de 4 maanden sprong

Jeetje duurt die echt zo lang :o Hij is nu al niet te genieten 's avonds hangerig , niet willen slapen, alleen bij mama niet eens bij papa, veeeel drinken en vaak. En hij zit nog eens bij zijn donderwolkje :o :o

pff ik hoop toch niet dat dit nog 4 week door gaat

Ik weet het…als ik nu terugkijk was hier de 4 maanden sprong de ergste. Nieleuk! Een gefrustreerd hangerig, boos en huilerig jongetje. Ik dacht toen nog…als al die sprongetjes zo zijn :roll:

Maar dat viel dus reuze mee.

Ik hoop voor jullie alledrie dat I.van er snel doorheen is en weer zijn blije zelf is. Tis even pittig hé :hug:

Hier was de 6 maanden sprong nog een stapje erger :silenced:

Zo raar, maar Nik heeft zelden ergens last van. Die is even een dagje wat sikkeneurig en hop, daar gaat ze weer met een lach op haar gezicht stuitert ze weer door.



Bij Lotte was dat wel anders, die kon echt een tijdje van de leg zijn!



Ik merk wel dat Nikki nu meer begint door te krijgen dat mama ook “weg” kan gaan. Als ik wegloop dat ze soms even huilt. Ook dat ze lang niet altijd bij iemand anders op schoot meer wil zitten, alleen bij mensen die ze kent.

Ach, komt wel weer goed :slight_smile:

is het dan ook normaal dat ze dan 's middags opeens niet mee willen slapen maar wel bekaf zijn :roll:

Helaas Ka, normaal.

:hug:

@Karin1981 wrote:

is het dan ook normaal dat ze dan 's middags opeens niet mee willen slapen maar wel bekaf zijn :roll:




Yep, kan zomaar gebeuren. Nik had het gisteren nog. 1 Dag maar, vandaag was weer normaal. Maar gisteren bij de gastouder wilde ze niet slapen. Alleen hazenslaapjes van een half uur/ drie kwartier.



Maar troost je, het is een fase, het gaat voor bij (sinds ik kinderen heb is dat mijn mantra, mijn lijfspreuk, mijn alles :mrgreen: ).

Karin,

Ik leef met je mee. Hier ook al twee weken in de viermaanden sprong. Ik wordt er moe en wanhopig van. Moeilijk in bed te krijgen, opstandig als ik haar neer wil leggen, slecht drinken, vaak drinken, veel strekken en spanning in har lijfje. Vooral smiddags na 4 uur tot savonds rond 8 uur een probleem.

Sterkte,

Shalom