**De Ei-rammelaars** Deel 7

@ Belly, Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt vrijdag!! Ik ga voor je duimen.

@ Klaproos, Ook ik ben wel nieuwschierig of je al wat meer weet van het huis?

hier alles ok.

We hebben (mondeling) een huis gekocht!!

Ik ga morgen meteen achter de notaris aan :dance:

klaproos gefeliciteerd nu duim ik heel hard dat deze keer echt doorgaat!!

Dank je, al durf ik pas te juichen als alle handtekeningen staan…

(al denk ik dat deze jongen wel te vertrouwen is, heel christelijk en hij was bij het schattige af zo zenuwachtig :slight_smile: Hij was helemaal uit Elspeet komen rijden bij zijn vriendin vandaan omdat wij graag nog wat dingetjes wilden bekijken)

@ Belly; ik vat hem even niet sorry :oops: Ontstekingen die weg zijn en vervolgens je chicky (?) die geopereerd moet worden…?? Wat is er nou precies?

@ Poeizie; :hug: :hug: :hug:

@poeizie wrote:

jannigje

gaat nu iedereen in ene stoppen :frowning:

straks blijf ik als enige over :wall: :silenced: :mrgreen:

Nee hoor, je blijft niet als enige over, wij gaan ook nog niet beginnen :wink:

:wall: :wall: :wall: Net €7,49 in de prullenbak gegooid. Mijn vriend leek het wel leuk om een testje te doen :stuck_out_tongue: Die krijgt ook de kriebels nu…

KATS NEGATIEF :lol:

Heb er nog 1 liggen, voor zondag… :mrgreen:

Jammer zeg, maar goed je hebt dan ook wel heel vroeg getest.

Hopelijk kan je de test van zondag inlijsten :wink:

Wat ik zo op internet lees kan je idd op zn vroegst tot 4 dagen voor de NOD testen… maar dan test ie alleen een beetje positief als je hartstikke zwanger bent :stuck_out_tongue:

Had hem van te voren al gewaarschuwd hoor :wink:

Wanneer ga jij testen?

Ik ga denk ik (als ik tenminste niet ongi wordt) op mijn verjaardag testen (de 27e)

Het zou wel ene heel bijzonder verjaardagcadeau zijn.

zo net een heel stuk wezen fietsen met zijn 3e en langs de kinderboederij gegaan nikki vind de geitjes en koeien een beetje eng,

de scheitjes niet :inlove:

ze hebben daar schaapjes/geitjes dus scheitjes zo lief en klein :inlove:

verder langs de eendenvijver gefietst even oud brood gegeven en nu ben ik :zzz: me broek uit gedaan zit veelste strak.

nu f tukken denk ik

@ Klaproos: Chickie van Belly is haar katje en die ontstekingen heeft ze zelf. Zei hoeft dus niet geopereerd te worden maar haar katje/poesje wel :wink:

Klaproos, wat spannend. Hopelijk gaat nu alles gewoon goed.

Fijn dat je zo snel wat anders hebt kunnen vinden.

Ben ff kwijt wie erover begon maar er zijn hier nog wel een paar dames die nog niet kunnen/mogen stoppen hoor.

Waaronder ikke…

Heb mezelf helemaal op de datum voorjaar 2010 gestort, net een opleiding bij de LOI aangeschaft waar ik als alles meezit in het voorjaar examen van kan doen.

Heb ik wat om mijn aandacht op te richten, en heeft vriendlief een paar maanden de tijd om nog eens rustig na te denken.

Buffy

Dank voor de uitleg! Ja leuk is anders… :? :hug:

@ Lotte; ga jij echt zo lang wachten!!! Kan jij dat??

@ Bianca; whaha wat schattig die scheitjes! :inlove: Wij (lees zoon en ik) hebben vandaag ook gefietst. Ik dacht even op de fiets naar mn hoogzwangere vriendin te gaan in een dorpje 10km hier vandaan… We waren halverwege dikke hoosbui! :shock: We kwamen kletsnat aan, had voor hem toevallig een regenjas in mn fietstas. Ik was helemaal door… :doh:

Ik geloof buienradar niet meer…! :snooty:

@ Buffy; wat voor LOI studie ga je nu doen dan?

Oh Klaproos, 6 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg. Maar hopelijk dan zondag een mooie positieve test! Hopelijk is de koop snel rond!

Verder alles gelezen van iedereen :slight_smile:

Ik ben vandaag wezen shoppen maar weinig kunnen vinden. Morgen nog maar een keer hihihi. Ondanks de kilo’s erbij nog steeds geen andere maat kleren.

Ik zit vandaag op dag 62 van mijn cyclus. Dus als ik morgen ook niet ongesteld ga worden in de avond dan zit ik op dag 63 en is mijn record voor dit jaar bijna verbroken… :? Ik voel wel al een paar dagen geborrel onderin en in mijn lies ook af en toe. Maar dat zullen wel spieren zijn ofzo. Maar het zou fijn zijn als het nog eind juli komt ofzo want dan zou ik op vakantie fijn niet ongesteld worden en daar worden we blij van toch :slight_smile:

En dan onder de spoiler even vieze praat…

Aangezien ik misschien maar 2x in mijn leven zonder cd’s heb gedaan vroeg ik me af of dit normaal is… ik wil dus graag bevestiging dat het zo is hahaha.

Zondagavond laat sex gehad zonder cd’s en beide klaargekomen. Daarna liep er veel sperma uit, lijkt me normaal :slight_smile: maar ik heb wel de 24 uur daarna veel witte/doorzichtige draden trekkende slijm gehad. Is dit om de zuurgraad van je vagina weer normaal te maken? Het was vergelijkbaar met vruchtbaar slijm namelijk. Als iemand me het kan vertellen dat dit normaal is graag!

En dan ga ik nu even het lijstje aanpassen. Wijzigingen die nog niet doorgegeven zijn graag via PB!

hihihi lekker verhaal meggie

maar draden trekkend slijm is vaak dat je dan goed doordringbaar slijmvlies hebt

en daar kunnen zaadcellen dan heel goed gebruik van maken om zo naar je bmm te zwemmen

dus je hebt goed getimed :mrgreen:

ohhhh gelukkig ik blijf niet alleen…

ohhh ik ben zo kwaad op mijn zwager

hij woont nog steeds thuis (is ergens in de 30)

heb ik geen moeite mee mits hij ook eens wat zou doen en niet zo liep te snauwen op mijn sm (niet zijn echte moeder)

ze was perongelijk vergeten om het pinpasje van mijn sv mee te nemen dus kon even geen boodschappen doen

nouw en dat had ze wel eens eerder kunnen zeggen want nu had hij geen melk te drinken

nahhh ik ben zo boos geworden… hij zit de hele dag boven op zijn kamer, steekt zelf geen helpende hand uit

heeft groote geld zorgen maar doet er geen reet mee

hij heeft pas geld van zijn vader gestolen (zo’n 4000 euro :shock: )

als hij eet dan eet hij boven op zijn kamer en niet eens gezellig met het gezin mee

zijn boterhammen worden voor naar zijn werk gesmeert

zijn was gewassen en gevouwen

zijn potje gekookt

koelkast staat altijd overvol met van alles en nog wat

en betaald er geen bal aan mee

hij moet wel kost geld betalen maar iedere keer weer smoesjes

nahhhh kwaaier kan je mij niet krijgen

want hij heeft ook een poosje bij ons ingewoont en toen heeft ie het ook al geflikt

dus vandaar dat we hem er toen hebben uitgekickt

bah ik ben gewoon laaaaaaiend :evil:

zo en nu tijd voor wat vrolijks :mrgreen:

Jeetje Poeizie, ik zou dan ook pissig worden.

Stap op de fiets en ga zelf een pak melk halen inclusief een tas boodschappen…

Maar het lijkt me sterk dat het vruchtbaar slijm is want ik zit inmiddels op dag 62 van de cyclus. Ik lijk wel een tiener die niks van sex weet hahaha :lol:

nouja het zou best kunnen hoor

want je word pas weer ongesteld als er een eitje springt

meestal als je niet ongesteld word dan komt er ook geen eitje vrij

dus misschien dat er toch weer wat aan het rijpen is

en alsje dan zou je iig over 2 wkn ongesteld moeten worden

volgens mijn berekeningen althans :think:

en als ik goed heb opgelet op school :mrgreen:

maar goed je weet het maar nooit he

alles kan

@ meggie, was het niet gewoon nog wat sperma?

@ belly, succes met je poesje…of is ze ondertussen al geopereerd?

uhm en nu weet ik niet meer wat ik nog allemaal moest reageren

owja poeizie wat een vent, is ook nog single zeker?

Meiden, a.s vrijdag heb ik mijn date met de huisarts voor een uitstrijkje.

Ik had eigenlijk het plan het zo te laten, kop in het zand steken, en we zien wel waar het schip strand. maar naar aanleiding van iets wat ik heb gelezen toch maar een afspraak gemaakt. Ik vind het eng, maar ja…soms moet je dingen doen die niet leuk zijn he

@ Girly: spannend meid! Wel verstandig om toch de afspraak te hebben (maar herken zo je “ik steek mijn kop in het zand”-gevoel). Sterkte vrijdag!

Of het sperma is… nou ik heb wat gelezen op het internet en ik denk gewoon wat vocht/slijm wat vrijkomt bij opwinding enzo. Sperma ziet er toch anders uit. Maar goed wel bedankt voor het meedenken!

Ik ga zo eens aan het eten beginnen, manlief was pas laat thuis maar ik heb toch wel trek dus hij zal toch ook moeten eten haha.