data verkeer iphone

Ik ben bezig om een iphone aan te schaffen. Nu heb ik nu een tmobile abonnement. Ik heb daar een aanbieding voor 300 belminuten en onbeperkt dataverkeer voor 24 maanden a 32,95 per maand.

Ik kan ook kiezen voor een vodafoonabbonnement, dan moet ik een nieuw nummer aanvragen. Ik krijg dan 1gb dataverkeer en 275 belminuten voor 27,95 per maand. Scheelt toch 120 euro in die 24 maanden. Maar ik heb echt geen idee hoeveel 1gb dataverkeer is.

Wat zouden jullie adviseren?

Je kunt je nummer altijd meenemen tegenwoordig, ook als je naar een andere provider gaat.



En over die 1GB, laatst vroeg ook iemand daar wat over, pas geleden en wat antwoorden gekregen. Je kunt de hele dag internet aan hebben staan, apps erop, internetten, whatsappen. Doe ik ook allemaal en heb nog nooit iets gehoord dat ik veel gebruik of iets. En anderen zeiden dat ook in die topic. Weet zo niet meer waar die stond.





Fijne van vodafone vind ik dat je bel + sms + web in 1 bundel hebt. Dus een smsje kost ook niets en je hoeft geen aparte smsbundel aan te gaan schaffen. Daarnaast heb ik echt overal bereik met vodafone. Mijn andere telefoon is van telfort, maar in zeeland had ik daar heel slecht bereik mee en over tmobile hoor ik ook wel eens wat qua slecht bereik.

Ohja, hier: Klik!