De grap van de week.. wehkamp grrr

en hoe is het afgelopen??? heb je ze teruggebeld???

Ja zoals Cell het zegt zo is het inderdaad.



Maar waarom had je 200 euro betaald als het maar 58 moest zijn? Dit is mischien ook verwarrend voor hun en hebben zij het gezien als extra aflossing :think:

@gismolo wrote:

Ja zoals Cell het zegt zo is het inderdaad.



Maar waarom had je 200 euro betaald als het maar 58 moest zijn? Dit is mischien ook verwarrend voor hun en hebben zij het gezien als extra aflossing :think:




Ik heb hun gebeld om te vragen of het goed was en ze zei ja dus waarom is dat dan verwarrend? :think:

Nou grote kans dat ze dus zeggen ja is goed en dit verder niet in het systeem zetten o.i.d. Zo is een foutje snel gemaakt bedoel ik.

Ik denk alleen maar mee hoor!

@gismolo wrote:

Nou grote kans dat ze dus zeggen ja is goed en dit verder niet in het systeem zetten o.i.d. Zo is een foutje snel gemaakt bedoel ik.

Ik denk alleen maar mee hoor!




Zei ik iets verkeerds dan? :eh:



Maar een foutje is idd snel gemaakt maar ik ben wel de dupe ervan geweest. Jammer maar goed, ik ben al niet zo boos meer :wink:

En net als wat Puk al aangaf, ik hoef nu nog maar 70 euro van mn rekening te betalen haha

Nee je zei niks verkeerd, maar ik dacht dat je je irriteerde aan mijn berichtje :wink:

@gismolo wrote:

Nee je zei niks verkeerd, maar ik dacht dat je je irriteerde aan mijn berichtje :wink:




Nee hoor, ik lees nu ook terug maar ik vind zelf dat ik niet geirriteerd overkwam :eh:

Denk dat je dan verkeerd gelezen hebt, want ik vroeg gewoon waarom dat verwarrend was :wink:

Dan heb ik waarschijnlijk niet goed gelezen inderdaad.



Nou ik vind dat er tegenwoordig bij veel bedrijven mensen werken die eigenlijk weinig kennis van zaken hebben. Dus vandaar dat ik bedoelde dat het verwarrend was als ze het bv niet in het systeem zetten.

Soms zijn dingen echt gewoon te simpel voor woorden en dan nog doen ze het verkeerd. Als je begrijpt wat ik bedoel.



Jij belt op en denkt dat je het goed geregeld hebt, maar vervolgens gaat het aan de andere kant dan weer helemaal verkeerd. Ik vind het opvallend vaak fout gaan bij grote bedrijfen als ik eerlijk ben.



Heb hier ook al zo vaak van die domme dingen meegemaakt.



Hier werd b.v. al een paar maanden iedere keer geld voor een autoverzekering afgeschreven terwijl die auto niet van ons was en wij nooit geen machtiging hadden afgegeven. Ook zoiets vreemds.

Heb die auto nog nooit van mijn leven gezien en toch schrijven ze premie af.

@gismolo wrote:



Nou ik vind dat er tegenwoordig bij veel bedrijven mensen werken die eigenlijk weinig kennis van zaken hebben. Dus vandaar dat ik bedoelde dat het verwarrend was als ze het bv niet in het systeem zetten.

Soms zijn dingen echt gewoon te simpel voor woorden en dan nog doen ze het verkeerd. Als je begrijpt wat ik bedoel.



Jij belt op en denkt dat je het goed geregeld hebt, maar vervolgens gaat het aan de andere kant dan weer helemaal verkeerd. Ik vind het opvallend vaak fout gaan bij grote bedrijfen als ik eerlijk ben.



Heb hier ook al zo vaak van die domme dingen meegemaakt.



Hier werd b.v. al een paar maanden iedere keer geld voor een autoverzekering afgeschreven terwijl die auto niet van ons was en wij nooit geen machtiging hadden afgegeven. Ook zoiets vreemds.

Heb die auto nog nooit van mijn leven gezien en toch schrijven ze premie af.




Jeetje das toch ook bizar! Schrijven ze die nu nog steeds af?

:shock:

Ja van de week schreven ze het voor de 3e keer af. Ik storneerde het iedere keer, maar heb er gister maar is even achteraan gebeld. Hele andere naam dan ons dus heel vaag.



Gelukkig zit ik altijd nogal bovenop onze rekening dus zulke dingen merk ik altijd meteen op, maar je zal er maar verder nooit zo op letten.



Het was toch iedere keer 78 euro.

weinig verstand van zaken…



sterker nog, Als je Wehkamp belt, doen ze er al het mogelijke aan om je door te verwijzen naar hun website, of je zelfs door te schakelen naar een sprekende computer.



Waarom… omdat Wehkamp nagenoeg geen eigen telefonistes meer in dienst heeft.

Toen ik er werkte waren ze al bezig deze op te doeken, met name omdat er zoveel via internet nu gaat.



Voor 90% van de calls worden outsourced callcenters ingezet die gewoon telefonische dienstverlening doen voor allerlei bedrijven.

Dat zijn van die miepen die overal ja en amen op antwoorden om van je af te zijn en de call niet te lang te laten duren (gaat van hun target af, er zijn protocollen voor hoe lang een call mag duren) en gezien bijna niemand vraagt met wie deze heeft gesproken, worden ze er nooit mee geconfronteerd.



Het was “juist” geweest als ze je had geadviseerd de 58 euro aan te betalen zoals gewenst door Wehkamp en de rest pas NA levering van de door jou bestelde laptop. Nu blijkt dat je hem niet krijgt, kun je dat geld ook niet meer besteden bij een andere zaak en dat vind ik dus niet netjes.

Wehkamp heeft nu door onjuiste communicatie beslag gelegd op jouw financiele middelen terwijl je er wellicht “belangrijke” andere plannen mee had moeten uitvoeren.



Volgende keer dus maar niet meer zo royaal tegemoetkomen aan zo een zooi ongeregeld, ben er niet voor niets weggegaan :wink:

@Cell wrote:



Volgende keer dus maar niet meer zo royaal tegemoetkomen aan zo een zooi ongeregeld, ben er niet voor niets weggegaan :wink:




Nou inderdaad Cell, ik heb ervan geleerd.

@gismolo wrote:

Ja van de week schreven ze het voor de 3e keer af. Ik storneerde het iedere keer, maar heb er gister maar is even achteraan gebeld. Hele andere naam dan ons dus heel vaag.



Gelukkig zit ik altijd nogal bovenop onze rekening dus zulke dingen merk ik altijd meteen op, maar je zal er maar verder nooit zo op letten.



Het was toch iedere keer 78 euro.




Dat is nog een aardig bedrag ook zeg :shock:

Ja daar kan je toch zeker een week van eten met een gezin.

Nou kan je wel zeggen en dat voor een auto die je niet eens in je bezit hebt haha gekkewerk!

jeetje, dat kan allemaal zomaar zeg.

Maar stel dat je nu weer een laptop besteld bij de wehkamp en dan de kleine aanbetaling doet en thuis laten bezorgen met een acceptgiro dan word dat weer bij je krediet opgeschreven.



komt uiteindelijk op hetzelfde neer.



Alleen dan zul je een andere laptop moeten bestellen…

Ik bestel niks meer daar, ik betaal die 70 euro volgende maand en dan benik klaar met ze. Ik haal de laptop volgende maand bij de mediamarkt :wink:

wat een gedoe allemaal he dames???

je moet er echt bovenopzitten, want voor je weet, nemen ze je te grazen…

Wat Cell ook al zei was mij ook al eens opgevallen. Tis bijna onmogelijk om iemand persoonlijk aan de lijn te krijgen bij wehkamp. Je komt altijd maar bij een computer terecht. Maar ik heb de tip.

Als je het infonummer van wehkamp belt vragen ze meteen om je klantnummer. Niet invoeren!!! Na een paar keer vragen van de computer om je klantnummer vragen ze je of je een medewerker aan de lijn wilt !!! Even op 9 toetsen en je krijgt een echt mens aan de lijn :slight_smile: