De Innesteling

Hi allemaal,

Een innesteling gebeurt dit altijd voor je NOD? Of kan het ook zo zijn dat je dat pas achteraf hebt.

Kort vraagje :slight_smile:

Een innesteling gebeurd VOOR de nod… :mrgreen: ( kort antwoord :wink: )

Geen innesteling geen NOD maar een OD - zeg maar :shifty:

Dacht 10 tot 6 dagen voor je NOD.

Zonder innesteling geen zwangerschap! :wink:

Of bedoel jij meer een innestelingsbloeding? Die kan inderdaad ook na je NOD komen (als je niet ongi geworden bent, natuurlijk), maar ook tijdens de innesteling, die ca 10 dagen voor je NOD is. En niet iedereen heeft daar last van, dus dat zegt ook weer niks.

Groetjes,

Jippie

ja sorry ik bedoel echt innestelingsbloed…

of je dat zeg maar ook pas na je nod kunt krijgen… aangezien k nog nix daarvan heb gemerkt

Innestellingsbloeding kun je zelfs bijna tot een dag voor een bevalling nog krijgen. :wink:

Het is niets anders nl dan een ‘geraakt/gekraakt’ :mrgreen: adertje op de plaats waar de placenta zich ontwikkeld of waar die zit. Kan dus gedurende een hele zwangerschap gebeuren en is niet beperkt tot voor je NOD of 2 weken erna of zo.

Maaar niet iedereen krijgt zoiets, ik heb het zelf nooit gehad, geen drupje bloed 9 maanden lang.

@Jippie wrote:

Zonder innesteling geen zwangerschap! :wink:

Op zich wel een zwangerschap maar geen eentje die een lang leven beschoren is iig.

En zoals Rhiannon zegt over innestelingsbloed dat is echt geen voorwaarde hoor, integendeel - sommige hebben dat.

Ik ken het ook niet uit ervaring.

Dank jullie wel allemaal!! Ben wat wijzer geworden :slight_smile:

Nu alleen maar afwachten

Hier gisteren mijn innestelingbloed gehad…

Vorige maand ook gehad, maar werd de avond (zelfde dag nog) ongesteld. Maar nu niks meer te zien, dus we wachten af !

Spannend !

Femke,

Succes!

Ha, ben al ongie geworden.

Niet erg, hup naar de volgende ronde !

:-*

Femke: Balen dat je alsnog ongi bent geworden! :wall: :frowning:

Maar waarom noem jij het innestelingsbloed, eigenlijk? Als je dezelfde avond nog ongesteld wordt, dan is het toch geen innestelingsbloed, maar gewoon wat bloedverlies als voorbode van je menstruatie? Geen kritiek, hoor! Ik was gewoon even nieuwsgierig, omdat je het zo bewust over innestelingsbloed hebt…

Dina: Hoe gaat het nu met jou? Al getest of ben je inmiddels ongi geworden?

Groetjes,

Jippie

Jippie ik deel je vraag over waarom het innestelingsbloeding zou zijn en niet gewoon voorbode van ongi.

Femke je beschrijft het zowel bij dat het deze maand als vorige maand gebeurt maar gelijk daarna ongi - kan het ook niet zo goed plaatsen.

Wat ik wel weet is dat er soms over rose substantie gesproken wordt bij innestelbloeding maar ik ken het vooral van de keren dat ik pril zwanger was dat ik dan eerst een dag wat roze verloor, daarna een dag een beetje bloed en daarna ongi.

bij mij was het bruin.

Alleen bij het afvegen. Was wel heel raar, ik dacht echt wat is dit voor iets vies.

Dat was zo rond mijn NOD, ietsje er voor denk ik.

Achteraf denk ik dat het wat oud bloed van het innestelen ofzo moet zijn geweest dan.

@Engeltje wrote:

bij mij was het bruin.

Alleen bij het afvegen. Was wel heel raar, ik dacht echt wat is dit voor iets vies.

Dat was zo rond mijn NOD, ietsje er voor denk ik.

Achteraf denk ik dat het wat oud bloed van het innestelen ofzo moet zijn geweest dan.

Hoe dan ook, je bent lekker zwanger en al rond de drie maanden :thumbup:

ik had het bij lucas met een week of 8 in de zwangerschap

en bij thomas heb ik niks gehad

ik denk dat ik nu een innestelingsbloeding heb gehad… had eergister een beetje rozige afscheiding, gister en vandaag ook weer een beetje…

heb er ook buikpijn bij… dacht van misschien dat ik ongi ga worden… maar weet t effe niet meer…

ben de afgelopen periode elke keer rond de 40-46 dagen ongi geworden. en ik zit nu op dag 32… dus hier is het even afwachten wat er gaat gebeuren…

Goede middag dames even een vraagje.

Ik ben nu 5 weken en had gisteren wat rood bloed in mijn ondergoed daarna niest meer gezien. Tot vanmorgen toen ik ging afvegen na het plassen was het rode plas soort van. Is dit normaal of heeft iemand dit eerder gehad? Ik hou mijn hart vast! Ik heb overigens geen buikpijn erbij, wel veel last van mijn darmen.

gr Daan

Het kan innestelingsbloeding zijn hoor, hou het gewoon mee in de gaten en probeer je niet al te druk te maken das niet goed… Is moeilijk, dat weet ik maar toch…

Wanneer kun je naar VK of gyn?

Heb je die al gebeld?