De Ei-rammelaars (deel 5)

Ik heb het lijstje weer een update gegeven…

Ik hoor het graag als er dingen gewijzigd ofzo moeten worden.

Ik stond vandaag in een super leuke speelgoedwinkel voor een cadeautje voor mijn neefje en ik zag al zoveel dingen die ik zelf zou willen hebben hahaha.

Dat is het fijne van zo een forum, dat mensen je begrijpen…en ja, onze tijd komt ook nog wel…en ook al duurt het voor het gevoel nog lang, eind 2009 is het zo…de dagen vliegen voorbij vind ik.

@ Meggie, klopt, ben 28 jaar…soms best raa/apart dat anderen van je leeftijd al zo ver zijn he.

@mariamaria dat lijkt mij ook wel moeilijk, als je de allereerste bent…en het is zo leuk om er over te kletsen en dan heb je niemand irl. gelukkig dat dit soort forums bestaan. Kan je lekker je ei kwijt he

@ Lotte, kan me dat voorstellen ja, allebei tegelijk zwanger, en jij dan als enige niet. Zeker als je een kinderwens hebt erg irritant soms.

Girly, ik durf best toe te geven dat ik toen ze de eerste keer beide zwanger waren ik erg jaloers was.

Vooral omdat het met mijn relatie toen niet goed ging en we 3 weken na de geboorte van mijn oudste nichtje uit elkaar zijn gegaan.

En nu zijn we een happy family :mrgreen:

Eind goed, al goed.

@Meggie wrote:

Ik heb het lijstje weer een update gegeven…

Meggie, kun je bij de volgende lijst-update september weghalen achter mijn naam? We gaan er definitief in augustus voor!! :dance:

@ Lotte…idd eind goed al goed, maar vervelend is dat wel… .ik had dat ook met trouwen (wij lopen met alles wat achter volgens mij haha…) En nu weer dat gezin-stichten-gedoe. Om je heen overal bolle mooie buikjes, en al die kindjes van bekende haha…wat ik wel jammer vind is dat mochten we een baby krijgen, de rest van de kindjes al stukken ouder is, van de mensen om ons heen…en ook van de mensen hier in de buurt/straat…maar ja, dat komt vast ook wel goed…

Weer een dag minderwachten hihi

:smiley:

@ mariamaria: ik zal het morgen aanpassen. Had ook al een andere wijziging doorgekregen :slight_smile:

Vandaag ben ik de rest van de dag weg, voel me niet zo lekker en heb behoefte aan rust. Loop nu ook half te janken, zullen wel de hormonen zijn. Ook weer hoofdpijn… Sorry voor mijn geklaag…

Pfff ga nu maar even heeeeel lang douchen…

Fijn weekend allemaal!

Is goed Meggie. Veel sterkte vandaag. Hoop dat je je door die lange douche wat beter gaat voelen. :hug:

Meggie :hug: :-*

:hug: Meggie

Zo ik heb het lijstje weer aangepast. Ik was in de veronderstelling dat ik dat al had gedaan maar goed dat was dus niet zo :lol:

Verder weinig te melden :slight_smile: Weekend zit er al weer op, gaat toch altijd weer snel!

Oh ik rammel echt als een oude houten kar!!!

Hoe is het inmiddels met jou Meggie?

Hee Meg… een dipdag? Hopelijk voel je je nu beter…

Vandaag heb ik er last van… mn weekend was te kort…

en baal letterlijk van alles…

ach ja, zo weer slapen en dan is het morgen wel weer over…hoop ik…

@Tweet wrote:

Oh ik rammel echt als een oude houten kar!!!

Ohhhh was jij dat :wink:

@Klaproos wrote:

Vandaag heb ik er last van… mn weekend was te kort…

en baal letterlijk van alles…

:hug: jullie hebben op het moment ook even niet zo makkelijk meid… inmiddels al iets van hulp gevonden bij de problemen?

Hou je taai hè!

Met mij gaat het allemaal wel goed hoor, rammel best wel maar ja gisteren het er nog even over gehad met mijn man en augustus wordt onze maand :smiley: Hopelijk is mijn hormoonspiegel weer normaal nu zodat ik me lichamelijk weer normaal blijf voelen :slight_smile:

Oh ja afgelopen week lag ik laat op bed en lag wat na te denken in bed en bedacht me ineens dat ik de babykamer toch in het achterste kamertje wilde hebben. Die is wel wat kleiner (1 vierkante meter) maar had ineens zo’n gevoel dat die kamer “beter” zou zijn :slight_smile: Ik ben direct mijn bed uit gestapt om het mijn man even mede te delen :roll: :lol:

Hee ja verschillende instanties gesproken en het is minder erg dan het leek… het zou bij de ontwikkeling horen, wel goed in de gaten houden!

Verder zit de verkoop maar niet mee en zien we allemaal leuke huizen onze neus voorbij gegaan.

Afgelopen week heb de vrijdagavond en de zaterdag moeten werken (gebeurt straks alle weken als we allemaal samenwonen, maar dan zie ik ze doordeweeks ook nog) en heb dus echt maar 1 dag van de kinderen kunnen genieten… mn vriend en de meisjes zijn nu vanavond weggegaan en ik heb nog wel even stofgezogen en gedweild, maar heb echt nergens zin meer in… zit nu doelloos te surfen met x-factor op de achtergrond, die heb ik namelijk gemist vrijdag… Zag Roan net optreden, poe wat een come-back…!

Jij klinkt al weer een stuk positiever! Fijn!

Zo iedereen weer het weekend doorgekomen.

Nou ik ook hoor. Ook ik zat in de baal modus.

Afgelopen week 2 sollicitatiegespreken gehad. Bij de eerste ben ik tweede geworden en bij het tweede gesprek kreeg ik te horen dat het pas per 1 september zou zijn, dus dan kan ik nog niet snel aan het werk.

Dus ik baal dat ik nog steeds thuis zit (voor sommige niet voor te stellen, maar ik zit nu al sinds 1 januari werkeloos thuis, dus had het wel leuk gevonden om weer aan het werk te gaan).

Met deze baal modus ging ook mijn vreet modus weer aan, dus heel veel foute dingen gegeten, dus mijn lijn is ook weer weg.

Maar verder wel genoten van het mooie weer.

Ook heb ik nog steeds dat opgeblazen gevoel (al dat vreten werkt daar ook aan mee denk ik) en die steen onder in mijn buik zit er ook nog steeds. Heel apart.

Misschien is het iets dat komt door het ontpillen of zal het in de eerste dag zonder pil al raak zijn geweest???

hai girls

ik kom morgen even langs to catch up!

meggie dan worden wij de augustus stoppers! mijn man en ik hebben net mijn hele cyclus onder de loep gelecht en een kalender gemaakt en de eerste ovulatie na onze bruiloft zou 25 augustus zijn! dus wij starten op 21 augustus voor project mini noor!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

wheeeeeee!!!

das nog maar 3 keer ovuleren en we gaan er voor!!!

Ik word ook een augustus stopper!!! 13 augustus de laatste pil… :dance: dan ff ongesteld worden en dan… voor het echie!!! :mrgreen:

ooh wow…

we zijn al met 3!!!

ik ben mijn hele cyclus onder de loep aan het leggen :lol: we hebben gisteren al liggen lachen omdat we een heel compleete ovulatie kalender hebben gemaakt in Exel (zal een foto maken) We vinden het wel super spannend zo alles voorbereiden, Nicolai was een soort van verassing maar deze keer plannen we echt alles tot in de nopjes! dus we leven er echt naar toe met ons 2tjes

seb is ook zo super geintreseerd in de ovulatie kalender. Hij vond het een geweldig concept en voelt zig zo ook super betrokken bij het zwanger worden… we hebben zo het gevoel dat we het echt met ons 2tjes doen! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

ff foto uploaden :smiley:

tadaaaaaaaaaaa de kalender waar wij de hele avond op hebben liggen knutselen :mrgreen:

Ziet er mooi en profi uit hoor :slight_smile:

Ik begin daar nog niet aan, zo’n ovulatie kalender. Eerst maar eens kijken hoe het gewoon gaat verlopen. Gewoon om de dag klussen en dan zien we het wel.

(Hoewel ik vanaf stoppen met de pil denk ik wel mijn cyclusdagen ga tellen, gewoon uit nieuwsgierigheid.)