de confrontatie

iemand gisteren dit programma toevallig gezien?

ik heb gekeken puur om de tijd te doden eigenlijk, maar hoe verschrikkelijk ik het ook vind dat iemand slachtoffer is geworden van zinloos geweld, en hoe goed ik het ook vind dat er aandacht besteeds wordt aan de gevolgen daarvan, kreeg ik wel een beetje het idee dat het een vooropgezet plan was allemaal…

als je zo angstig bent, lijkt mij dat je niet in je “eentje” exccuses gaat bvragen… en dan het gevoel dat de dader het ook gemeend heeft,… kan natuurlijk wel, maar dan had hij na de rechtszitting toch eerder sorry kunnen zeggen?



ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk :eh:

Ik heb toevallig gisteren gekeken en vorige week. Ik vind het een indrukwekkend programma… :?



Heel sterk van de slachtoffers dat ze de confrontaties aandurven. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen. aan de andere kant snap ik wel dat je op een gegeven moment iets ‘moet’ om uit de negatieve spiraal te komen. Heel knap van ze. Toon, gisteren was er bijna gelukkig van, ik had er gewoon kippenvel van!

ik heb het gisteren ook gezien… vond het erg knap van die jongen



en ook hoe de ouders reageren… :thumbup:

Ik heb het ook al twee keer gezien. Neem nou gister: denk je nou echt dat die jongen na de rechtzaak was gekomen om spijt te betuigen?

Nu kon hij niet anders met een lel van een camera op hem gericht…

En tja de ouders… vast wel dat zich doodschaamden, zou ik ook doen!



Vorige week kwam die jongen ook niet naar huis toen zijn slachtoffer op de bank zat met dr man. De moeder en zijn zus konden het op hun nek nemen, ben dan zo’n grote jongen en kom haar onder ogen.



Ik weet niet wat ik van het programma moet vinden.