De Ei-rammelaars (deel 5)

Mariamaria, een heel herkenbaar verhaal hoor.

Mijn vriend heeft ook heel lang getwijfeld of hij wel aan kinderen toe was.

Hij kon zich niet voorstellen hoe dat zou zijn enzo.

Zoiets is ook niet voor te stellen.

En wanneer weet je wanneer je er klaar voor bent??? :think:

Ook dat kan je niet weten.

Maar het blijft een lastige situatie.

De enige tip die ik je op dit moment kan geven is: leg niet teveel druk op hem.

Dat maakt het allemaal alleen maar erger.

Sterkte meid :-*

Hallo Allemaal,

Ik ben er ook nog, heb alleen erg veel gewerkt en tot vandaag een erg druk weekend gehad (en er zit weer een drukke week aan te komen!).

Maar ik lees natuurlijk wel mee.

mariamaria: weet je, een zwangerschap is niet te plannen, daar is onze Matthijs het levende bewijs van. Mijn vriend was erg blij met het feit dat hij vader ging worden. Toen Matthijs er eenmaal was had hij zoiets van ïk voel me nog niet echt papa". Maar dat is nu echt helemaal over, hij is echt een super- papa (al zeg ik het zelf). Ik was degene die erg schrok van mijn zwangerschap en vriendlief was meteen enthousiast!! Dus ik kan me de reactie van je vriend wel voorstellen.

Klaproos: nog GEFELICITEERD met je zoon en ik hoop dat ie morgen een leuke dag heeft op school.

Meggie: fijn dat je het nu eens bent over de locatie van de kinderkamer, veel succes met uitzoeken van de rommel.

Hier nu eindelijk een beetje rust. Ik heb nachtdienst gehad, gisteravond een bruiloft naeen drukke dag en vandaag echt helemaal niets gedaan, heerlijk. Maar er komt weer een druk weekje aan: weer nachtdienst (vrijwillig overgenomen van een zieke collega) en dan nog drie dagen overdag werken en dan zitten we weer in het weekend.

Weinig tijd om echt te rammelen!!!

Groetjes Moon.

Meiden er is weer een nieuw deel!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=74023