De eerste en laatste cryo-poging

We hebben een cryootje in het UZ Gent liggen; die komt voort uit onze 2de ICSI/TESE poging (met ingevroren zaad uit de 1ste ICSI/TESE) waarna onze jongste dochter Lila is geboren. We hadden al een dochter uit de eerste poging; Kiki van nu 2 jaar.

6 mei a.s. heb ik een baarmoederslijmvlies-check om te kijken of en wanneer ze onze enige cryo terug kunnen plaatsen… Ik weet het; heel snel na onze jongste dochter (die is nu 5 maanden), maar ik ben nu 36 en wil gewoon niet te lang wachten… Tot nu toe hebben we heeeeel veeeel geluk gehad (2 pogingen, 2 dochters!) dus de kans is klein dat we nu weeeer zoveel geluk hebben; ik geef ons nu eigenlijk maar 5% kans; de cryo moet goed ontdooien, dan moet mn BMS dik genoeg zijn, dan moet de TP nog precies op tijd plaatsvinden EN dan moet het embryootje goed innestelen EN 9 maanden blijven zitten…

Keep u posted!!!

OH wat spannend. heel veel suc6. Raar idee dat mocht het allemaal goed gaan dat je eigenlijk een 2-ling hebt…

spannend zeg houd je ons op de hoogte?

spannend en good luck :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Ineke wrote:

OH wat spannend. heel veel suc6. Raar idee dat mocht het allemaal goed gaan dat je eigenlijk een 2-ling hebt…

Ja, cool he…mede daardoor kunnen we het embryootje natuurlijk niet laten vergaan… Een twee-eiige tweeling…en Kiki en Lila lijken al zoveel op elkaar; mn man moest in het begin zelfs de namen achterop de foto’s schrijven…

heel veel succes toe gewenst!

Vanaf morgen mogen jullie duimen overuren draaien; dinsdag wordt ons enige cryootje ontdooid en woensdag tussen 8 en 830 horen we of het goed is gegaan…als dat zo is mogen we als een tierelier naar Gent voor de TP(vanuit Amsterdam)…

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Succes!!!

Spannend Susanne! Heel veel succes en hopelijk mogen jullie dat enorme eind weer rijden :wink: :mrgreen:

Spannend zeg!

En wat een leuke naam heeft je oudste dochter!!! :wink: :thumbup: :inlove: :thumbup: