:inlove: :inlove: :inlove:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72521
Smelt… wat een lieve foto’s!!
@ mariamaria: beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer beter!
Ikzelf heb te vroeg gejuicht. Gisteravond ineens weer hoofdpijn, gaan slapen maar helaas vanmorgen nog erger (ik irriteerde me aan ieder geluidje). Paracetamol hielp niets vanmorgen, toen maar aan de zwaardere middelen gegaan.
Ook heb ik het warm terwijl mijn temp vanmorgen 36,8 was dus niet bijzonder ofzo. Hoofdpijn is wel wat minder geworden maar het voelt nog niet lekker in mijn hoofd.
Mijn huis moet nodig gedaan worden maar ben bang dat ik vandaag voor de tv op de bank lig…
Chelleke, wat een leuke foto’s.
Damian heeft inderdaad verschillende gezichtjes, maar zooooooo lief :inlove:
Meggie, neem even lekker de tijd voor jezelf.
Beterschap!
Dank jullie wel :-*
Meggie, :hug: beterschap
@Meggie wrote:
@ mariamaria: beterschap meid, hopelijk voel je je snel weer beter!
Ikzelf heb te vroeg gejuicht. Gisteravond ineens weer hoofdpijn, gaan slapen maar helaas vanmorgen nog erger (ik irriteerde me aan ieder geluidje). Paracetamol hielp niets vanmorgen, toen maar aan de zwaardere middelen gegaan.
Ook heb ik het warm terwijl mijn temp vanmorgen 36,8 was dus niet bijzonder ofzo. Hoofdpijn is wel wat minder geworden maar het voelt nog niet lekker in mijn hoofd.
Mijn huis moet nodig gedaan worden maar ben bang dat ik vandaag voor de tv op de bank lig…
Dank! Jij ook veel beterschap! :hug:
Daar ben ik weer…
Gisteren kreeg ik het toch weer even te kwaad hoor…Op mijn Hyves zitten een aantal oud klasgenootjes, en andere mensen van mijn leeftijd (of jonger) die ik ken…en het merendeel heeft al een kindje, of soms al meer kindjes. En dan word ik weer een beetje emo…iedereen is al zover…en gisteren raakte ik dus een beetje geirriteerd. Ik voel mij dan al zo een “oud wijf” omdat sommige van mijn leeftijd al een heel gezin hebben. Buiten dat zijn we van de kennissenkring ook de enige die nog geen kids hebben…en je merkt gewoon dat je er best buiten valt…(niet dat dat de reden is dat we aan kinderen willen beginnen hoor!!!) Maar zo zat ik vorig jaar op de verjaardag van mijn kleine neefje, en al die moeders met kids lekker praten en ik hing er echt bij…ik had niets te melden over tepelkloven, vieze luiers, eerste stapjes blabla…ik vind dat wel vervelend hoor…en hou me dan altijd voor om de volgende keer honderduit over mijn kat te gaan praten… :lol:
Nou, de kiezen nog eventjes op elkaar bijten, en dan mogen wij ook voor het echie gaan…(vind wel spannend hoor)
@girly 1980: bij ons is het juist omgekeerd. ik ben op 1 vriendin na, waarschijnlijk de eerste in familie en vriendenkring die er voor gaat. Terwijl ik mezelf ook al aan de oude kant van de twintig vind zitten.
Maar ja, ik heb op verjaardagen dus net zoiets… ik ben juist stuiter over mijn kinderwens, terwijl andere (nichten, vriendinnen) er nog helemaal niet aan moeten denken. Is ook wel eens vervelend.
@ girly1980: aan je naam te zien ben je/word je 29 ik ben zelf nu 29 en herken het zo… sommige hebben al meerdere kinderen zelfs. Maar goed laat je daar niet door beïnvloeden meid (makkelijker gezegd dan gedaan), jouw tijd komt ook meid!
klaproos ik werk gemiddeld 3dgn perweek buiten school om
het is 3 dgn naar school en 1 dag naar school (deze word ook betaald)
heb een een contrakt van 32 uur
buikgriep heerst weer hoor
hier op de afdeling ook een boel aan de poeperitis geweest
zelf matig last van gehad… beetje dunnere ontlasting gehad als normaal
maar voor de rest heb ik niet echt hoeven rennen ofzo
ik ga zo nog even proberen verder te reageren hoor
@poeizie wrote:
klaproos ik werk gemiddeld 3dgn perweek buiten school om
het is 3 dgn naar school en 1 dag naar school (deze word ook betaald)
heb een een contrakt van 32 uur
buikgriep heerst weer hoor
hier op de afdeling ook een boel aan de poeperitis geweest
zelf matig last van gehad… beetje dunnere ontlasting gehad als normaal
maar voor de rest heb ik niet echt hoeven rennen ofzo
ik ga zo nog even proberen verder te reageren hoor
Kan me voorstellen dat je af en toe het gehad hebt Poeizie.
32 uur werken en dan ook nog school waar je ook je huiswerk voor zal hebben. Knap hoor!
Voor de zieken onder ons: BETERSCHAP :hug: echt niet fijn om met dit weer ziek te zijn… (nooit eigenlijk… :lol: )
Poeizie… ja die drukte herken ik wel ja, 1 dag naar school in de week en ik werk ook 30 uur erbij… krijg die ene dag school niet betaald en betaal zelf mn opleiding. Eerste jaar is nu bijna voorbij…nog 3 jaar te gaan…
Ging het nou regenen en onweren vanavond?? Hier alles nog rustig…
Op één of andere manier klapper ik harder als ik mijn lieveheersbeestje over het groene zie lopen :wall: :lol:
:mrgreen: :mrgreen:
Op het moment regent het in Limburg, stuk brabant en Zeeland
In Limburg onweert het en in Duitsland hangt een grote onweers pluk die ook nog deze kant op komt over half NL.
Maar of de onweer echt in nederland doorzet weet ik niet :think:
(even gespiekt op buienradar)
Owja ik heb een medestopper :dance: :dance: :mrgreen:
Hello klapperende ladies,
Voor alle zieke beterschap, en hoop dat alle nare kwaaltjes snel over zijn.
Ik begrijp wat je bedoeld Klaproos. Ik heb ook zoiets van is hij al in het groen, klapper de klapper. :mrgreen:
Verder weinig spannends te melden, het is even rustig hier. Heb alles voor de bruiloft al geregeld, in mei heb ik weer allemaal afspraken staan voor het afpassen enzo. Dus nu stilte voor de storm.
Haha gefeli Chelleke!
Ja ik had ook best even op Buienradar kunnen kijken… :lol: de lucht trok om 19:00u mooi dicht, maar ben nog wel met korte mouwen naar huis gefietst…
Girly, een heel herkenbaar gevoel hoor wat je hebt.
Mijn zussen hadden beide al 2 kinderen toen wij voor de eerste gingen.
Ze zijn ook nog 2 keer gelijk zwanger geweest, dus ik volede me ook een mega- buitenbeentje.
Ik vind het ergens ook wel een beetje spannend dat ik de eerste ben in de familie die eraan wil beginnen. Ben ik, het oudste (klein)kind, degene die gaat zorgen voor het allereerste (achter)kleinkind?? hihi… zou wel leuk zijn eigenlijk…
mariamaria dat was hier zo
Bijde kanten van de familie ben ik de eerste en mijn man is de eerste die zorgt voor het nageslacht
ik ben zelf ook de oudste en eerste van bijde kanten
Ook ik ben de oudste kleindochter van mijn grootjes, en heb hen hun allereerste achterkleindochter geschonken! :inlove: