De hond stinkt!

Mijn hond stinkt een uur in de wind! Heb m vorige week nog gewassen maar hij blijft stinken! Arm beest, zou hij zichzelf ook zo vinden stinken… :? Wat doen jullie daaraan met jullie hond? Misschien een goed middeltje?

Wat voor hond heb je trouwens? Ik weet namelijk dat Labrador’s snel stinken om de een of andere reden.



Hier heb ik een vuilnisbak, maatje half groot. Ik was hem met zwitsalshampoo. Mijn hond stinkt niet zo heel snel hoor. Meestal pas als hij in de regen heeft gelopen.

En hij heeft geen last van verstopte anaalklieren, dat stinkt namelijk mega?

Je kunt het met Milde hondenshampoo wassen.



Misschien dat hij reageerd op de normale shampoo die je gebruitk en zijn vetkanalen of hoe het ook heet harder werken.



Ik vind een grote hond toch al sneller stinken ook al was je hem/haar. Na het aaien als je aan je hand ruikt ruik je toch hond.



Je hebt ook heerlijke hondenparfum, nu moet je niet die goedkope zooi halen in dierenwinkels, die ruiken 1 dag en stinken ze weer.

Maar in een trimsalon die ruiken echt HEEERLIJK !!!



Hier breng ik mijn honden vaak weg naar een trimsalon, en was ze regelmatig zelf… Maar heb maar kleine hondjes, stinken niet zo vind ik.

Ik heb een yorkshire terrier, een klein hondje dus.

Hij heeft geen last van verstopte anaalklieren neem ik aan want de trimster drukt ze altijd uit, of hoe noem je dat… Hij is 3 maanden geleden voor het laatst geweest, of zou dat zo snel gebeuren…

Ik heb ook al eens van voeding gewisseld maar hij heeft nu yorkshire terrier voeding, deze heeft hij al heel lang.

Of ben je misschien van merk hondevoer gewisseld? Dat zou het ook

nog kunnen zijn :think:

Insmeren met een klein beetje talkpoeder…

Doen wij ook wel eens als oze hond erg stinkt