de bank

Kim weet hoe ze op de bank moet klimmen :inlove: :inlove: :dance: :dance:



Alleen snapt ze nog niet dat je er ook af moet klimmen… :eh: :eh:



En natuurlijk wil ze, nu ze dit ontdekt heeft, de hele dag door op de bank klimmen!! En komt mama nergens meer aan toe, want die moet er bij blijven, anders valt ze er weer vanaf :roll: :roll:

haha leuk joh, wij hebben destijds wendy steeds herhaaldelijk vor gedaan hoe ze er het beste af kon komen, dus benen eerst en dan er af glijden, op een gegeven moment deed ze zelf, eerst beentjes buiten de rand en glijden leuk gezicht,



het geen wendy toen snel deed was trap klimmen zo was ze ineens snel boven bij ons ( geen traphekjes nog maar heel snel wel hihi)

Hahahahaha Die Kim je kan er gewoon weer achterste voren af mooie meid :wink: :-*



Het is echt niet te geloven maar Rick klom er vandaag ook voor het eerst op, maar dat was wel in een baldadige stoei bui en hij was druk bezig met wegkruipen/ klauteren voor mama :inlove:

Ben benieuwd of hij het morgen ook nog doet :wink:

Ja klauteren dat begint nu ook he?!

Dus Kim zat al lekker op de bank :inlove: :inlove: Wat is het ook een lekker ding he :wink: :wink: :wink:

Nou maar snel gaan leren hoe ze er vanaf moet komen.

Kim doet niet anders meer!! Ze zit de hele dag op de bank :inlove:



Maar ze is er dus ook al een keer vanaf gevallen :cry: :cry: :cry: Maar, dat was een hele goede les, want nu gaat ze steeds heel voorzichtig naar het randje. Ik begeleid haar dan op de goede manier van de bank, alleen dat pikt ze niet zo snel op. Maarja, dat zal ze dan binnenkort wel ineens zelf doen , en dan op een manier alsof ze het al jaaaaaaaren doet! Hahaha, want zo gaat dat steeds als ze iets nieuws kan :inlove: :inlove:

haha die kim

Als ik het goed heb hebben jullie ook een grote hoekbank toch



Jill wil als ik haar toe laat ook van de ene kant naar de andere kant klauteren



Succes met Kim Joepie



ook straks met nr 2 leuk hoor

Wij zijn Lucas ook al maaaaaanden aan het leren: voeten eerst. En het gaat echt goed. Hij draaidf zich dan naar z’n buik en gooit dan z’n voeten de bank af. Ik zei steeds voeten eerst en dan draaide ik hem om en op den duur begreep hij het. Dus ik ben wat geruster als hij op de bank zit. Hij kan er trouwens niet zelf op komen.

@nijntje wrote:

haha die kim

Als ik het goed heb hebben jullie ook een grote hoekbank toch



Jill wil als ik haar toe laat ook van de ene kant naar de andere kant klauteren



Succes met Kim Joepie



ook straks met nr 2 leuk hoor




Ja, wij hebben ook een grote hoekbank!! En ze is echt door het dolle heen op de bank! Hij is lekker zacht, dus gillend gooit ze zichzelf voor- of achterover en naar opzij zo gaat ze de hele bank over! En ze weet nu dat ze niet richting zijkant moet gaan, omdat ze dan valt. Het is zo leuk om te zien. Ze valt er nu echt niet meer af, dus dat is een hele geruststelling!!

Oooo, dat weet ik nog wel ja… De bank op = geen probleem… De bank af = in zijn ogen ook geen probleem, maar in mijn ogen wel, aangezien hij besloot om er rechtdoor vanaf te kruipen, en dus boven op zijn hoofd te vallen…



Ik hoop van harte dat Kim eerder in de gaten heeft dat het stukken minder pijn doet als je achteraf van de bank klimt… :inlove:

Ooooh ja… Hier weet Isabel gelukkig wel dat ze eerst moet draaien (daaaai) en er dan af moet glijden. Maar nu ze ook op de tafel kan klimmen begint dat eraf gaan weer helemaal opnieuw (want voor je het weet vallen haar billen al van de rand af…)



Nou ja… 't is maar tijdelijk moet je maar denken!! :mrgreen: