van de week opt werk verteld… aan de collega’s die waren de laatsten die het nog even moesten horen. voordat iedereen het mag weten,
maar nu hoef ik mij niet meer stil te houden en dat is zo lekker!
we gaan nu de 4e maand in, en mn buikje begint aardig te groeien.
voor de rest voel ik mij goed, en zie al weer uit naar de volgende echo en afspraak bij verloskundige.
Fijn hoor, dat het goed gaat! En ook fijn dat iedereen het nu mag weten :thumbup:
Wanneer ben je uitgerekend? Anders zou je je misschien bij de 9 maanden mama’s kunnen aansluiten in een topic met mama’s die in dezelfde maand zijn uitgerekend. Succes!
hey hoi ik ben in mei uitgerekend, moet eerlijk bekennen dat ik niet zo’n forum freak ben, dus ben hier zo nu en dan.
maar wie weet sluit ik mij nog aan bij de 9 maand mamma’s
ik begin nu wat snotterig te worden, en keelpijn:(
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Fijn dat het goed gaat en iedereen het nu mag weten!
Ook als je maar af en toe zin om te posten hebt, ben je welkom bij ons (mei 2011-mama’s) hoor! Ik post soms ook lange tijd niet
ik ben nu goed aant snotteren, en slaap heel erg slecht. ik zie elke uur op de klok wel.
en mn hart bonkt zo nu en dan zo… wie heeft daar meer last van?
Ik weet dat hartkloppingen soms kunnen voorkomen in de zwangerschap…
ok, ik zal het van de week verloskundige vragen ivm hartkloppen.
en ik heb vandaag maar hoestdrankje gehaald. voel me toch niet helemaal ok stap nu ff lekker onder de douche. ff goed stomen, wie weet helpt me dat.
Niet vervelend, maar je mag ook niet alle hoestdrank hebben, enkel thijmsiroop (althans, dit is wat de apotheker tegen mij zei).
ik heb homeopatische hoestdrank, en er staat in dat er verder geen dingen bekend zijn dat je het bij zwangerschap niet mag hebben…
zouden jullie het niet doen?
Medicijnen nemen die twijfelachtig zijn of niet mogen in de zwangerschap? Nee, ik neem zo goed als niks. Heb veel allergieën en slik normaal daarvoor behoorlijk wat, ook chronische darm klachten en veel last van mijn neus. Heb dat heel uitgebreid met mijn HA overlegd. Gebruik zelfs liever geen paracetamol, maar dit kan geen kwaad.
Normaal koop ik ook makkelijk zelfmedicatie bij een drogist of supermarkt, nu niet, ik ga naar de apotheek. Misschien overdreven volgens sommigen, maar soit, ben zelf heel ziek geboren en heb daar misschien een lichte angst voor.
ik ben vanochtend lekker op bed gebleven, werk afgebeld. had zo’n slechte nacht gehad, ben vanmiddag wel aant werk gegaan, maar heb nu bijna geen stem meer. morgennochtend lekker vrij en morgenmiddag weer aan de arbeid. ga nu eerst lekker onder de wol
trusten allemaal
goeienavond.
vanavond langs de verloskundige geweest. en vergeten te vragen naar die hartkloppingen, had het wel druk met andere vragen zoals stijve nek nu met verkoudheid… sochtends en savonds last van.
voor de rest bloeduitslagen gekregen, alles was perfect. bloeddruk was ook weer perfect dus hoop mooi zo door te gaan.
en we hebben het hartje horen kloppen!!
nu gaan weer door voor de volgende echo, en jawel dat is aankomende dinsdag!!!
joepie dan mogen we ukkie weer ff bewonderen.
ik ben goed snotterig, en mag dus eigenlijk helemala nix daarvoor nemen, ja eventueel floradix tabletten om er sneller vanaf te zijn… dus zal wel weer gezellig nachtje worden, ik zit nu al te hoesten
Fijn dat alles goed is met jullie ukkie!
Balen dat je zelf niet helemaal fit bent :hug: , beterschap!
goeiemorgen!!
wie kan mij helpen… ik ben zo bang?
vanochtend toen ik zou opstaan had ik bloedneus… dat komt waarschijnlijk van mn verkoudheid… maar toen ik naar wc ging om te plassen en me afveegde met toiletpapier kwam er beetje bruinkleurig slijm uit.
heb gelijk met verloskundige gebeld… khoefde me verder niet ongerust te maken want het kon komen van mijn hoestbuien. maar nu loop ik om de haverklap naar het toilet om te kijken hoe en wat. en net had ik weer wat bruin slijm. we hebben geen gemeenschap gehad. maar wel ff lekker gespeeld :oops: :oops: :oops:
wat moet ik nou doen?
help ben zo onzeker
Hmm ik kan me voorstellen dat je er bang en onzeker van wordt!
Maar, als je vk zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken probeer dat dan ook zo min mogelijk te doen.
Het is daaronder allemaal heel erg doorbloed nu waardoor bijv bij flink niesen bij sommige vrouwen al een klein adertje kan springen.
Doorgaans wordt er aangehouden dat zolang je geen helderrood bloedverlies heb in combinatie met krampen er over het algemeen niets aan de hand is.
Maar, gezien de frequentie waarmee je toch post wil ik je écht nog een keer adviseren je aan te sluiten bij een maand-mama’s clubje. Daar vind je waarschijnlijk meiden die hetzelfde meemaken.
he meis
zolang je geen helder rood bloedverlies hebt en geen krampen hoef je geen zorgen te maken.
en wat lily2006 zegt meld je gewoon aan bij de maandmama’s , kun je ook je ei kwijt :-*