De auto als verstopplek

Gisteren kwamen we thuis van het kdv. Meiden willen de speeltuin in, dus E stapt uit en zie ik lopen, S haal ik eruit, dump binnen de spullen en loop de speeltuin in. Sta even met de buurman en dan vraag ik me ineens af: “Waar is E eigenlijk?” Ik zie haar niet in de speeltuin, ik dacht dat ze naar vriendinnetjes was gelopen, heb haar tenslotte weg zien lopen. Alleen blijkt nu dat niemand haar in de speeltuin gezien heeft. :think: Huh? Even rondkijken, bij vriendinnetje kijken en niets te zien. Is ze niet binnen dan? Zit ze nog in de auto? Nee, ze liep weg, maar begin te twijfelen. Ze was toch uitgestapt? Zit ze op de wc? Maar dan kan ze gewoon naar buiten. Werd een beetje ongerust. Loop naar de auto… zit ze daar helemaal overstuur… “Jij kwam mij niet halen, ik wilde buiten spelen…” :cry: Heel sneu. Wat bleek. Ze was idd uitgestapt, heb ik toch niet verkeerd gezien, maar ze willde zich verstoppen, is weer ingestapt en heeft de deur dicht gedaan, net toen ik even de spullen binnen zette… Daarna ging ik er vanuit dat ze buiten was en ben ik dus de speeltuin in gelopen, en ons meisje zat dus “verstopt” in de auto. Heel sneu. Dat doet ze dus nooit meer, dat heeft ze wel geleerd. :wink: Maar zielig was het wel. En zo snel kan een kind dus kwijt zijn.

Jeetje schrikken zeg!

Ja, ze zijn watervlug he :wink:



Als onze oudste los in de auto zit, dan is dat voor mij in ieder geval wel duidelijk… :lol:

Meneer kruipt meteen achter het stuur, zet de alarmlichten aan en drukt op alle knopjes die hij maar tegen komt :shifty: :mrgreen:

Wat schrikken zeg… En arme meid. Maar hopelijk wel een leer voor haar. En voor jou, want de eerstvolgende keer kijk jij vast als allereerst in je auto :wink:



Bij ons zou het ook duidelijk zijn zoals bij Marieke_dm. Die van ons zal vast de lichten aanzetten en op allerlei knopjes zitten drukken. Voordeel bij ons is denk ik dat we ook een eigen parkeerplaats hebben in de achtertuin, dus daar moet je zowiezo langslopen.