De griezelbus

Mijn dochter ging met tante(mijn zus) en neef naar de griezelbus gisteren in amsterdam.Ik paste op het dochtertje van mijn zus want die is nog te jong.Voor de film begon hadden ze allemaal griezelactiviteiten georganiseerd.De kinderen mochten verkleed komen en het was een heel feest.Mijn dochter was verkleed als heks.Ze had een wit gesminkt gezocht met zwarte ogen en een vleermuis op haar wang getekend.Haar neef was verkleed als skelet.Ook met wit gezicht maar dat een skelettengezicht erop gesminkt.

Na afloop van de film kregen alle kinderen een poster van de griezelbus en mijn dochter en neef kregen dus ook nog een griezelbussjaal omdat ze het mooist verkleed en gesminkt waren.Super einde voor een superdag dus.In de trein terug naar huis heeft ze nog aardig wat aanspraak gehad oor haar heksenoutfit.Ze vroeg dan ook aan iedereen of ze er van gingen dromen.Als mijn zus de foto’s heeft gestuurd laat ik ze wel zien.



Dat wilde ik even delen.

Oh leuk zeg !!! Vond het wel een huiskamer topic om je vreugde te delen :!:

Tja ik ook wel maar zo is het ook wel goed

leuk joh dat verkleed komen

schijnt een leuke film te zijn !

Ze zei dat ze hem wel eng vond maar ze heeft er niet over gedroomt

een meisje bij mij op het werk wilde er graag heen.

dit mocht niet van haar moeder; die was bang dat het te eng was.

kreeg ze een uitnodiging voor een fesstje

en wat gingen ze doen?

naar de griezelbus :mrgreen:

haha zeg dan maar eens dat ze niet naar het feestje mag he.

psies haha

dat vond moeder ook wat sneu

heeft ze de griezelbus toch gezien

het viel mee, die meid heeft er geen nachtmerries van gehad

ik denk dat ze als ze eenmaal naar de basisschool ze al snel onderscheid kunnen maken.Joleen weet echt wel wat een film is en wat echt.Als iets op het nieuws is praat ze daar heel anders over als dat het in een film gebeurd

Klinkt leuk om mee te maken voor zo’n meissie!

Leuk van je zus om haar mee te nemen.

Ach ja het was meer van als jij niet op mijn dochtertje komt passen kan ik ook niet met mijn zoon dus nu hielp ik haar en zij mij of zoiets.