De Bachelor

Ik weet nog niet wie ik het leukst vind, belangrijkste is dat die bitch eruit is :angel:

Blij toe zeg, dat die eruit is. Wat een mens! Ze was wel erg overtuigd van zichzelf, blegh.

Ik vind Sara wel erg leuk.

Volgens mij vind hij Sarah ook erg leuk, ik zeg alleen van melissa en britt nee die moet ie niet doen.

Lisette en marina vind ik beide wel leuk, lisette is trouwens ook nog knap als je haar zo sochtends uit bed ziet komen :thumbup:

Dan zijn wij het behoorlijk eens :slight_smile: .

Van mij mogen idd Britt en Melissa er nog wel uit, en daarna maakt het me niet zoveel wie het gaat worden.

Ik vind het wel leuk, maar láng niet zo leuk als de amerikaanse variant!

rutger…mwah…ik zie wel wat vrouwen leuk aan hem kunnen vinden, maar mijn type is het niet.

Zo ik was best blij dat Melissa eruit ging, jeetje, wat een kleptut man o man.

En iedereen tegen Marina?? Ordinair, ik weet niet hoor, maar is mij iet opgevallen, en dan die andere zo volwassen zijn, omg :eh: …

Op naar de ouders volgende week :dance:

@Lily2006 wrote:

rutger…mwah…ik zie wel wat vrouwen leuk aan hem kunnen vinden, maar mijn type is het niet.

Viel me gisteren echt op dat ie wat vreemd praat en grote lippen heeft, hij praat ook met zijn tong tegen zijn lippen.

Weet je wat ik nou een leuk prgramma vond, paradise hotel en dan ook de amerikaanse versie

Ik zie altijd alleen maar een klein stukje omdat ik Grey´s kijk, maar ik moet ook altijd naar die mond kijken :mrgreen: :silenced:

En niet in positieve zin 8)

:lol:

@Sennapen wrote:

Zo ik was best blij dat Melissa eruit ging, jeetje, wat een kleptut man o man.

En iedereen tegen Marina?? Ordinair, ik weet niet hoor, maar is mij iet opgevallen, en dan die andere zo volwassen zijn, omg :eh: …

Op naar de ouders volgende week :dance:

Mijn gedachten hoor. Zo erg vind ik Marina helemaal niet eigenlijk.

En Melissa kan zichzelf dan wel heel volwassen vinden, maar hoe ze over de rest praat vind ik verre van volwassen eigenlijk.

Nou inderdaad erg volwassen. Vond haar ook erg vervelend tijdens de groepsdate, erg aanwezig, maar goed ze is weg, ben wel erg benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden hoor :dance:

Ik ben ook benieuwd wie het gaat worden.

Ik vind marina ook niet echt jonger dan de rest en ordinair ach dat weet ik niet.

Ik denk wel dat ik sarah of lisette het best vind passen bij hem

Ik hoop sarah die vind ik net iets leuker over komen

Maar als je het stukje van volgende week ziet is de date met marina niet echt een succes dus wie weet word ze het niet.

Na afloop… als de UHMM vleeskeuring :mrgreen: winnares bekend is,

een relatie lang tot stand houden ???

Volgens mij niet :think:

@Sennapen wrote:

@Lily2006 wrote:

Viel me gisteren echt op dat ie wat vreemd praat en grote lippen heeft, hij praat ook met zijn tong tegen zijn lippen.

Weet je wat ik nou een leuk prgramma vond, paradise hotel en dan ook de amerikaanse versie

Ja precies, dat stoort mij ook, zou ook echt een afknapper zijn voor mij

Ik geloof dat ik er niet erg gecharmeerd van zou zijn dat hij ook met die anderen gezoend heeft, maar goed, misschien ben ik daar ook wel gewoon een miep in :wink: .

Ik hoop echt dat hij uiteindelijk met Sara eindigt, dat vind ik een hele leuke meid.

Volgens mij staan Lisette en Sara even hoog, hij zei precies hetzelfde over hen. Had wel verwacht dat Britt eruit ging, zij waren niet intiem geweest en dat met die andere meiden gaat toch verder. Ben erg benieuwd voor wie die kiest :mrgreen:

Ow en beide zijn ze straks smoor op hem en wordt een van hen en Marina haar hart gebroken (gok ik, denk niet dat zij het wordt)… Lijkt mij echt niet te doen, kom je daar weer overheen?

@Tamma wrote:

Ik geloof dat ik er niet erg gecharmeerd van zou zijn dat hij ook met die anderen gezoend heeft, maar goed, misschien ben ik daar ook wel gewoon een miep in :wink: .

Ik hoop echt dat hij uiteindelijk met Sara eindigt, dat vind ik een hele leuke meid.

Nee hoor geen miep of hier nog een miep hahahah zou ik ook niet tof vinden.

Ik hoop echt sarah fie vind ik gewoon net iets leuker spontaner

Ik heb het idee dat het met lisette net iets meer lichamelijke aantrekingkracht is. We zullen zien

Ik gok dat Marina er vanavond uit gaat, een paar weken geleden was ik er van overtuigd dat zij zou “winnen”

Als er al een winnaar is :shifty:

HUGS!!! Nooit geweten dat jij dit volgt!! :lol: