De babykamer komt weer niet :-(

Nou, ik ben helemaal verdrietig…

Onze babykamer zou vrijdag bezorgd worden en nu belden ze zojuist dat hij niet komt. Ze weten nog niet wanneer ze hem wel kunnen brengen. Want maandag of dinsdag krijgen ze hem pas binnen van de leverancier en dan moeten ze daarná nog plannen wanneer ze hem dan bij ons komen afleveren…

We hadden 15 augustus afgesproken. Toen belden ze al met hetzelfde verhaal en werd het dus 26 augustus. En nu moeten we maar zien wanneer ze het een keer brengen komen… Ik ben al dik zeven maanden zwanger en we hebben nog geen kamertje! Nog helemaal niks… De box en de kinderwagen hebben we daar ook besteld, dus we zitten echt nog met een helemaal lege kamer. Als ik nou zeker wist dat hij volgende week kwam… Maar dat zal wel niet gebeuren en dan moeten we maar zien of het goed komt.



Heeft er nog iemand een kamertje bij de babydump / - stunter besteld? Hadden we misschien ook niet moeten doen. Eerst heette het babystunter en toen veranderde het in babydump, klinkt al niet erg betrouwbaar…



Ik ben echt helemaal niet blij :cry: :cry: :cry:



groetjes, Lena.

Hè bah wat vervelend zeg! :evil:



Wij hebben toen ik zwanger was van Thom ook het kamertje besteld bij Babystunter en dat is voorzover ik me kan herinneren zonder problemen verlopen.



:-*

He triest dat ze jullie met zoiets belnagrijks laten zitten ( dumpen) , niet leuk en idd daar wordt je verdrietig van.



Nu idd maar zien wanneer het komt ,



ik hoop snle want hier ga je van streessen en dat kun je niet gebruiken,



:-* bianca81

Wij hadden de kinderwagen bij de babystunter gekocht en die was netjes na de afgesproken 12 weken binnen. Ik denk dat het meer ligt aan de leveranciers waar zij weer van afhankelijk zijn.



Sterkte ermee, komt vast wel goed.

Hallo Lena,



Wat vervelend allemaal. Ook wij hadden alles bij de babystunter besteld, maar we hebben geen problemen gehad.



Misschien een schrale troost, mocht je later iets voor garantie claimen, dan is onze ervaring dat ze bij de babystunter totaal niet moeilijk doen, ook niet nu ze babydump heten.



Ik hoop voor je dat ze je spulletjes snel komen brengen.



Annamarie

mijn vriendin heeft daar ook alles gekocht en gewoon alles keurig gekregen. Ik hoop dat jij het volgende week geleverd krijgt :wink:

Wij hebben het dan wel niet bij babydump/stunter gekocht maar Gardo superstore en hebben hetzelfde meegemaakt.

Eerst zeiden ze week 51/52 daarna werd het half januari.

Uiteindelijk 3 dagen voordat Sanne geboren werd had ik al mijn spullen binnen.

Hoi Lena,



Zou gewoon zeggen dat je over bijvoorbeeld 4 weken bent uitgerekend en dat je de spullen binnen 1 (of 2) week in huis moet hebben en anders genoodzaakt bent de hele order te cancellen. (dan gaan ze meestal wel voor je rennen) Want dit is echt niet leuk.

Nou, succes!

Groetjes, Fantasia

Ja ik heb al gezegd dat ik half oktober uitgerekend ben :wink: Vanaf half oktober is het kindje immers op tijd, dus dan moet ik het echt hebben.



Ben blij dat jullie geen problemen hebben gehad met die winkel. Dat is wel een goed teken dat het niet aan hen ligt en dat ze het in orde proberen te maken.

Mijn man heeft ze nog eens teruggebeld en ze zeiden dat ze al langer problemen hadden met die leverancier. Als de nood aan de man komt zorgen ze voor een ‘noodkamertje’ hebben ze beloofd. Bovendien komen ze nu de spullen die ze wél al hebben vrijdag ook alvast brengen. Dan komt dus alleen de kast en de commode later. Ben ik nog steeds niet superblij, maar wel al wat meer gerustgesteld…

@mandy77 wrote:

Wij hebben het dan wel niet bij babydump/stunter gekocht maar Gardo superstore en hebben hetzelfde meegemaakt.

Eerst zeiden ze week 51/52 daarna werd het half januari.

Uiteindelijk 3 dagen voordat Sanne geboren werd had ik al mijn spullen binnen.






Oh uhhh…wij hebben ook de hele baby-uitzet bij Gardo superstore gekocht…22 september wordt bij ons alles geleverd…dus ben benieuwd :roll:

Hoi Lena,



Wij hebben ook bij de babystunter gekocht, en absoluut geen problemen met de levering! Precies op tijd, en helemaal compleet. Werd zelfs netjes boven op de babykamer neergezet!



Wel hadden ze een verkeerde lamp gegeven, want wij hadden een turqoise cilinder-model besteld, en we kregen een kegel-model. Het had echter precies hetzelfde bestelnummer en precies dezelfde kleur, en we vonden het kegel-model eigenlijk veel leuker dan de lamp die we hadden besteld… Dus we hebben het zo gelaten.

Waarschijnlijk hadden ze in de winkel gewoon een verkeerd kaartje eraan gehangen…



liefs,

Lissie

@klavertje3 wrote:

Oh uhhh…wij hebben ook de hele baby-uitzet bij Gardo superstore gekocht…22 september wordt bij ons alles geleverd…dus ben benieuwd :roll:








Wij hebben ook alles besteld bij gardo superstore. Kregen alles op de afgesproken datum.

We hebben zelfs 10% korting gekregen op de mutsy kinderwagen omdat ik vond dat er een beschadiging op zat (hormonen he!!) (en die beschadiging is met het blote oog bijna niet te zien :oops: )

Dus ik heb met deze winkel een goede ervaring.



Mijn zusje had alles van de Babydump. en heeft ook helemaal geen problemen gehad. gelukkig.



Komt vast wel goed meid, maar ik begrijp helemaal dat je er van baalt :wink:



gr. patricia



ps. heb je quote even werkend gemaakt, groet Yo

gaat niet helemaal goed mijn berichtje. was de bedoeling om te quoten!!



bedoelde m voor klavertje :wink:

Mijn kinderwagen komt bij de Babystunter vandaan en was niet echt tevreden… Ten eerste hun telefonische bereikbaarheid als je iets wil vragen… :roll: Je hangt een kwartier in de wacht waarna de verbinding doodleuk verbroken wordt…



Ik heb namelijk destijds afgesproken dat de wagen 's morgens tussen 9 en 11 bezorgd zou worden. Dan kon ik daarna nog naar mijn werk voor een belangrijk overleg… Om kwart over elf ben ik maar eens gaan bellen, maar kreeg dus niemand te pakken… Pas om kwart over 4 kwam het busje met mijn kinderwagen… Kwart over 4… :evil: Ik was echt pisnijdig… En dan ook nog zo laks reageren als ik een beetje kook… Want nee, ze hadden het niet nodig gevonden om even te bellen dat het iets later werd… :roll:



Van nijd raakte in daarna ook nog een beetje in de war, want ik pak het pakket uit, en zie dat er maar drie wielen bij zitten… Ik helemaal uit m’n stekker… :evil: Ik weer bellen, krijg niemand te pakken… Maar deze keer was dat maar goed ook, want ineens realiseerde ik me dat ik een driewieler besteld had… :oops:

wij hadden ook heel onze uitzet bij de baby dump gehaald en volgens mij hadden ze bij ons ook een keer afgebeld om te komen bezorgen.en toen ze kwamen waren ze binnen 30 min klaar met heel de kamer te installeren en weg waren ze. ik naderhand kijken en de kast deuren zaten niet gelijk en de deurtjes van de commode ook niet. nou ze konden dus mooi terug komen he.(maar ja heeft ook weer een paar weken geduurd)

@Yolanda wrote:



Van nijd raakte in daarna ook nog een beetje in de war, want ik pak het pakket uit, en zie dat er maar drie wielen bij zitten… Ik helemaal uit m’n stekker… :evil: Ik weer bellen, krijg niemand te pakken… Maar deze keer was dat maar goed ook, want ineens realiseerde ik me dat ik een driewieler besteld had… :oops:




ha ha Yo, dat zou mij ook gebeuren. Erg grappig, ik zie je al staan daar met je drie wielen!



Ben blij dat de meesten geen (al te) slechte ervaringen hebben met de babydump. Dat geeft de burger moed :wink:

Ach, als het echt gaat zoals afgesproken dan krijgen we volgende week, of uiterlijk de week daarna de kast en de commode. Ledikantje, kinderwagen en box komen dan morgen al. Dat is nog goed op tijd en ik heb mijn hele zwangerschapsverlof nog om het in orde te maken. Dan moet ik ook iets te doen hebben toch?

Hoop maar gewoon dat het nu ook écht gebeuren gaat…

We zijn nu een week later… is ie d’r al?

Yes!!



Leuk dat je eraan denkt :-*



Het ledikantje hebben ze eerder al gebracht en dat hebben we ook al opgezet. Dekentjes en knuffel erin :inlove: . Wel confronterend in ene, zo’n net-echt-bedje… Alsof ik straks gewoon echt een kind ga krijgen ofzo… :doh:



De rest hebben ze afgelopen vrijdag gebracht. Mijn man en zijn zus gaan het opzetten, maar we moeten nog afspreken wanneer. Ik wil niet te lang ermee wachten, voor het geval er iets niet klopt ofzo. Ben nu wel wantrouwig natuurlijk.

Ben wel blij dat het er staat nu :mrgreen: :mrgreen: :smiley:

Heb in een vergevingsgezinde bui zelfs nog wat kleertjes gekocht bij de babydump :smiley:



groeten, Lena.

mooi dat je hem hebt nu :mrgreen:

enne wij zijn benieuwd naar het eindresultaat :wink:

Hi hi, op het moment staat het kamertje tot aan de nok vol met onuitgepakte meubeltjes en dozen en tassen met babyspullen. Eén grote teringbende, al zeg ik het zelf.

Maar als alles uitgepakt & opgezet is, post ik wel een foto van hoe het is geworden.