de bloemist was hier en is weer weg gegaan MET de bloemen

hoi hoi



Net was de bloemist hier aan de deur.

En zei een bloemetje voor Josien+ mijn achternaam. (ik heet Inge)

Adres klopte ook allemaal.

Maar Josien niet,dus bloemist heel verrassend HUHHHH :think: :think:

Ik zeggen mag ik even op het kaartje kijken,dacht mss van het werk of zo ivm ziekte??? Staat er iets op van Jij bent mijn Valantijn. Ik houd het liever voor me wie ik ben.Veel liefs van mij.

Maar goed die bloemist zei ,nou als U niet Mevrouw Josien bent dan moet ik even overleggen met Fleurop of ze kunnen achterhalen van wie die was en of ze dan missschien kunnen achterhalen of het gewoon Inge moet zijn :think: :think: :think:

Maar nu ben ik zooooooooooooooooooooooooooo rete nieuwsgierig. Het zal haast wel voor MIj bedoeld zijn denk ik dan,want adres was allemaal goed doorgegeven,maar Josien en Inge lijkt toch niks op elkaar als je dat door de telefoon zegt :think: :think: :think: Kan je toch haast niet verkeerd verstaan :think: :think: :think:

Nou ja heel verhaal.

Ben benieuwd of die straks nog terug komt :lol: :lol: :lol:

:mrgreen: , ik zou gauw zeggen dat Josien je koosnaampje is 8)

heb je toch mooi een bos bloemen :mrgreen:

ben benieuwd hoe dit ga aflopen :think: :mrgreen:

ben benieuwd…

heeft ook nooit iemand je ooit zo genoemd?

door fout verstaan ofzo?



zo zegt mijn opa bijv. lillian ipv l.yann :lol:

Jaaaaaaaaaa Schoen geef het maar toe… jij hebt gewoon een dubbel leven… jahaaaaaaaaaaaaaaa… :mrgreen: :inlove:

@babylover wrote:

ben benieuwd hoe dit ga aflopen :think: :mrgreen:




whahahaha anders ik wel :mrgreen:

@mayo28 wrote:

:mrgreen: , ik zou gauw zeggen dat Josien je koosnaampje is 8)

heb je toch mooi een bos bloemen :mrgreen:




Daar ben ik nu te laat mee,want de bloemist is weg gegaan :lol: :lol:

Maar neem aan dat adres enzo allemaal kloppende is dat die wel terug komt.

Whoej! Das leuk! Maarrr, misschien is het wel iemand die jou nog niet zo heeeeeeeeeeeeeeeeel goed kent… En je naam gegokt heeft… Leuk hoor! Ik hoop ook dattie terug komt!

@MamaMarianne wrote:

ben benieuwd…

heeft ook nooit iemand je ooit zo genoemd?

door fout verstaan ofzo?



zo zegt mijn opa bijv. lillian ipv l.yann :lol:






Heb nog nooit van Josien gehoord. Klinkt ook zo extreem anders dan gewoon Inge :think: :think: :think:



Ik denk er nog even over na :mrgreen:

@~Marion~ wrote:

Whoej! Das leuk! Maarrr, misschien is het wel iemand die jou nog niet zo heeeeeeeeeeeeeeeeel goed kent… En je naam gegokt heeft… Leuk hoor! Ik hoop ook dattie terug komt!




Als die weerkomt dan weet ik zeker dat ik iedereen ga verdenken die me net kent :lol: :lol: :lol: :lol: Bij iedereen die ik tegen kom zou ik denken :think: :think: :think: was jij het???





Irritant is dat he? Als je iets niet weet :wall: :wall:

Oh leuk leuk leuk!

Zelf ws geen stille aanbidders (althans, niemand die het laat blijken, … he jammer ;)) maar des te leuker even met jou mee te leven!

SPANNUHUND!!!

o spannend…mss iemand op het werk??? die je aan de telefoon ook wel eens hebt gehad ? bij ons maken klanten soms de raarste combinaties van voor en achternamen als ze iemand aan de lijn hebben gehad :mrgreen: …mss voor en andersnaam heel snel :inlove: :mrgreen:

Ik had gewwon schoen op het kaartje gezet heb je die ook niet gehad zeker? :mrgreen:

@ruud wrote:

Ik had gewwon schoen op het kaartje gezet heb je die ook niet gehad zeker? :mrgreen:




Kan morgen nog Ruud :wink:

Spannend!!!

Spannend… wat erg he van die dingen waar je alleen maar nog nieuwsgieriger van wordt

Nou idd Nijn.

En ik moet vanmiddag eigenlijk ook nog weg :wall: :wall: :wall:

@schoen wrote:

Nou idd Nijn.

En ik moet vanmiddag eigenlijk ook nog weg :wall: :wall: :wall:




Kan je niet bellen naar de bloemist… of ze al iets meer weten :think:

Ja,zou kunnen,maar vind ik ook weer zo lekker onbelangrijk klinken op de een of andere manier :think: :think: :think: :think:

@schoen wrote:

Ja,zou kunnen,maar vind ik ook weer zo lekker onbelangrijk klinken op de een of andere manier :think: :think: :think: :think:




hihihihihi