De Ei-rammelaars deel 8 alweer!

Ik heb af en toe een vaag gevoel in mijn onderbuik, wat steekjes/iets trekkend.

Maar dat kan nog van alles betekenen.

Ik heb me voorgenomen om, als het nodig mocht zijn, 7 oktober te gaan testen.

Dat is de verjaardag van mijn neefje.

De vorige keer testte ik positief op de verjaardag van mijn nichtje.

He meiden,

Daar ben ik ook weer eens. Ik had echt geen puf meer de afgelopen week om na mijn werk nog hier te komen kijken, dus heb jullie schromelijk verwaarloosd.

@meggie; wat fijn dat je je kindje weer hebt kunnen bewonderen en dat de nekplooimeting goed was.

Ik gebruik nu voor de tweede cyclus ovutestjes en had vandaag de eerste vette streep. Hopelijk morgen ook nog, want vriendlief komt morgenochtend pas thuis uit het buitenland. Duimen jullie mee? Mijn cyclus is dan 33 of 34 dagen, de vorige was 35, dus misschien wordt het nu eindelijk wat regelmatiger.

@lotte; spannend hoor. Hopelijk is t deze ronde raak voor jou.

Elle, je eisprong is pas 24 tot 48 uur NA een positieve ovutest, je je bent morgenochtend precies op tijd :wink:

:wall: :wall: Ohhhh echt sorry hoor, pfff… Hormonen?? Ben chaotischer dan ooit!!

@Lotte wrote:

Elle, je eisprong is pas 24 tot 48 uur NA een positieve ovutest, je je bent morgenochtend precies op tijd :wink:

Nou, dan hebben we goed geklust zaterdag en zondag. Helaas is vriendje nu weer in t buitenland voor zijn werk. Mijn ovutest is nu trouwens nog net zo vet positief als vrijdag; dat is dus al 4 dagen achter elkaar! Dat kan toch helemaal niet?

Normaal moet hij volgens mij na 2 dagen zoiezo negatief zijn.

Dat was bij mij tenminste het geval.

Jullie hebben in ieder geval jullie best gedaan, meer kan je niet doen.

Dag dames!

Ik ben weer terug van vakantie. Het was erg leuk; mooie natuur, vriendelijke mensen en fantastisch weer! Helemaal opgeladen voor de druilerige herfst en lekker bruin. 8)

Morgen is het een speciale dag; dan was ik uitgerekend en is het precies 3 maanden geleden dat Roos* :vlinder: is overleden en geboren. We willen haar as gaan ophalen bij het crematorium. Ben benieuwd hoe dat zal zijn…

We naderen mijn vruchtbare periode, maar zijn vanaf het begin van de vakantie al lekker aan de slag. Eens in de 2 dagen lekker aan de klus en dat zetten we nog even voort. Nu een periode zonder alcohol en vriendlief is minder aan het roken (hij was aan het stoppen, maar dat lukt niet. Ben benieuwd hoe lang het duurt tot hij weer op zijn oude niveau zit :roll: )

O ik hoop zo dat het deze keer lukt… :pray:

@Noor82 wrote:

Dag dames!

Ik ben weer terug van vakantie. Het was erg leuk; mooie natuur, vriendelijke mensen en fantastisch weer! Helemaal opgeladen voor de druilerige herfst en lekker bruin. 8)

Morgen is het een speciale dag; dan was ik uitgerekend en is het precies 3 maanden geleden dat Roos* :vlinder: is overleden en geboren. We willen haar as gaan ophalen bij het crematorium. Ben benieuwd hoe dat zal zijn…

We naderen mijn vruchtbare periode, maar zijn vanaf het begin van de vakantie al lekker aan de slag. Eens in de 2 dagen lekker aan de klus en dat zetten we nog even voort. Nu een periode zonder alcohol en vriendlief is minder aan het roken (hij was aan het stoppen, maar dat lukt niet. Ben benieuwd hoe lang het duurt tot hij weer op zijn oude niveau zit :roll: )

O ik hoop zo dat het deze keer lukt… :pray:

Heel veel sterkte morgen Noor. Dat zal vast een emotionele dag zijn. :hug:

@Noor82 wrote:

:hug: :hug:

:kaars: :vlinder: :kaars:

Noor, Heel veel sterkte vandaag! :hug:

Ik denk aan je! :-*

:: Roos ::

:kaars:

Chelleke :hug: (ik las 't op 't NOD topic…)

@Memmie wrote:

Chelleke :hug: (ik las 't op 't NOD topic…)

:-* :-*

Noor, heel veel sterkte vandaag :hug: :-

Chelleke, balen zeg :hug: :-

Noor :hug:

Chelleke, ik begrijp dat je ongi bent geworden.

Ook voor jou :hug:

Ik denk dat ik vandaag ook ongi wordt.

Mijn temp was vanmorgen veel lager dan de afgelopen dagen.

Wel vreemd want het is nog maar 10 dagen geleden dat ik een positieve ovutest had.

Dus dat zou betekenen dat ik een veel te korte LF heb.

Dank jullie wel :-*

@ Lotte, vreemd :hug:

Noor, hoe gaat het met je?

Zijn jullie de emotionele dag van gisteren een beetje goed doorgekomen?

:-*

Ik hoop dat jullie wens snel weer in vervulling mag gaan!

@Memmie wrote:

Noor, hoe gaat het met je?

Zijn jullie de emotionele dag van gisteren een beetje goed doorgekomen?

:-*

Ik hoop dat jullie wens snel weer in vervulling mag gaan!

Het gaat wel goed. Gisteren viel mee. Jammer genoeg kunnen we haar as pas volgende week ophalen.

Mijn vriend was tot 7 uur aan het werk en 's avonds tussen 8 en 10 weer, dus het was wel een beetje eenzaam. Ik heb de muziek geluisterd die ik de eerste weken na haar geboorte heb geluisterd en lekker gehuild. :cry:

Mijn lieve overbuurvrouw kwam me een bosje rozen brengen en ik ben even mee geweest naar haar. Ze heeft een zoontje van 15 maanden en dat geeft wel wat afleiding. Verder hebben we een paar kaartjes gekregen. Het is zo fijn om te merken dat andere mensen aan je denken… :inlove:

Vandaag wezen bloedprikken voor stollingsstoornissen. Ze vertelden me dat de uitslag wel 10 weken op zich kan laten wachten. :shock: Daar had ik niet op gerekend… Maar goed, we blijven gewoon door proberen en als ik zwanger ben krijg ik zowieso ascal voorgeschreven (bloedverdunner). Maar ik zou het wel fijn vinden al voor die tijd duidelijkheid te hebben over of er iets mis is met me.

@ Chelleke: :hug:

@ Lotte: en??

Noor, wat fijn dat er mensen zijn die aan jullie gedacht hebben op die moeilijke dag.

Dat zal je vast goed gedaan hebben.

Lieve meisjes, ik ga even heel erg ego zijn.

Ik kon me vanmorgen niet bedwingen en heb een zwangerschapstest gedaan :wall:

Nu zie ik toch echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, maar dan ook echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vage teststreep.

Ik ben helemaal hyper :roll:

@Lotte wrote:

Lieve meisjes, ik ga even heel erg ego zijn.

Ik kon me vanmorgen niet bedwingen en heb een zwangerschapstest gedaan :wall:

Nu zie ik toch echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel, maar dan ook echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vage teststreep.

Ik ben helemaal hyper :roll:

Foto!!