De Bachelor

Whaaaaa DIE HARD hoor :lol:

Maar wow Lisette eruit, ik was onwijs verbaasd, ik dacht dat zij zou winnen :think:

Ik ging er ook vanuit dat Lisette zou winnen. Daar sprongen toch wel duidelijk vonken over en ik vond ze goed bij elkaar passen. Ik had verwacht dat Marina eruit zou gaan. Ik hoop dat hij Sara kiest en niet Marina. Ik vind Marina nog wat kinderlijk overkomen.

Ik was ook best verbaasd dat lisette er uit ging

Hoop nu wel dat sarah hetvword dus haar kansen zijn voor mij gevoel wel meer gestegen.

En marina ik vind haar wel aardig en heb niks tegen haar maar vind sarah net iets leuker

Nog 1 week en dan weten we het poe kunnen we weer verd met ons leven hahahahahahaha

@Huggie wrote:

Whaaaaa DIE HARD hoor :lol:

Maar wow Lisette eruit, ik was onwijs verbaasd, ik dacht dat zij zou winnen :think:

nou idd!! Ik had ook echt gedacht dat Lisette zou gaan ‘winnen’.

Nu hoop ik dat hij Sara gaat kiezen, die meid vind ik echt veeel leuker dan Marina…

Ik had het ook zeker niet verwacht, Lisette eruit. Maar wat mij betreft de beste keuze. Ik vond haar niet zo sportief overkomen als de rest. Een beetje netjes en ‘statig’. De andere twee meiden passen volgens mij veel beter bij hem.

Ik ben heel benieuwd wie het gaat worden. Ik vind ze eigenlijk beide best leuk, alleen Sarah springt er wel bovenuit.

Ik had dit ook niet verwacht, maar het muurtje bleef te hoog denk ik. Ben benieuwd, maakt mij niet uit, vind marina ook wel leuk, maar voor iets blijvenda moet ie denk ik sara kiezen

Finale vanavond :dance:

Had ook niet verwacht dat Lisette eruit zou gaan. Maar ook niet verwacht dat ze zou winnen, vond haar wel aardig maar zeker te netjes/serieus voor de Bachelor. Marina vind ik wel leuk, maar absoluut te jong en kinderachtig. Ik ben fan van Sara :inlove:

We gaan kijken.

:dance:

@romata wrote:

Had ook niet verwacht dat Lisette eruit zou gaan. Maar ook niet verwacht dat ze zou winnen, vond haar wel aardig maar zeker te netjes/serieus voor de Bachelor. Marina vind ik wel leuk, maar absoluut te jong en kinderachtig. Ik ben fan van Sara :inlove:

Sara is dus jonger als Marina he, die is 22 geworden en sara is nog 21. Dus dat te jong is onzin vind ik. Ze is wel anders dan sara, speelser, sara is wat serieuzer.

Ik ben benieuwd

Daar kwam ik vorige week ook achter dat sarah jonger is dan marina.

Ben benieuwd ik had het idee dat hij wel de diepgang een beetje mist bij marina en kon niet helemaal uit het filmpje halen van vorige week of hij dat na die 1 op 1 date w el had

Zij waren vooral erg intiem, dus dat is er wel heel erg. Met sara is er idd meer diepgang. Ik had ook helemaal niet verwacht dat het tussen marina en sara zou gaan in de finale, eerder lisette en sara

Waaaaaa, wat een verassing :lol: , vind het wel heel leuk. Ik vond sara wel wat saai, zeiden ml en ik beide maar toch had ik het niet verwacht :inlove:

Ik had het niet verwacht

Vind jammer maar meer omdat ik het zo verwacht had datvsarah hetbzou worden.

Vind daarna allen zo kort of komt er volgende week dan hoe het nu is?

Geen idee eigenlijk, meestal komt er wel nog zoiets. En de vraag zouden ze nog bij elkaar zijn :lol:

http://www.net5.nl/programmas/de-bachelor

Nou klinkt lekker enthousiast in z’n “hoe-is-het-nu-met”-stukje :silenced:

Is dat niet altijd zo na zo,n programma :roll: