hmmmm quanta-kosta :think:
ziet er minder degelijk uit qua frame en er zit geen stootbuis rondom de bak (bij deze zit ie alleen rond het wiel) …ik mis ¨de kinderen kunnen zelf in en uitstappen-metalen-opstapplaat¨ op de wielen, het stuur is een normaal stuur wat me lastig sturen lijkt met veel gewicht voor en de draaicirkel van de bak…en ook deze bak is lager en minder diep…dus minder laadruimte en veiligheid voor de kids
maar hij is wel tof om te zien :thumbup:
welk merk is dit?
er staat wel een naam op de bak…maar op mobiel is het plaatje zo klein :mrgreen:
Guusje,
De fiets van de foto die je zelf geplaatst hebt, van de cargo bike, (weet niet hoe ik moet quoten :oops: ), rijdt hier rond in het dorp waar ik woon.
Zij hebben 'm al een hele poos en volgens mij bevalt hij wel, anders fiets je er geen 2 jaar mee!
Ze hebben zelf 3 (of 4) kinderen, maar de kleine kinderen uit de buurt gaan regelmatig mee.
Voor zover ik het kan beoordelen fietst hij goed (ook op het grind hier) en is stabiel bij het wegzetten.
Ik wens je veel succes met uitzoeken!
(maar snap niet waarom je geen fietskar koopt…)
fietskar…ik wil tom niet achter mij hebben
als ie groter is mag ie achterop maar nu nog niet…wel zo gezellig voorin :inlove:
en een fietskar vind ik gevaarlijk …zo zwabberend achter mij…zo-n vlaggetje is leuk, maar owee als een onoplettende automobilist je kar schept :o
een bakfiets is net wat steviger dan een fietskar als het op kleine ongelukjes aankomt.
verder kan je er niet fatsoenlijk mee winkelen omdat ze zo breed zijn, en dus moet de buggy mee, en ik heb nu een buggydrager op mn fiets en ik vind het een onding :silenced:
en dan opnieuw de laadruimte …ff wat boodschappen kan je niet echt kwijt , althans niet veel.
ik mik liever de hele bubs in de bak en karren maar :lol:
gisteren, op weg naar de fietsenboer, zag ik iemand fietsen met de cargo-long…moest plots uitwijken tijdens het oversteken voor een l#l van een automobilist …en het waren kinderen van plm 3 en 5…en pa hield de fiets maar amper rechtop :shock: en het meisje zwiepte zowat de bak uit :naughty: omdat haar rug en zijkant ¨open¨ was …ze had wel het tuigje aan, maar mennnn wat hing ze overboord :o…ik was meteen genezen van mijn voorkeur :shifty:-want ja ze zien er wel tof uit :shifty:
Heel duidelijk!
Nogmaals succes met je keuze en veel plezier met het proeffietsen!
ik ben eruit en ik krijg hem van mijn man…van het vakantiegeld 8) :mrgreen: :inlove:
het wordt dus idd die van de fietsfabriek :inlove:
ik heb idd heleen ze online gevonden, maar vind ze schandalig duur voor tweedehand. voor een paar honderd meer heb je een nieuwe.
natuurlijk zijn ze gemaakt voor de eeuwigheid, maar dan nog :?
:inlove: hij is bestelt :dance:
zwart met rode assessoires :thumbup:
kleurfietsen zouden 2e hands beter verkopen , maar alle kleuren werden anders in de loop der tijd…dus rood wordt oranje door de zon enz.
ja en daar zat ik niet op te wachten :?
dus nu maar zo :inlove:
*nu hopen dat de garagedeur snel vervangen is :shifty:
levertijd was 2 tot 6 weken :roll:
Wat leuk en wat stoerrrr 8)
Ben benieuwd hoe het staat straks, jullie op en in de bakfiets
Het staat Tom ieg goed :mrgreen:
hehe heb je niks te doen op je werk ruudjuh?? :mrgreen:
Werk?? :think: pfff die 5 minuten?
achter “tekentafel” kruipt
piest bijna in dr broek van het lachen
JA Ruud, hij staat ge- weeeeeel-dig :inlove: :lol:
tom snuift lekker de “nieuwe fiets” lucht op :lol:
Hee leuk man, een bakfiets ! Wilde ik ook graag hebben maar de garage is nu te klein en de portomonee ook :eh: Die krengen zijn duur zeg !
Heb ook een leuke fiets gezien. Mark moet een nieuwe en ik vind deze helemaal leuk ! Beetje duur voor vaderdag (895 euro) Maar wel leuk om even over na te denken.
die is ook stoer zeg :o
maar niet zo stoer als tom in zn bak
:lol:
hij komt volgende week :dance:
met geel dekzeil en gele huif :inlove: en een rood zadel 8) :lol:
de deuren in de garage komen donderdag/vrijdag :shifty:
ik heb er zoooo zin in :mrgreen:
hij is er! :dance:
:inlove: