De eisprong, of gewoon de sex ???

Even een vraagje … Want zelf weet ik het niet echt!! We zijn nu alweer een half jaartje verder, en ik ben gewoon netjes op tijd ongesteld, meestal een dag te vroeg, of precies 28 dagen! Mijn eisprong heb ik volgens mij altijd nét iets vroeger. Maar nu ging ik vanmiddag naar de wc, verloor ik wat bloed op het papiertje … Daarna nog een aantal keertjes, het gevoel dat ik ongesteld moet worden, spierpijn heel erg ver boven in mijn benen. Heb gister sex gehad, vanmiddag weer, zou het misschien kunnen dat het daar door komt?? Heb het zelf niet gehad tijdens die 6 maanden … Misschien een ei, maar kan dat ook tegelijk gaan met wat bloed?? Ben echt heel erg nieuwsgierig, misschien iemand ervaring?? Ik moet trouwens pas de 12de Januari ongesteld worden, dus één dezer dagen pas mijn eisprong …

Ik had bij Alyssa ook een innestelingsbloeding 14 dg voor dat mijn NOD was. Dus het kan heel goed. Succes.

Misschien een combi van eisprong en sex?? Ik heb wel eens gehoord dat je een beetje bloed kan verliezen tijdens je eisprong. Dus ik denk wel dat dat er mee te maken heeft!