de bloemist was hier en is weer weg gegaan MET de bloemen

Ik was vanmiddag niet thuis,dus geen idee of die weer langs is geweest,maar goed we wachten morgen nog even af.



Erik is het zeker weten niet. Die zou dat neit op zo`n manier doen :lol:



Ik wacht morgen nog even af en als ik dan nog niks hoor dan ga ik vast nog wel even lopende langs de bloemenwinkel en even vragen of ze toevallig de juiste persoon gevonden hebben :wink: :wink: :wink:

Jeetje wat een mysterie zeg :think:

Maar Josien en Inge hebben echt nix met elkaarā€¦Intrigerend!

Ben benieuwd hoe het aflooptā€¦

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhā€¦ :shock:

Wat een verhaal zeg!!!

Oh wat spannendā€¦wat een geweldig verhaalā€¦dit hoort echt bij Valentijn: een en al mysterieā€¦ :inlove:



Hou ons op de hoogte en droom zacht :wink:

eene chte valentijsactie dit! leker onbekend! kan me je nieuwsgierigheid goed vorostellen!

Whahaha dat moet jou weer overkomen!! :lol: :mrgreen:



Maar



Voor Inge



Jo sien(e)



Dat kan wel hƃĀ©!! :thumbup: :lol:

Boeie voor wie het is, jouw adres, dus ze zijn voor jou! :mrgreen:

Het is vast een suffe Miep bij Fleurop geweest, die heeft wat in dā€™r oren gehad toen ze de boodschap per telefoon aannam :doh:

Inge-Josien. Ja met een prop in je oor zou ik er ook Josien van maken hoor, die bloemen zijn inderdaad gewoon voor jou!!!

Leuk zoā€™n geheime aanbidderd :mrgreen:

Had jij niet die chocoladeletters in de brievenbus gehad? Misschien wel van dezelfde mysterieuze ā€˜aanbidderā€™ :wink:

@Kaar wrote:

Had jij niet die chocoladeletters in de brievenbus gehad? Misschien wel van dezelfde mysterieuze ā€˜aanbidderā€™ :wink:




Nee, dat was ik :mrgreen:



Nog steeds onbekend van wie die waren :think:

Ben je alweer wakker Inge ?

Inge, !!!

kom op zeg, vertel !!!

:wink: :lol:



liefs

Gerda

dat duurt wel heel lang!! en we zijn niet nieuwsgierigā€¦ :liar:

Misschien is Inge werken :think:

Ze komt laat in de avond nog wel even langs.

Of vannacht :smiley:

Nou word ik ook nieuwsgierig :mrgreen: Of zal ze al een date hebben met mister love :mrgreen: :mrgreen:

Denk niet dat Erik dat door laat gaan :twisted: :lol:

whahahahhahhaah ik ben er,maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes hoor. Ik ga eens vroeg op bed :mrgreen:





Maar ik heb vandaag niemand aan de deur gehad,maar ik was dan de ochtend en de middag weg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar volgende week kom ik sowieso nog wel in de winkel om bloemen te halen en dan zal ik het zeker niet vergeten om te vragen hoe het nou zat met die bloemen :wink: :wink: :wink: :wink:

@Karin2 wrote:

Ze komt laat in de avond nog wel even langs.

Of vannacht :smiley:






En ik ben eens vroeg :shock: En ben ook zo weer weg hoop ik,want wil er voeg in :lol:

Nog even afwachten of het lukt :wink:

@schoen wrote:

@Karin2 wrote:
Ze komt laat in de avond nog wel even langs.

Of vannacht :smiley:






En ik ben eens vroeg :shock: En ben ook zo weer weg hoop ik,want wil er voeg in :lol:

Nog even afwachten of het lukt :wink:




Thats a first!!! Nou lekker slapen meis :-*

weltrusten schoen :-*