**De Ei-rammelaars** Deel 7

@Karin1981 wrote:

hai dames

ik ga weer fanatiek mee schrijven :oops: ben druk bezig met ovutesten om mijn cyclus beetje te pijlen. En vanaf volgende week is de bv ook gestopt. (moet ik wel zeggen echt veilig doen we het ook niet, zolang ik nog geen ei heb gehad zal het wel een klein beetje meevallen :oops: :oops: :angel: )

Ze zeggen toch dat je na je bevalling erg vruchtbaar bent :angel:

@Belly wrote:

@Karin1981 wrote:
hai dames

ik ga weer fanatiek mee schrijven :oops: ben druk bezig met ovutesten om mijn cyclus beetje te pijlen. En vanaf volgende week is de bv ook gestopt. (moet ik wel zeggen echt veilig doen we het ook niet, zolang ik nog geen ei heb gehad zal het wel een klein beetje meevallen :oops: :oops: :angel: )

das toch alleen de de 1e 3 maanden ofzow :oops: :angel:

@Karin1981 wrote:

@Belly wrote:
@Karin1981 wrote:
hai dames

ehhh…zover reikt mijn kennis ook niet :oops:

@Belly wrote:

@Karin1981 wrote:
@Belly wrote:
@Karin1981 wrote:
hai dames

:mrgreen: :mrgreen: ach ja zien we over 1,5 week wel weer

@ Karin: Welkom terug!!

@ Klaproos: een klushuis is erg leuk maar weet waar je aan begint hihi. Ik ben het zo zat… Ondanks dat het hier geen help mijn man is klusser praktijken zijn, is het toch veel werk geweest…

@ Belly: Wat fijn dat je ontstekingen weg zijn! helaas weet ik waar je het over hebt…

Wat betreft de vruchtbaarheid na een bevalling, wat ik zo weet en geleerd heb is dit met name de eerste 2/3 maand het geval…

@Lotte wrote:

Pf, wat kan je zoal doen als je een jubileum te vieren hebt.

Wij zijn uit eten geweest, maar of dat echt origineel is :mrgreen:

Hier zijn we volop aan het klussen geslagen.

Of het zin heeft, geen idee.

Ik denk wel dat deze cyclus langer is dan de vorige, dus dan is er een kans dat we goed gemikt hebben.

En nu ben ik helemaal klaar met die Michael Jackson, alweer een nummer op de radio :hand:

hoop dat je snel zwanger bent lotte maar dat zou dan april zijn?

@Karin1981 wrote:

@Belly wrote:
@Karin1981 wrote:
@Belly wrote:
@Karin1981 wrote:
hai dames

:mrgreen: :mrgreen: ach ja zien we over 1,5 week wel weer

ja je kan zomaar zwanger zijn er is maar 1x voor nodig :inlove:

@Jannigje wrote:

@Meggie wrote:
@ jannigje: je zou er in de huiskamer ook een topic tegenaan kunnen gooien voor advies want ik denk dat er genoeg zijn hier op kok die wel met iets leuks komen :slight_smile:
gek maar eigenlijk open ik nooit wat in de huiskamer. Geen idee waarom niet.

Nou ja ik heb nog even de tijd om te denken :mrgreen:

dat wordt dan tijd :naughty:

en wij gaan als we 5 jaar samen zijn in november midweek weg

@Klaproos wrote:

@ Jannigje; Wij zijn uit eten geweest in hetzelfde stadje waar wij ook onze date hadden :inlove: Vorig jaar met de date was het bloedheet die dag en dit jaar hadden we stromende regen :stuck_out_tongue:

@ Meggie; nog een paar weekjes, hopelijk komt je cyclus snel op gang! En ik hoop met je mee dat de dietiste goed nieuws voor je heeft! :pray:

@ Iedereen; wij hebben vanavond weer een woning bezichtigd :mrgreen: , bij een particuliere verkoper, moet wel nog van alles aan gebeuren, maar we hadden er meteen weer een goed gevoel bij en zagen alles al voor ons, we zijn er dik anderhalf uur geweest, om alle mogelijkheden te bekijken en uiteindelijk een bod gedaan.

Zo grappig, een jongen alleen, allemaal verlovings felicitatie kaarten in huis, 3 weken ouder dan ik en overal lagen bijbels. Hij gaf aan het einde ook aan dat hij ons maandag ‘pas’ terug ging bellen, want voor hem was het gebruikelijk op zondag niet dingen zoals dit af te handelen :mrgreen:

Ben heel benieuwd, we probeerden de gordijnen er bij in te bedingen, ging ie helemaal rekenen, hij maakte zich helemaal druk want die waren toen nieuw (2 jaar geleden) 1000 euro bij elkaar incl railings. Was wel schattig; wij echt zo: relax, denk er van het weekend eens rustig over na, we verwachten niet a la minute een tegenbod :lol: Dat gaf hem gewoon rust haha!

Maar goed, wel afgesproken dat de verkoop wel door makelaars wordt gedaan en dat er zsm getekend gaat worden door beide partijen, omdat we hier slechte ervaringen mee hebben.

Ben inmiddels al over het andere kant en klare huis heen. Wij gaan deze zo mooi maken als wij dat willen :inlove: Ons plekje.

We zijn nu een stunt aan het bedenken (dat wel door de beugel kan) met het bord wat bij het andere huis in de tuin staat. Mijn vriend had de zin om hem vannacht uit de tuin te gaan halen en dan ergens aan de straat te zetten, maar dan weten ze meteen dat wij dat gedaan hebben :stuck_out_tongue: :lol:

Misschien dat we een sticker gaan laten maken met VERKOCHT erop… ofzo…

sticker met wij blijven hier zelf wonen :lol:

net goed :snooty:

@Belly wrote:

Mijn ontstekingen zijn weg :dance: :dance: :dance: We hoeven deze maand dus niet over te slaan :dance:

GEFELICITEERD :-*

Dank je :mrgreen: Was al bang dat ik weer geopereerd moest worden

@bianca&? wrote:

@Lotte wrote:
Pf, wat kan je zoal doen als je een jubileum te vieren hebt.

Wij zijn uit eten geweest, maar of dat echt origineel is :mrgreen:

Hier zijn we volop aan het klussen geslagen.

Of het zin heeft, geen idee.

Ik denk wel dat deze cyclus langer is dan de vorige, dus dan is er een kans dat we goed gemikt hebben.

En nu ben ik helemaal klaar met die Michael Jackson, alweer een nummer op de radio :hand:

hoop dat je snel zwanger bent lotte maar dat zou dan april zijn?

Als ik uitga van een cyclus van 25 dagen zou het nog maart zijn :wink:

gezellig :wink:

ikke is TROTS :inlove: :inlove:

Nikki stond bij de bank en liep ineens weg :lol:

ze had het door en viel ze ging gillen en schreeuwen van plezier ze was ook trots en verbaasd dat ze dat kon.

samen met papa geoefend en nikki kan stukje los lopen :inlove: :inlove:

TROTS,maar wat wordt ze groot :shock:

mss met dr verjaardag wel lopen?? veel oefenen de 2 weken :mrgreen:

wat goed van nikki

ja irritant he al die nummer van michael :sick: wordt er ook een beetje moe van

Jannigje misschien lekker uiteten en dan filmpje pakken. Stein bij ouders :think: romantische avond in elkaar flansen, lekker koken, romantische film huren en dan kaarsjes aan :inlove:

sabje dank voor de info , we zien het wel

Lotte ik ga duimen :pray:

Nikki :inlove: Goed joh! Dat lijkt me nog zo een geweldig moment om mee te krijgen :inlove:

Jannigje, ik kan je helaas niet helpen. Hub en ik zijn dit jaar 1 jaar getrouwd, maar ik lag in het ziekenhuis, dus hebben wij het niet echt gevierd :frowning:

Mannen…

Mijn man zegt tegenwoordig “kindje maken”… ja daar heb ik wat aan op dag zoveel van mijn cyclus :wall:

Verder ben ik even jaloers op alle zwangeren… IK WIL OOK! :evil: :lol: :mrgreen: :-* :smiley: 8)

Vandaag even mijn mijn zusje geweest, de kleine niet gezien. Kon even niet en wacht liever tot ze wat ouder en sterker is. Maar was leuk om de pappa en de mamma even gezien en gesproken te hebben.

Ik heb alle berichtjes gelezen en vind het gezellig dat er zoveel gekletst wordt.

Lotte hopelijk heb je snel een positieve test in handen!

En Jannigje ook voor jou!

Oh dames zouden jullie wijzigingen voor het lijstje naar me willen PB-en. Het is soms wat lastig om alles terug te moeten zoeken. Als jullie dat vanavond of morgen zouden willen doen dan zorg ik dat het lijstje dinsdag gewijzigd word. Beloofd :-*

Ik ben een juli-stopper :oops: net zonder cd’s gedaan :o :mrgreen:

Heeft verder weinig zin want ben nu verre van vruchtbaar op dag 60 van de cyclus hahaha maar wel ontzettend leuk om na al die jaren zonder cd’s te doen!