De ei-rammelaars (deel 4)

Ik vind het echt zo super voor degene die gaan stoppen met de pil en alles.

Leuk dat jullie nu aan jullie grootste wens mogen gaan beginnen!

Waar is iedereen… :think:

Hier :mrgreen:

:wink: :mrgreen:

Voor een week terug was het hier veel drukker! :eh:

Nog bedankt Lotte voor je reactie… Ben er gisteren wezen praten… maar de zaak wordt misschien verkocht, het is alleen nog niet bekend wanneer… dus te onzeker voor mij, dat wilde ze me niet aan doen… Jammer… maar denk wel dat ik rond blijf kijken voor iets rustigers…

In dat geval zou ik het ook niet doen.

En rondkijken kan altijd.

Zo ben ik ook “per toeval” aan mijn huidige baan gekomen.

Ik had het niet meer zo naar mijn zin in mijn vorige werk (thuiszorg).

Toen ik tijdens een avondje uit een oud-collega tegen kwam heb ik ahar gevraagt of er in het verzorgingshuis waar zij werkt geen mensen nodig waren.

Zij heeft het haar zorgmanager gevraagt, stond een paar dagen later op de stoep met de mededeling dat ik maar moest solliciteren, ik heb een brief geschreven en nog geen week later had ik een andere baan. :dance:

Ik werk er nu bijna 1 1/2 maand.

Ik heb net zaterdag bedacht dat een andere baan misschien rustiger voor me is… als zij niet had gezegd dat ze iemand zocht (tijdelijk blijkt nu dus) dan had ik dat niet eens verzonnen…

Maar toch hou ik nu alle vacatures in de gaten… :oops:

joehoe! hier ben ik hoor

ik heb het enorm druk gehad met school,werk,huis en gezin

dus weinig puf gehad om uitgebreid te computeren

daarbij is mijn hondje ontzettend jaloers is gebleken want ze heeft nu tot 2x toe op de bank gepiest en ook nog eens op 2 verschillende plekken dus mag nu achter een andere bank aan :frowning:

we hebben wel een financiele meevaller gehad dus kunnen het wel doen

maar de wens van een digitale spiegelreflex camera is nu dus wel weer op de uitstel :roll:

ik ga even mezelf met me laptop naar mijn bedje verplaatsen

heb ernstig behoefte aan warmte … heb het de hele dag al koud :mrgreen:

dus ben zo terug hihihih

En je hoeft niks al ik het goed begrijp, dat betekend dat je in alle rust kan zoeken.

ben ik weer… :mrgreen:

nieuwe banen zag ik voorbij komen…, tsjee wat spannend weer

Op wie is die hond jaloers?? Jeetje… zonde van de bank… en wat jammer van je spiegelreflex… Ennuh, lig je lekker? :mrgreen:

Nee Lotte, idd, zover ik weet word ik (nog) niet ontslagen… Mijn contract loopt tot november… Maar zit al vanaf dec in de ziektewet en ben nu al een aantal weken aan het reïntegreren. Wat goed gaat, als het meezit kunnen ze me volgende week 50% betermelden… Het is inderdaad zoiets van: mocht ik iets tegenkomen waardoor ik hetzelfde (of meer natuurlijk) kan verdienen met minder uren, dan moest ik het denk ik toch maar doen… Er staat me/ons aankomende maanden zoveel te wachten…

ja ik lig lekker hoor :mrgreen:

mijn hondje is beetje jaloers op tygo denk ik zo

ben al weer een plan aan het maken hoe het aan te pakken want ik kan haar natuurlijk ergens achter een behangrandje plakken maar das ook zo zielig

ze is echt een rugzakhondje met verleden … ze is echt een schatje hoor maar erg aandacht gevoelig.

maar ben vanplan zo’n fiets beugel te kopen zodat ze mee kan rennen naast de fiets en haar appart van onze rottweiler mee te nemen 1 a 2 x in de week

en voor de rest weer terug bij af met het trainen van een stukje onafhankelijkheid

hopelijk dat ze er van op knapt

ze is al bijna 8 en ik weet dat herplaatsen dan erg moeilijk word en als ik dan al die hondjes op mp en in de asiels zie dan word ik weer zo droevig van binnen … nee dat wil ik haar niet aan doen.

Ik was ook even afwezig, druk met mijn zieke kat.

Vandaag heb ik hem met veel pijn in mijn hart in laten slapen.

Ik ben erg verdrietig en kan wel de hele dag erom huilen.

Maar goed het is beter voor hem.

Mijn eieren rammelen dus ook echt even niet op dit moment.

@ Meggie; heel veel sterkte… :hug:

heel veel sterkte met het verlies van je kat meggie :hug:

Ik ben er ook nog steeds hoor :wink:

Meggie heel veel sterkte en een hele dikke :hug:

Meggie :hug: voor jou.

Dank je wel voor de lieve reacties.

Vandaag vroeg mijn man wanneer je weet dat je zwanger bent. Ik zei nou als je niet meer ongesteld bent maar ja mijn cyclus is onregelmatig dus is het een verrassing. Ik vond het wel lief dat hij dat vroeg, dat was namelijk de eerste keer :slight_smile:

En ik realiseerde me dat we over 5 maanden willen gaan beginnen. Ineens dacht ik “dat is snel!”. Dus ineens rammelde ik weer flink hahaha.

Rammel Rammel Rammel

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hier word ook nog gerammelt hoor

maar heb van het weekend weer dienst gehad en dan heb ik weinig tijd om te rammelen

vandaag was er weer een pianoconsert in de theaterzaal met hapjes en drankjes en een advocaatje… dus iedereen heeft super genoten

wij als personeel waren wel OP aan het eind van de dag :zzz:

er zijn erg weinig vrijwilligers op het moment dus wij hebben de hele dag gevlogen van hot naar her

Jep, in zo’n fijn weekend als ik dan 3 kindjs zo zie genieten op de kinderboerderij waar zojuist een lammetje is geboren dan stop ik het liefst acuut met die pil… :shifty: