de houten trein (nu in aanbieding) bij de kruidvat

past die ook op de houten ikea trein??

Weet iemand dat?



groetjes

die van de praxis iig wel. Die is trouwens goedkoper en uitgebreider. ( 20 euro)



misschien een idee?

Zou ik ook wel willen weten, die ziet er leuk uit.

Zal ff zoeken naar die van de praxis!

Ja past! Wij hebben die van de kruidvat (precies dezelfde alleen dan via een winkel die dingen opkopen van andere winkels).

Overigens past die van de Hema (in nieuwe folder) ook!

Dank je!

Ga ik even kijken of ze hem nog hebben hier!

Laatst was er bij de lidl (of Aldi) ook een treinset van Eighorn te koop. Die heeft de oma van Mark voor M.icah gekocht…



Past die op de ikea-rails??



Lekker laat met vragen maar goed…



Weet iemand dit?

@Madre wrote:

Laatst was er bij de lidl (of Aldi) ook een treinset van Eighorn te koop. Die heeft de oma van Mark voor M.icah gekocht…



Past die op de ikea-rails??



Lekker laat met vragen maar goed…



Weet iemand dit?
Mijn ouders hebben die ook gekocht en die rails van Ikea past op een andere houten treinset maar dat is al een hele oude van mij en mijn broer vroeger dus ik denk dat het wel past.

bij de Ikea staat er ook bij dat ze op de meeste andere gangbare treinen passen.

vind ze ook geweldig maar heb al een aantal dingetjes van cars gekocht voor Jens dus effies geen extra treinrails voor hem.

Oke ik heb hem net gekocht bij de kruidvat.

Dacht krijg een mega doos mee,maar zat verpakt in een klein doosje :lol: :lol: :lol:

jadie doos viel me ook tegen.

maar die 100 stuks zijn ook veel verkeersborden en bomen als ik dat zo bekeek op de doos… vandaar natuurlijk dat het zo compact is verpakt.

is ie leuk?? voor €25.00 heb ik hem nog even laten liggen…

Ik had hem ook gekocht maar hier past hij NIET :roll:

Het rondje van de ikea sporen past niet in de opening van het kruidvat spoor(omgekeerd wel)! Je krijgt het er wel ingewrongen maar het past niet en is niet door kinderen te hanteren …

ik heb het dus terug gebracht en gelukkig gewoon geld terug gekregen!!

heb nu afgelopen week eentje meegebracht van eighorn(of zoiets) en die past prima!!! en kostte 7 euro meer voor ongeveer hetzelfde… maar deze is mooier , mannetjes zijn echter, gedetailleerder…

"Wat zal ze de 6de weer blij zijn :inlove: "