De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Joehoe!! :thumbup: :dance:

GEFELICITEERD!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!

Oh wat super Lotte, van harte meid!!!

Whoehooeeeee gefeliciteeeeeerd!!!

Dank je wel!!!

:dance: Lotte!!! :dance: Duidelijker kan het niet! :thumbup:

GEFELICITEERD!!!

@Lotte wrote:

Kijk eens!!!

Dank je wel Chelleke :-*

@ Lotte, van harte gefeliciteerd meis! Geniet er van!! :hug:

Lotte!!!

Gefeliciteerd!

Ik wil ook… stuur eens wat hormoontjes hierheen als je wilt.

@Elle wrote:

Lotte!!!

Gefeliciteerd!

heee dat wilde ik ook zeggen :lol: :mrgreen:

Lotte: GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance:

goedeavond

Hier ben ik volgens mij weer in de wachtweken aanbeland.

Heb mijn eisprong wel iets kunnen benutten want heb een duidelijke eisprong gehad.

Wel was ik ziek tijden mijn ei en ben ik nog steeds ziek. Ik weet dus niet of dat zo bevoordelijk is :think: .

@Jannigje wrote:

@Elle wrote:

heee dat wilde ik ook zeggen :lol: :mrgreen:

:lol: Ik wil de hormoontjes met liefde met je delen hoor Jannigje. Ik zit hier ook in de wachtweken, dus spannend weer. Ik heb alleen de weekenden kunnen klussen omdat vriend door de week in het buitenland was, maar mijn eerste positieve ovutest was vorige week vrijdag, dus dat kan wel eens precies goed zijn geweest (de ovutestjes bleven alleen 6 dagen achter elkaar positief -daarna waren ze op dus misschien nog langer-).

Elle ik wil ze ook wel met jou delen hoor :mrgreen:

Meiden je mogen best wat hormoontjes van me hebben hoor.

Ik weet alleen niet meer welke smily ervoor gebruikt wordt :oops:

Dat zijn deze Lotte: ::

En hier nogmaals gefeliciteerd! Vind het erg leuk voor jullie!!

Als we toch gaan strooien…

:
: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

PAK ZE DAMES!! En nu maar hopen dat het werkt! :pray:

Ik neem er ook graag een paar! Wij gaan zo nog even een keertje BMS-en :wink: en daarna maar weer wachten…

:-*

Meiden ik ga vandaag en morgen even Photoshoppen dus als er aanpassingen voor het lijstje zijn graag een PB!

Lotte van jou hoor ik nog graag de uitgerekende datum zodat ik je op ons zwangeren lijstje kan zetten :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik strooi ook even wat…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=80562 meiden hier deel 9!!!

Als er nog nieuwe mensen bij zijn gekomen graag even een PB want ik ga niet 10 pagina’s doorzoeken hoor :-* :mrgreen: :wink: