hihi we kunne best wachten hoor tot dinsdag anders bel je maar je hebt mijn numer alleen ik denk idat er dan vast verkeerde info op het forum komt aangezien ik nisk snap van de termen , hihi
meis we denken aan ej
Oeoeh Nic, spannend, ik duim me suf!!!
Succes morgen!!!
Liefs Esther
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
voor jou nicje sterkte vandaag meis :-*
Nic ik lees het nu pas! Ik heb dus niet kunnen duimen, maar zit nu wel volspanning te wachten op een woord van jou! Hoe is het gegaan??? Oh meis, zou het een kerstkindje worden??? Ik hooooooooop!!!
De punctie is goed gegaan. De arts wilde in eerste instantie toch niet prikken, omdat het er allemaal onduidelijk uitzag. Toch teveel weefsel tussen de eierstok en de probe. (3 cm)
Een andere arts erbij gehaald en toch de punctie uitgevoerd.
De ene duwde heeeeel hard op mijn buik, de andere prikte. Gelukkig wel vaginaal, want de arts nam even een punctie via de buikwand in overweging, maar ben erg blij dat dat niet ging :mrgreen:
Het duwen op mijn buik deed volgens mij meer pijn dan de punctie op zich. Viel me erg mee deze keer.
Ook de Morfine viel erg mee. Moest achteraf wel een uurtje blijven liggen, maar dat doen ze nu standaard.
Links 5 follikels aangeprikt en rechts 1. Met als uitslag 5 eitjes!!!
Ook het zaadonderzoek was goed (60% goed beweeglijk)
Ik ga nu lekker op de bank liggen, maar wilde het jullie ook snel nog even vertellen :mrgreen:
Even de delingen alfwachten en als het goed gaat, donderdag de tp.
Oh ja, ik moet wel in de gaten houden of ik koorts krijg, boven 38,5 moet ik meteen het ziekenhuis bellen.
Het zou kunnen zijn dat het weefsel waar ze doorheen moesten prikken toch darm was, dat zou een infectie kunnen veroorzaken...
Zo even mijn stukje van gisteren gequote.
Het gaat vandaag wel weer goed, helemaal niks gedaan, lekker geluierd. Ben wel duf nog, maar zal morgen weer een stuk beter gaan denk ik.
Wel diarree van de antibioticum, maar dat hoef ik maar tm zaterdag te gebruiken.
Morgen krijgen we te horen of er een bevruchting en delingen hebben plaatsgevonden. Spannend he...
Zeker spannend Nicje!!
Ik duim nog wel even door!!!
Ben blij dat het toch nog zo goed is gegaan!
Liefs Esther :**:
Weet je al iets Nic??? Oehhhh en dan morgen de terugplaatsing! Wie weet ben je morgen zwanger!!! Oh meid, ik duim harder dan ooit!
haha brechtje jij ook vol spanning meis lief he dat we zo met zijn allen meeleven voor elkaar,
:-*
hoe is het met jullie verder ?
Hihi
Morgen om 10.00 terugplaatsing.
Dan duurt het ongeveer 2-5 dagen voor het innestelt, en als het goed gaat, dan over 2 weken EINDELIJK eens een positieve test…
Daar gaan we voor :dance:
Maar hou wel in mijn achterhoofd dat het niet goed gaat…maar dat zien we dan wel weer…
Eindelijk weer eens een keer kans om zwanger te worden, heeft al met al 11 maanden geduurd. (tussendoor kan ik niet zwanger worden vanwege de onderdrukking)
kan et nie genoeg doen :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik las net dat onze Gien een dochter heeft gekregen!!!
ISA
Gien en hubbie,
HARTELIJK GEFELICITEERD MET JULLIE PRINSESJE!!!
Dikke kus van mij!!!
Oh Gientjuhhhhhh
GEFELICITEERD!!!
Ohhhh jaaa?? waar las je dat ik wil ook weten weten weten weten hihih
GEWELDIG GIENTJÛH GEFELICITEERD!!! EN WAS EEN TOPNAAM!!
hopelijk alles goed,
:-* :-*
Bij de decembermama’s
ha ga iknog znel even zien ik kon het al niet vinden
dank je
Wauw wat een enorm goed nieuws!!!
Lieve Gien, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isa! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu heerlijk zit te genieten op een roze wolkje!
En Nicje, de terugplaatsing is nu hopelijk achter de rug, 2 hele spannende weken breken aan! Ik ga me suf duimen voor je! Zullen we samen zwanger zijn???
Oh meiden wat een giga fijn nieuws! Ik heb er kippenvel van! Eindelijk weer van die heerlijke blije verhalen!
Ooo… Wat leuk! Gien gefeliciteerd met je dochtertje Isa!
Nicje, :kaars: Dat we goed nieuws hebben over twee weken!
Even wat minder nieuws van mijn kant. Ik heb van het weekend een miskraam gekregen. Het heeft twee dagen geduurd voordat ik het zeker wist. Na een bezoek aan de gyn begonnen de bloedingen echt door te zetten. Het vruchtje bleek al een paar weken geleden te zijn gestopt met groeien. Naar aanleiding van metingen schatten ze rond de 9e week dat het verkeerd is gegaan. Het dringt niet echt tot me door, alles is zo onrealistisch. We hadden onze vrienden en familie het net verteld.
Ik weet niet of ik voor de feestdagen nog hier verschijn, dus wens ik jullie alvast hele fijne feestdagen!
Liefs,
Jade
Och lieve Jade,
Wat erg zeg… Weet niet goed wat ik moet zeggen.
Zo oneerlijk altijd, zo verdrietig, dit soort berichten.
Meis (en hubbie) een heeeeeeeeele dikke knuffel en probeer extra kracht te halen uit jullie kleine manneke en we steken een :kaars: aan voor jullie :vlinder:
Wij zijn vanmorgen terug geweest naar Nijmegen en hebben er 2 terug laten plaatsen :mrgreen: :mrgreen:
Nu is het wachten geblazen…
Oh Jade wat ontzettend naar! Wat ongelooflijk vervelend dat het nu mis is gegaan! Hoeveel weken was je nu al zwanger? Moet je nog voor een echo?
Ik hoop dat je ondanks alles een beetje kunt genieten van de feestdagen, ik zal aan je denken meid!