*de hopelijk zwangere mutsen topic*

van mij ook pb

leuk idee, zal je even pmmen…

Alles genoteerd :thumbup:

Ik ga nog even wat lezen (Sophie Kinsella :drool: ) en dan mijn bedje in.

Vriendlief is oefenen met de band en ik heb mijn gastkindje morgenochtend om 7.30 al hier dus ook weer vroeg op.

Lekker koesen meiden en oant moarn :-*

@Marieke_5000 wrote:

Rosa wat een mooie meiden :inlove: :inlove: :inlove:

We schrijven hier eigenlijk wel met een soort van vast clubje he? Misschien een lijstje een idee?

breekt in

Marieke jij bent wel van de lijstjes vandaag he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:

niet denken dat ik je check hoor maar klikte per ongeluk dit topic aan :angel: :-*

breekt uit

Band???

Ik zoek er nog eentje :wink:

Ga ook even lezen: geweldloze communicatie

Ik zal je ook even PB-en.

Verder is alles hier nog hetzelfde!

Pinkie, het gaat wel goed meid, thanx.

We hebben het een plekje kunnen geven en willen nu graag afsluiten en verder gaan. Helaas werkt het ziekenhuis niet mee, het lukt de VK maar niet om een afspraak voor me te maken, terwijl ze maandagochtend aangaven dat het voor het weekend allemaal achter de rug zou zijn voor me. Erg vervelend, ben er echt klaar mee namelijk en mn VK zei ook al dat als ik nu nog geen klachten heb, het niet waarschijnlijk is dat het uit zichzelf zal gaan loskomen.

Hopelijk krijg ik morgenochtend te horen dat ik toch nog langs kan komen deze week :pray:

111: ik hoop voor je dat ze je er ff tussen schuiven, zo is het toch ook niet te doen :hug:

Goedemorgen,

Sproetje wat voor band zoek je?

111 Oh meid ik hoop echt dat ze je er tussen kunnen plaatsen. Dit is inderdaad niet te doen :hug:

Nou ik zal zo eens met het lijstje aan de gang gaan.

Mijn gastkindje was schijnbaar nog niet eraantoe om al zo vroeg uit bed gehaald te worden en ligt nu lekker te koesen :mrgreen:

En Nathalie is lekker aan het spelen, dus een bak koffie en dan lijstjestijd.

Marieke; welk boek van Sophie Kinsella ben je aan het lezen??

111; hoop dat je deze week nog langs kan komen, echt vervelend op deze manier :hug:

Oh die boeken van Sophia zijn zoooo leuk, vooral die serie van Shopaholic :mrgreen:

Ik was inderdaad Shopaholic & baby aan het lezen, heb hier 4 boeken van shopaholic en allemaal al gelezen en ben nu dus aan het herlezen :mrgreen:

Kindjes werken niet zo goed mee vandaag dus lijstje komt eraan hoor, alleen iets later :oops:

Zoiets?

Ja, die boeken heb ik ook allemaal gelezen. Je hebt ook nog Afblijven en Hou je mond, die zijn ook heel leuk.

Lijstje ziet er goed :thumbup: uit hoor zo alleen wel op datum van NOD.

Daar zat ik ook aan te denken ja, op volgorde van nod, gelijk maar even aanpassen. Ik denk dat ik dan maar een nieuw deeltje aanmaak, kan het lijstje gelijk op de eerste pagina :think:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3323399#3323399

Nieuw deeltje MET lijst :mrgreen: