Helaas ben ik al ongesteld geworden :?
Nu staat mijn cyclus weer op gemiddeld 28 dagen
@Klaproos wrote:
Gloeiende gloeiende…!!! Vergeet ik twee dagen de pil te slikken :evil: :evil: :evil:
2 dagen :shock: hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
@Jannigje wrote:
Jannigje wat vervelend voor je meid. Ik zal het van het weekend veranderen in het overzicht.
Op naar de volgende ronde, volgende week weer flink aan de klus?
@Chelleke wrote:
Hey klaproos hoe is het gegaan met de kijkers voor het huis???
Helaas niks meer van gehoord…
@ Jannigje… maar qua medicatie was het nu wel beter toch?
@ Lotte… de pil in mn toillettas laten zitten :wall: na een weekendje bij mn vriend… zondagavond thuis gekomen, pil niet gezien, dus niet geslikt… en maandagavond zat ie er nog steeds in… dus ja, dat krijg je als je je spullen niet meteen uitpakt :wall: :wall:
@Jannigje wrote:
:hug: :hug:
Dat is inderdaad dom ja :wall:
Maar nu weet je wat je te doen staat, OPPASSEN!!! :mrgreen:
@Meggie wrote:
De volgende mensen staan nog op het lijstje van wie ik nog geen gegevens heb… en ik zou graag het volgende willen weten:
- hoeveelste kindje
- start
- NOD dag lijkt me dan ook wel handig voor zover te voorspellen Knipoog
Elle
Ik ben er ook weer. Heb Kok tijdelijk nogal weinig bezocht :oops: , ivm verhuizing, maar zal pogen er weer wat vaker te zijn.
Om even antwoord te geven op je vragen: 1e kindje, start in mei 2009 (nog maar heel even!) en NOD rond 15 april, maar dat is een ruwe schatting (1e cyclus was 27, 2e 40 dagen)
Elle ben je ook een meistopper? :mrgreen:
Mag ik ook in het lijstje???
Begin: april.
NOD: 22 april
2e kindje, 1e met aanstaande
@Chelleke wrote:
Elle ben je ook een meistopper? :mrgreen:
Nee Chelleke, ik ben in januari al gestopt, dus ben volop aan t ontpillen. Maar als je een meistiopperstopic wilt openen, zou ik dat gewoon doen hoor. Wij waren er met de december-/januaristoppers ook al vroeg bij :-*.
@Lotte wrote:
Dat is inderdaad dom ja :wall:
Maar nu weet je wat je te doen staat, OPPASSEN!!! :mrgreen:
Ben gewoon ongesteld geworden omdat ik hem 2dgn niet geslikt heb, dus… valt mee…
@Elle wrote:
@Chelleke wrote:Elle ben je ook een meistopper? :mrgreen:
Nee Chelleke, ik ben in januari al gestopt, dus ben volop aan t ontpillen. Maar als je een meistiopperstopic wilt openen, zou ik dat gewoon doen hoor. Wij waren er met de december-/januaristoppers ook al vroeg bij :-*.
Hè jammer :mrgreen:
De topic is er namelijk al :mrgreen:
@Elle wrote:
@Chelleke wrote:Elle ben je ook een meistopper? :mrgreen:
Met stopper bedoelen ze toch de maand dat je helemaal geen anticonceptie meer gebruikt en echt voor een kindje gaat? :think:
Ik stop in mei met de pil, maar we gaan dan nog een tijdje cd’s gebruiken.
Pas in juli gebruiken we helemaal niks meer, dus ben ik een juli stopper.
Ik vind stopper wanneer je met de pil stopt eigenlijk…
Met alles stoppen we inderdaad pas in mei.
Ik denk dat iedereen zijn eigen visie op stoppen heeft.
Als ik er vanuit ga wanneer ik gestopt ben met de pil dan is dat al 2004 namelijk
Ikzelf zou uitgaan wanneer je stopt met alles en echt voor een kindje maken gaat.
Ik verander alle data en gegevens in het weekend meiden! Ben nu te moe van het werk Was een lange dag.
Groetjes!
@Lotte wrote:
@Elle wrote:@Chelleke wrote:Elle ben je ook een meistopper? :mrgreen:
Met stopper bedoelen ze toch de maand dat je helemaal geen anticonceptie meer gebruikt en echt voor een kindje gaat? :think:
Ik stop in mei met de pil, maar we gaan dan nog een tijdje cd’s gebruiken.
Pas in juli gebruiken we helemaal niks meer, dus ben ik een juli stopper.
Ja ik ben het wel met je eens…stoppen is gewoon met de anticonceptie, want sommige slikken de pil helemaal niet o.i.d. want die gebruiken alleen de condoom en dan zouden hun nergens bij horen als stopper :think:
hoi meiden
ja bij het cb was het goed hoor
alleen vonden ze dat tygo teveel dronk
dus moet ie morgen glucose laten prikken… dat is dan wel weer minder
voor de rest 84 cm en 11,4 kilo
dus nog steeds een lange slanke den :mrgreen:
Fijn dat verder alles goed was :thumbup:
right , het ramelt hier dus zo dusdanig dat man en ik besloten hebben te proberen om er dit jaar nog voor te gaan …
Ligt eraan, ik ga mss een operatie aan eind dit jaar … als die operatie door gaat dan wachten wij tot volgend jaar, als dat niet zo is dan gaan we er in october/november dit jaar weer voor :mrgreen:
Spannend meid!!!