De eerste brief is alweer verstuurd.....

… naar Sinterklaas. Het speelgoedboek is al uitvoerig bestudeerd en alle wensen zijn uitgeknipt. Nu afwachten…

Wat een leuke tijd komt er weer aan.

Zo die zijn er snel bij :mrgreen: Ik ben juist altijd heel blij als Sinterklaas weer voorbij is. Heb veel meer met kerst. Los van het schoenzetten doen wij niet aan Sinterklaas. Wel bij opa en oma die gaan los :lol: Wij leggen met kerst iets onder de boom voor de kids.

Maar die december maand is voor kids vaak zo spannend dat ze niet te genieten zijn :roll: Nee, van mij mag het snel weer januari zijn in dat opzicht :wink: :mrgreen:

Hier ook eentje die het speelgoedboek van voor tot achteren kent.

Elke dag wordt ie wel doorgekeken. Vind het ook wel leuk. Jammer dat hij zo’n dure smaak heeft :?

Wij maar zeggen: zoveel centjes heeft sinterklaas niet. Lars zegt dan wel heel lief, dan ga ik ook sparen.

hier ook 1 die die boeken al uitvoerig bestudeerd heeft…

en het ergste van al is dat ie 2 weken terug al 2 zwarte pieten in een camper heb gezien in een plaatsje hier verderop (en dat klopt want wij hebben hem ook gezien, dus geen fantasie verzinsel)… dus meneer denkt dat het al “bijna” zover is pfff…

Hier 1 die hem helemaal verscheurd heeft… :mrgreen: :mrgreen:

Wij krijgen binnenkort ook weer de vraag om wat uit te zoeken voor onze zoon (van het werk van m’n man en van m’n ouders). En hij heeft al zooo veel.

@miranda wrote:

hier ook 1 die die boeken al uitvoerig bestudeerd heeft…

en het ergste van al is dat ie 2 weken terug al 2 zwarte pieten in een camper heb gezien in een plaatsje hier verderop (en dat klopt want wij hebben hem ook gezien, dus geen fantasie verzinsel)… dus meneer denkt dat het al “bijna” zover is pfff…

woon je een beetje in de buurt van de intochtplaats van dit jaar?

Want dan kan het best zijn dat ze opnames aan het maken zijn voor het ‘verhaal er omheen’.

Vorig jaar was het eh wat was het ook alweer?

Nou ja die L. Rozewater :mrgreen: in elk geval in een gemeente zonder kinderen en daar zou de sint niet komen en hadden ze de vlag gestolen en naar hun dorp gebracht… dat hele verhaal is al eerder gefilmd natuurlijk.

nee hier niet in de buurt van de intocht das inmiddels alweer 2 jaar geleden ;-)…

maar daar had dus ik ook het vermoeden van misschien dus ergens opname van televisie of iets dergelijks… maar ja is tuurlijk wel stom dat je zo iets tegenkomt met kleine kids… ;-)… ga jij dat maar es verantwoorden… heb maar verteld dat deze pieten vast voor uit zijn gegaan en aan het kijken zijn waar ze het beste kunnen overnachten/slapen en dat ze dan maar alvast dingen aan het klaar zetten zijn voor sinterklaas (iets in die geest)… je moet wat als je het nog leuk en geloofwaardig wil houden… :-p

hier nog lang geen verlanglijsten, pfff van mij mag het weer voorbij zijn.

Hier zijn ze nu ook druk bezig met een lijstje… D wil met de lijstjes actie van toys xl mee doen en hebben m daarom ook maar een lijstje laten knippen…

Voor het werk van mijn man moeten ze een lijstje maken/knippen van 3 dingen en dan word het meestal 1 van die 3 want daar hangt dan een prijskaartje aan voor max hoeveel ze mogen opplakken…

Dan doen wij samen met mijn ouders Sint… Daar krijgen ze van ons ongeveer voor €25 euro per persoon

en met kerst een pyama, dvd en 1 cadeautje van ons

En verder weet ik het nog niet met familie en dat soort dingen…

Pff het is pas net herfst joh!

Nee hier gelukkig nog niks over gehoord. Ik vind het heel leuk, maar alles op zn tijd graag.

Hier zijn ze ook al aan het strepen en knippen. Stop de leukste dingen in een envelop en daar kunnen de opa’s oma’s weer iets uit halen als ze niets weten.

@Lune wrote:

Pff het is pas net herfst joh!

Nee hier gelukkig nog niks over gehoord. Ik vind het heel leuk, maar alles op zn tijd graag.

Vind die nee nee sticker op de brievenbus ook geweldig in deze periode.

Ik hou ontzettend van Sinterklaas, maar niet zo vroeg al.

Met meest lachen vond ik trouwens wel toen nummer 2 vorige week uit spelen was geweest had daar al wel een boek gelegen… en dat meisje wilde een lijstje maken.

Onze zoon: jaaaaah leuk voor mijn verjaardag.

In januari! :lol: Die hele knakker is niet aan de orde geweest.

Ik zie er heel erg tegenop eigenlijk :oops: .

Onze middelste is erg druk (lichamelijk, maar ook in z’n hoofd).

We moeten nu dus al genoeg ons best doen om alles goed te laten verlopen.

In de decembermaand is het bijna niet te doen om hem maar iets rustig te krijgen. :shifty:

Eind van het jaar kun je me dus ook echt opdweilen en ben ik blij dat het januari is :wink: .

Wel jammer hoor, want ik heb er zelf hele goede herinneringen aan. Maar goed, hij is zoals hij is, en dat is goed.

Hoor net dat oma het intertoys boek heeft, en dat ze daar gezellig in gaan kijken!

Wij hebben (gelukkig) een sticker op de brievenbus, want moet er niet aan denken die troep in huis te hebben zodat hij zich weer uren kan vermaken en kan vertellen wat hij allemaal wilt, en zo.

En natuurlijk krijgt hij deze kans wel, maar niet NU al het is nog niet eens oktober!!

Volgens mij kwam Het boek hier begin september al. Ik heb het eerst maar eens een paar weken weg gelegd. Ik vind het een prachtige tijd en wat leren ze goed knippen :drool:

hier komen de boeken gewoon in hun krantenbak te liggen, net als hun tijdschriften ed. Ik vind het heerlijk als ze beide dingen benoemen en opnoemen wie dat heeft, of hoe leuk het wel niet zou zijn als je het zelf zou hebben!

Vooral in de auto werken ze goed! zijn ze rustig aan het lezen. Ik mik ze dus echt niet weg!!

Ik vind het boek dus absoluut geen troep!! maar een zeer waardevol leesexemplaar!! vooral voor jonge kinderen! Laat ze maar hebberig zijn :slight_smile: ze krijgt toch beide maar een kleinigheidje, idem van oma en dan is het klaar. het hele sintverhaal erom heen hou ik het liefst zo klein mogelijk, heb er zelf een behoorlijke trauma van gehad toen ik jong was… panisch! … dus… laat maar lekker waaien dat hele sint verhaal… tot ze er zelf mee kmot dan zal ik gewoon wel wat erover zeggen.