De Ei-rammelaars (deel 5)

Gloeiende gloeiende…!!! Vergeet ik twee dagen de pil te slikken :evil: :evil: :evil:

Kan net zo goed meteen stoppen :silenced:

Nee… we wachten geduldig op onze tijd :liar:

@ Vuegje; Hoe heb jij gerekend dan!!! :shock: Ik ben al geen held in rekenen…

snap zoiezo nog niks van cyclussen uitrekenen…

@ Jannigje, voor jou is het morgen dus evengoed spannend… Qua medicatie toch missch beter van niet?

Ben ik nu de enige op het lijstje waarvan nog niet bekend is wanneer we gaan starten?? :oops:

@Formally known as Vuegje wrote:

ik heb ff rekensommen gedaan en mijn NOD zou 15 sept 2010 zijn :lol:

Ik pas het van het weekend aan, misschien dat er nog wat mensen zijn die zich de komende dagen nog melden om ook op het lijstje te komen :slight_smile:

Ik gebruik trouwens een menstruatiekalender, dan hoef ik niet zoveel te rekenen :wink: Niet dat ik daar wat aan heb maar ja voor het idee dan :wink:

Je kunt er echt van alles invullen. Soort van dagboekje maar dan op je pc.

Ik moet morgen naar de tandarts :? :shock: Ik heb er niet echt zin in en voor mijn gevoel ook helemaal geen tijd voor. Maar ja het moet maar. Zowiezo ben ik bang dat ik weer van alles moet laten doen en mijn tandvlees is nog net zo ontstoken als een half jaar terug. Niet echt een bezoek om naar uit te kijken… hoewel mijn tandarts wel een leuke jonge man is :wink:

En morgen ken ik mijn man 8 jaar, die dag heb ik hem ontmoet op i-net :smiley:

En zaterdag 4 april ben ik 1 jaar getrouwd yeah!

April is hier feestmaand want 15 april hebben we 8 jaar een relatie :smiley:

Ik mis hier wel wat mensen hoor, ben nu wel heel eenzaam en alleen :lol: 8)

@Klaproos wrote:

Ben ik nu de enige op het lijstje waarvan nog niet bekend is wanneer we gaan starten?? :oops:

Yeah ik ben niet alleen :slight_smile: Hoi Klaproos :slight_smile:

En ja jij bent de enige :wink: Maar goed in jullie situatie valt dat nu ook nog even niet te voorspellen.

Dacht ook al dat ik de enige was die rondzwierf op KOK… :lol:

Maarreh menstruatiekalender op je pc??

Ik stuur je wel even een PB :slight_smile:

Ik denk dat de meeste op bed liggen. Ik heb nog geen zin ook al moet ik morgen vroeg op. Slaap ik volgende nachts weer beter :wink:

Ik moet mezelf zo ook echt naar bed schoppen hoor… Er brandt nog maar 1 waxinelichtje :slight_smile: Maar ja, toen kreeg ik ineens reactie op KOK, dus dan blijf je nog weer even hangen hè…

Ik heb besloten om 0:00 naar bed te gaan :slight_smile: Dus kan nog even lekker internetten en kok-en.

Mooie tijd… ik wacht die code in ieder geval nog even af… en dan zul je zien dat ik er dan nog even leuk mee ga spelen :stuck_out_tongue:

@Klaproos wrote:

Mooie tijd… ik wacht die code in ieder geval nog even af… en dan zul je zien dat ik er dan nog even leuk mee ga spelen :stuck_out_tongue:

Hahaha nou ik was eerst bezig tot maanden terug in te voeren maar heb nu maar tot een paar maanden terug gedaan. Ik had er toch niet zoveel zin in als ik toen dacht.

Ik krijg nu iedere keer een waarschuwing dat het al langer dan 45 dagen terug is en dat als ik zwanger ben het in moet vullen haha.

Oh! Had ik dat bij moeten houden dan? Want ik ga dus echt niet van maanden terug invullen… Wil het juist nu gaan bijhouden…

Heb die code nog steeds niet… net nog een keer geprobeerd me te registreren met datzelfde emailadres, maar dan krijg ik een melding dat die al in gebruik is… :think: Ook in de inbox van mn Spam komt ie nie binnen nie…

Nee hoor hoeft niet perse hoor, dat deed ik voor mezelf.

Wat irritant van die code zeg! Misschien toch maar naar bed gaan dan, stille hint ofzo :lol: :roll: :wink:

Jaa ik geef het op, zie pb :wink:

Welterusten!! :-*

Welterusten :slight_smile:

Goedemorgen voor degene die het in de ochtend lezen :slight_smile:

Goeiemorgen!! Haha en die hebben ook wat te lezen :mrgreen:

goedemoggel :lol:

leuk zo een midnight geklets aahaha.

voor mijn nod te rekenen heb ik aangehouden dat ik een cyclus heb van 29 dagen en 14 dagen lutale fase, dan is het gewoon nummertjes tellen op een calende,

of google maar eens

ovulation calendar. dan kom je ook wel ook een automatiche uit ahahah

Maggie Suc6 bij de tandarts :hug:

De rest goedemorgen…Damian was er pas om half 10 :inlove:

zoooooooooo half 10 das lekker Hier om half 8 daarna om half 10 hoor :mrgreen:

Gaaaap! Zo ging toch pas tegen 1:00 slapen en de kat vond het leuk om me tussen 6:45 en 7:15 wakker te houden want hij wilde naar buiten. Maar hij mag nog niet zonder toezicht, zaterdag pas. Maar goed nu zit hij al een uur buiten te zitten hahaha.

Tandarts ging wel oké. Tenminste de zenuwen vielen mee. Ik heb 2 gaatjes en een oude vulling moet eruit en daar eventueel een zenuwbehandeling (oftewel wortelkanaalbehandeling). En ik krijg een bitje voor de nacht want ik heb te veel spierspanning waardoor ik dus mijn kaakspieren overbelast. Ik vermoedde al zoiets want ik had echt last van mijn kaak. Hopelijk kan ik dan ook straks weer gewoon met links eten als dit allemaal achter de rug is.

Ik zie er ontzettend tegenop maar ja het moet gebeuren. Gelukkig heb ik een leuke en lieve tandarts.

Verder daarna even bij mijn schoonouders gebleven. Mijn schoonvader heeft me thuis gebracht. Wel gezellig om met hem te kletsen. Mijn man is echt een kopie van hem.

Mijn eierstokken rammelen echt gigantisch! Pffff baby baby baby hahaha.

Ik begin overigens kok-verslaafd te worden denk ik hahaha.

Hey klaproos hoe is het gegaan met de kijkers voor het huis???