneu en zielig als eht alsmaar erger wordt :frowning: met alle respect hoor voor jullie!

ben er alleen wel blij van eigenlijk dat we nu al merken dat er iets niet echt klopt… liever nu al nu het nog niet zo erg is als dat vaak pas wordt opgemerkt.

snap je nog hoe ik bedoel? :oops:

Waar het ook aan ligt… morgen hopelijk weten we meer :pray:

Even snel, maar die ‘kromme houding’ kan ook gewoon het gevolg van krapte in je buik zijn.

Dat zie je wel vaker bij tweelingen :wink:

Luc heeft ook maanden een rare houding gehad, hij lag onderaan in mijn buik en waarschijnlijk een beetje ‘klem’ in mijn bekken, waardoor zijn nekspieren niet helemaal lekker zaten. Ik ben een aantal keer naar fysio gegaan (heb je geen verwijsbrief voor nodig) en tips en oefeningen gekregen.

Daarnaast, rondom 5 weken is er een sprongtje, dat zou ook zijn huilerig gedrag kunnen verklaren.

ik kopieer even van het maarttopic af, kom later even langs voor meer reactie :wink: tis beetje druk hier



Betreft het overstrekken, spugen etc. daar heeft cb nu ons een fysio voor gegeven (althans telefoonnummer dan) wie ervaring heeft met de voorkeurshouding en alles wat daaromheen hangt. deze kan bij ons thuis komen dus daar wordt zsm afspraak op geplant. wordt morgen gezien we straks nog weer weg moeten naar de apotheek opnieuw spruw-medicijnen. wordt me anders niet te volgen vandaag :shock:

ben wel blij met die vrouw van cb die we nu hebben, ze viel het gelijk al op, overstrekken voorkeurshouding, huilerig doen met aan en uitkleden. ze begon er al over voor ik wat kon zeggen :smiley:

Nou, mooi dat ze het zelf al zag, gelukkig is de ene de andere niet :thumbup: ! Hopelijk is fysio idd genoeg en is het daarmee verholpen. Zou mooi zijn. Je kan als het niet helpt altijd nog verder zoeken naar een ander “middel”. Zo niet, dan is dat mooi meegenomen! Succes met je ventjes iig!

:slight_smile: ja gelukkig wel:D had ik overigens ook niet verwacht eigenlijk.

mocht de fysio niet werken dan gaan we alsnog naar de ostheopaat of zij wat kunnen helpen

Nou, volgende week donderdag komt er een kinderfysiotherapeut om te kijken wat zij voor mogelijkheden heeft om ons te helpen. dat word of fysio (als het proleem dus lichamelijk ligt) of babymassage (voornamelijk om ze te leren laten ontspannen, deels dus lichamelijk).

Voor de babymassage zullen we dan een soort cursus krijgen aan huis zodat we er uiteindelijk zelf mee aan de gang kunnen gaan.

Alles is hoe dan ook vergoed doordat het cb ons heeft verwezen naar deze vrouw en het aantoonbaar voor de jongens hun gezondheid gaat en niet voor de lol (ook wel natuurlijk, want als de jongens vooruit gaan hebben we ook weer meer lol :wink: )



Ik laat nog van me horen hoe het zal gaan :slight_smile:

Kiss-syndroom dacht ik ook aan!

Ons ventje had dat ook. Bij ons heeft een aantal bezoeken bij de chiropractor oplossing geboden. Je kan eens wat info opzoeken op internet. Sterkte ermee :hug: !